Bekijk volle/desktop versie : hey



10-11-2006, 15:20
selaam meiden

ik ga inschallah binnkort trouwen, maar mijn man wilt eigenlijk geen feest doen. hij zegt kwil direct trouwen zonder tralalalala.

vind het dom,kwil een feest.

wat denken jullie hierover????

10-11-2006, 15:31


jullie zullen hier samen uit moeten zien te komen..

je kunt anders ook een soort van etentje geven voor de hele familie..hoe kleiner en bescheiden je huwelijksfeestje is, hoe gezegender deze zal zijn

ik zie eerlijk gezegd het nut niet in van een feest, je kunt het geld dat je aan een feest verspild net zo goed ergens anders in gaan investeren

althans vind ik dan hé wat je ook beslist ik wens je veel succes

10-11-2006, 15:34

Citaat door Dadelvreetster:
jullie zullen hier samen uit moeten zien te komen..

je kunt anders ook een soort van etentje geven voor de hele familie..hoe kleiner en bescheiden je huwelijksfeestje is, hoe gezegender deze zal zijn[/SIZE]ik zie eerlijk gezegd het nut niet in van een feest, je kunt het geld dat je aan een feest verspild net zo goed ergens anders in gaan investeren

althans vind ik dan hé wat je ook beslist ik wens je veel succes


[SIZE="2"]dat zou ik ook doen!

10-11-2006, 15:39
ik precies ik heb absoluut geen zin in een feestje waarop iedereen je de hele dag aangaapt en je iedere keer als barbie in een ander outfit wordt gehesen en wordt afgewerkt met 6 lagen plamuur en 3 liter haarlak al dn niet te spreken over het geroddel de gehele dag en de boze ogen (jaloerse blikken of je het ook wil noemen)

10-11-2006, 15:41



Citaat door Dadelvreetster:
ik precies ik heb absoluut geen zin in een feestje waarop iedereen je de hele dag aangaapt en je iedere keer als barbie in een ander outfit wordt gehesen en wordt afgewerkt met 6 lagen plamuur en 3 liter haarlak al dn niet te spreken over het geroddel de gehele dag en de boze ogen (jaloerse blikken of je het ook wil noemen)


ja wollah'ila!

11-11-2006, 00:11

Citaat door Dadelvreetster:
jullie zullen hier samen uit moeten zien te komen..

je kunt anders ook een soort van etentje geven voor de hele familie..hoe kleiner en bescheiden je huwelijksfeestje is, hoe gezegender deze zal zijn

ik zie eerlijk gezegd het nut niet in van een feest, je kunt het geld dat je aan een feest verspild net zo goed ergens anders in gaan investeren

althans vind ik dan hé wat je ook beslist ik wens je veel succes


Ja beter toch, zo denk ik er ook over.

11-11-2006, 00:30

Citaat door ghorotia:
selaam meiden

ik ga inschallah binnkort trouwen, maar mijn man wilt eigenlijk geen feest doen. hij zegt kwil direct trouwen zonder tralalalala.

vind het dom,kwil een feest.

wat denken jullie hierover????



Als jij een feest met toeters en bellers wenst, dan eis je die gewoon!
Hij moet het maar zien te accepteren. Je trouwt maar 1 keer. (hoop ik voor je)..
Als hij te gierig is of te blut is om een bruiloft te organiseren, dan moet hij dat maar zelf weten. Viert ie het maar in zijn eentje. Maar je eist wel dat hij je in een limo komt halen.

11-11-2006, 01:32

Citaat door ghorotia:
selaam meiden

ik ga inschallah binnkort trouwen, maar mijn man wilt eigenlijk geen feest doen. hij zegt kwil direct trouwen zonder tralalalala.

vind het dom,kwil een feest.

wat denken jullie hierover????


Wat versta jij onder feest?

11-11-2006, 01:42

Citaat door WhiteRose:
Wat versta jij onder feest?



Uit mijn dak gaan. Shaken met die banaan. Nou als bruidje dan niet. Maar je vrienden en familie leden wel.
Wat verstaan jullie dan onder feest?

11-11-2006, 10:57

Citaat door IkBenNadina:
Uit mijn dak gaan. Shaken met die banaan. Nou als bruidje dan niet. Maar je vrienden en familie leden wel.
Wat verstaan jullie dan onder feest?


Ik vroeg het aan de topicstarter. Tuurlijk kan je een feest geven maar bedenk wel dat het feest binnen de islaam goed gekeurd moet zijn.
Dus geen overdrevenheid en muziek etc.