Bekijk volle/desktop versie : Haat tussen jongens en meisjes onderling!!!



30-06-2002, 15:30
Ja mensen wat ik wel graag zou willen weten is waarom er zoveel rivaliteit bestaat tussen jongens en meisjes onderling. Er is niet 1 keer voorbij gegaan of ik was in Beverwijk en er werd niet gevochten (tussen jongens en meisjes wel te verstaan). Idem dito in Amsterdam en het gaat altijd nergens over. Nou moet ik zeggen dat er niet alleen rivaliteit bestaat tussen jongens en meisjes maar ook tussen meisjes onderling. Dan heb ik alleen al over het feit dat als je aan komt lopen dat je dan eerst van top tot teen bekeken wordt 'o heb je een nieuwe broek leuk zeg'! En dan gaan ineens die wenkbrauwen omhoog. Wat helemaal mooi is is wanneer zogenaamde vriendinnen dat bij elkaar doen, de een is iets aan het bekijken en de ander staat de eerste te bekijken zo van effe kijken of alles wel klopt....gatverdamme!!

30-06-2002, 15:46


HAHAHAHAHAHHA SELIM
JA DAT IS WAAR DAT MAROKKAANSE MEISJES EN MAROKKAANSE JONGENS MEESTAL RUZIE MAKEN IN DE STAD, MAAR DIE RUZIE WORDT MEESTAL VEROORZAAKT DOOR EEN VAN HUN, BIJV ALS EEN ZIELIGE MAROKKAANSE JONGEN ACHTER JE STAAT EN VAN DIE LOMPE OPMERKINGEN MAAKT DIE NERGENS OPSLAAN EN JOU DE HELE TIJD ACHTER VOLGT ,DAT IS SOMS IRRITANT
HET KAN OOK ZO ZIJN DAT EEN MAROKKAANSE MEID EEN MAOKKAANSE JONGEN VIES AANKIJKT OMDAT IE VOLGENS HAAR ER NIET UITZIET DAN ONSTAAN ER OOK VAN DIE RUZIES
MAROKKANEN HEBBEN NOU EENMAAL VAN DIE GEVAARLIJKE BLIKKEN EN VIES KIJKEN KUNNEN ZE ALS BESTE
WAT IK OOK WELEENS OPGEMERKT HEB IS DAT MAROKKAANSE MEISJES ONDERLING ELKAAR GOEDKEUREN,MAAR DAT DOEN DE MAROKKAANSE JONGENS OOK VOORAL ALS HIJ ER STRAK UITZIET DAN IS HIJ ZOGENAAMD EEN ZEMMEL
DUS DAAR IS GEWOON NIKS AAN TE DOEN VERMIJD GEWOON DIE BLIKKEN EN DOE NET ALS OF JE ZE NIET HEB GEZIEN WANT ZO ONTSTAAT ER ALLEEN RUZIE !!
GROETJES RACHIDA

30-06-2002, 15:52
Tja, ik ken veel Marokkaanse meiden die er gewapend bijlopen, omdat de Marokkaanse jongens TE lastig worden soms. Als je het mij vraagt dan zijn de jongens degene die ruzie uitlokken. Als de jongens nou wat meer aandacht aan zichzelf besteden dan zou er niet zoveel gezeik zijn. Je kan namelijk nooit ergens op straat rustig lopen of er is altijd wel eentje die je achterna moet lopen of een opmerking moet maken. Geen beleefde opmerkingen bedoel ik dan, maar onrespectvolle opmerkingen. Tja, de meeste meiden pikken dat niet en als je het vaker hebt meegemaakt dan ben je er ook op voorbereid en loop je de volgende keer met wapen door de stad.

Wat meiden onderling betreft, interesseert het mij niet zo erg. Ik zie het meer als jaloezie en afgunst en trek me er dus niets van aan. Dat heb je namelijk niet alleen bij Marokkaanse meiden maar bij alle meiden.

30-06-2002, 17:47
Waarom haat !!!! ...er bestaat ook een grote liefde tussen deze 2 partijen !!!

30-06-2002, 17:49



Citaat:
Origineel gepost door Emshoom


weet je wat de hoofdreden is van dergelijk gedrag?

dat komt omdat ;

- "wij" onze kinderen met "2 maten en gewichten" opvoeden ( de jongens mogen alles , de meisjes niks)

- wij onze kinderen "gescheiden" van elkaar opvoeden, dwz, men houd de "sexen" apart, op dergelijke wijze kunnen jongens en meisjes elkaar nooit op een spontane en ongedwongen manier leren kennen

ik zou zeggen, kijk naar de "andere" nationaliteiten en kijk naar "ons" , dan weet je het ineens..........intussen lachen de Belgen en Hollanders zich krom met de Marokkaantjes


think about it,

Emshoom
Wie zijn wij ??????

