Bekijk volle/desktop versie : Aankomen met El Helba?

Pagina's : [1] 2 3 4

09-11-2006, 15:36
Ik had een tijdje geleden ergens in een topic gelezen dat je met el helba kon aankomen klopt dit? en hoe moet je het gebruiken?
en hoelang duurt het ongeveer voordat je aankomt? ik hoop dat jullie me kunnen helpen?

09-11-2006, 22:03

oooh mijn god he niet weeer die lhelba?????had ook laast van een vrouw gehoort dat ik lhelba moest eten om bij te komen...dus ik met me domme kop dat gaan doen..2weken had ik het gegeten je wilt nie weten hoe ik eruit zag mijn gezicht zag ereens bleek uit..ik heb nu erg last van acne meeeters putjes en onzuiverhuid terwijl ik zn mooooooi schonehuid had zonder walo derop en bovendien ben ik nog 4kilo agfgevallen ipv aankomen...wollah is klote gewooon niet normaaal
maarja meid ik wens je veel suc6

10-11-2006, 12:30

Citaat door nora_tazauia:
oooh mijn god he niet weeer die lhelba?????had ook laast van een vrouw gehoort dat ik lhelba moest eten om bij te komen...dus ik met me domme kop dat gaan doen..2weken had ik het gegeten je wilt nie weten hoe ik eruit zag mijn gezicht zag ereens bleek uit..ik heb nu erg last van acne meeeters putjes en onzuiverhuid terwijl ik zn mooooooi schonehuid had zonder walo derop en bovendien ben ik nog 4kilo agfgevallen ipv aankomen...wollah is klote gewooon niet normaaal
maarja meid ik wens je veel suc6

Wajoow zo erg tjah ik heb het ook alleen maar gelezen nou meid bedankt jij ook succses he

10-11-2006, 17:51
Lang geleden moest ik het ook eten van me moeder

1 eetlepel halba en dan spoelen met paar slokjes water Naar mij gevoel helpt het niks (jammer genoeg)

11-11-2006, 11:48

Ik heb ook helba gebruikt en helaas het helpt niet echt. Ik heb iets anders wat ik nu gebruik (eigen recept) en dat lukt wel.

11-11-2006, 12:53

Citaat door misz_Yes_mina:
Ik had een tijdje geleden ergens in een topic gelezen dat je met el helba kon aankomen klopt dit? en hoe moet je het gebruiken?
en hoelang duurt het ongeveer voordat je aankomt? ik hoop dat jullie me kunnen helpen?

Mij hebben ze het gegeven toen ik een jaar of 4 was in mn eten zonder dat ik het natuurlijk door had. Ik at echt heel weinig, bijna alleen brood met hagenslag... was mn lievelingseten

Ik was heel mager maar nu eet ik bijna alles. Ben niet mager en niet dik gewoon normaal maatje 36/38, maar was toen wel wat aangekomen en ging meer eten, zou het door die lhelba komen??

Ik zou het nie weten meid, succes ermee, ik zou het niet kunnen drinken want hou er nie van, jakkie het heeft een vieze smaak en het stinkt.

mn ouders hebben het in mn eten gegooid..... geflasht

16-11-2006, 11:36

Citaat door JustMe81:
Ik heb ook helba gebruikt en helaas het helpt niet echt. Ik heb iets anders wat ik nu gebruik (eigen recept) en dat lukt wel.

zou ik die mogen alsjeblieft

16-11-2006, 11:38

Citaat door Gracie:
Mij hebben ze het gegeven toen ik een jaar of 4 was in mn eten zonder dat ik het natuurlijk door had. Ik at echt heel weinig, bijna alleen brood met hagenslag... was mn lievelingseten

Ik was heel mager maar nu eet ik bijna alles. Ben niet mager en niet dik gewoon normaal maatje 36/38, maar was toen wel wat aangekomen en ging meer eten, zou het door die lhelba komen??

Ik zou het nie weten meid, succes ermee, ik zou het niet kunnen drinken want hou er nie van, jakkie het heeft een vieze smaak en het stinkt.

mn ouders hebben het in mn eten gegooid..... geflasht

Nou meid tbarekllah maat 36 wil ik ook,ik heb nou maat 34

16-11-2006, 13:20

Nou meid tbarekllah maat 36 wil ik ook,ik heb nou maat 34

Het is bij iedereen anders schat, ik weet nie of het jou ook goed zal doen... hoe oud ben je? en hoelang ben je... weet je hoeveel meiden ervan dromen maatje 34 te hebben

16-11-2006, 13:25

Citaat door Gracie:
Het is bij iedereen anders schat, ik weet nie of het jou ook goed zal doen... hoe oud ben je? en hoelang ben je... weet je hoeveel meiden ervan dromen maatje 34 te hebben

ik ben 1.64/65 en weeg 49a50 kilo en dat al 3 jaar lang en ben 19 jaar oud ik wil echt tussen de 55a57 kilo wegen maar het komt er ma niet aan en ik heb ook haast geen eetlust ma tog bedankt meid

16-11-2006, 13:27

ik ben 1.64/65 en weeg 49a50 kilo en dat al 3 jaar lang en ben 19 jaar oud ik wil echt tussen de 55a57 kilo wegen maar het komt er ma niet aan en ik heb ook haast geen eetlust ma tog bedankt meid

succes... komt goed

16-11-2006, 13:29
Wat is El Helba??

16-11-2006, 15:07

Citaat door Gracie:
succes... komt goed

thanx sgat inschallah

16-11-2006, 16:14
Helba werkt wel degelijk, het wekt namelijk
Je eetlust op. Het is een natuurproduct, dus
Dat betekent dat het nooit kwaad kan.!
Laat een eetlepel Helba in een glas wat er wellen,
En drink het de volgende ochtend op een lege maag.
Gegarandeerd dat je echt veel gaat eten!

17-11-2006, 10:52
Ik heb ook altijd 49/50 kilo gewogen en was 1.65. Ik heb er ook alles aangedaan om aan te komen en mijn ouders ook. Mijn moeder gaf me ook vaak elheba, maar niks hielp.
Sinds de zwangerschap van mijn zoontje en sinds ik de pil slik ben ik aangekomen. Ik weeg nu rond 58/59 kilo. Terwijl ik voor mij gevoel niet meer eet dan vroeg, alleen neem ik nu vaker tussendoortjes.

Pagina's : [1] 2 3 4