30-06-2002, 17:50

Citaat:
Origineel gepost door igzeneej
Waarom haat !!!! ...er bestaat ook een grote liefde tussen deze 2 partijen !!!
Zo moet dat...positief denken....


xxx

30-06-2002, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door igzeneej


Wie zijn wij ??????
Nooit geleerd opt school??

wij: ik, jij, hij, zij, jullie...hahaha



grapje hé

xxx

30-06-2002, 18:59
Ja meid en of het gebeurt en je wil niet weten hoe dat meisje miskina er naderhand uitziet .... verschrikkelijk alsof er op haar is gekauwd en weer is uitgespuwd sorry meiden maar het zijn meestal de jongens die het 'winnen'

En Egzeneej als een meisje er halfnaakt wil bijlopen dat moet ze dat toch zeker zelf weten het is aan jou om "je ogen neer te slaan voorzeker dat is beter voor jullie"

30-06-2002, 19:04

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom


wij = de marokkaanse gemeenschap

wie dacht je dat ik bedoelde hier ayemshoom?
Eh ben ik uitgeschreven ofzo ??

Spreek voor je eigen gezin !!! ...Het gaat er niet over hetzalfde aan toe ! (Was je dat weer vergeten) ...Maar voor de rest was je reactie perfect !

30-06-2002, 19:44
Kijk sommige marokkanen zijn zo
als ze een marokkaanse meid zien die er half naakt bij loopt dan ga ze net als stelletje geilerds er achteraan en als die meiden hun scotten an beginnen ze met schelden H.oer enz en nog heel hard en dan zetten ze dat meid echt voor xxx en dan onstaat er zon ruzie!!!
dan hoor je allemaal geschreeuw ,soms loopt het uit to t ruzie
En ja zoals het merendeel hier denkt DE MEISJES vragen er dan om!!
Maar dat is niet zo want zelfs in de Koraan staat als je een halfnaakte,naakte aantrekkelijke schaars geklede meid ziet dan mag je 1 kee naar haar kijken (de eerste blik) en dan moet je je ogen maar ergens anders rollen of de andere kant op kijken
En kom dan niet aan de meiden vragen erom want wie kijkt geniet ook
laat iederreen in zijn eigen waarde
Ieder zijn eigen graf zeg ik altijd
Dat is iets tussen haar/hem en Allah!!!!
EN NOGMAALS NIET ALLE MAROKKANEN ZIJN ZO!!

01-07-2002, 12:18
ik heb wel vaker ruzie maar dat is meestal met een hollandse jongens...
ofzo...
NOOIT met marokkanen..
en ja ook om uiterlijk af en toe of wat dan ook...
I have tha deadlook
maar goed..
jonge met meisje vechte kom op mense waar gaat dit heen en dan ook nog marokkanen...
tja en dat dan geen andere marokkanen het voor die meisje opneme dat vind ik nog het schandaligst!!..

ALS JULLIE OOIT IEM ZiEN VECHTE HAAL ZE UIT ELKAAR MAN!!!!

ik vind dat echt niet kunnen...voor mij nemen er zat mense het voor me op als ik ruzie heb...dan zijn die jongens altijd stil...

dus boyzz als jullie een meisje met ene jonge zien vechte laat je spierballen dan es zien !!!

01-07-2002, 12:27
ik wil niet veel zeggen hoor maar je bent pas een hoxr als je met iemand naar bed gaat voor geld, en niet als je in een hotpaints en een korte truitje door de stad loopt

laterZ :blauwkus:

01-07-2002, 12:33


salaam

ik heb jullie reactie gezien maar ik heb niet gehoord dat marokkanen gewoon jaloers zijn op elkaar ze moeten altijd er beter uit zien dan iemand anders en een marokkaan is daar om ook geen goede vriendin/ vriend. daarom onder staan ook ruzie en ruzie tussen jongen komt meestal voor dat als jongens bijvoorbeeld door de stad lopen en een meisje achter aan zitten en de meisje geeft een grote bek op dan pikt de jongen dat niet van "het meisje" omdat ze een meisje is en onze marokkanen zijn opgevoed dat jongens beter zijn en meer mogen.

masalaama
leila