Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Poll!!! Schaam jij je als marokkaan weleens voor je eigen soort.....?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Krullebol
17-07-2003, 15:02

ik vraag me af of er marokkanen zijn die zich weleens schamen voor hun eigen soort (de marokkanen dus)......zo ja.......leg de situatie uit..................

Krullebol
17-07-2003, 15:07
Origineel gepost door bezoeker99182 ben je ontsnapt uit het kletshoekje ? AF .... terug in je hok... :rolleyes: topicverkrachter.......

Bidawi_Mazlot
17-07-2003, 17:34
Kheb geleert om als idividu te leven dus voel me totaal niet verantwoordelijk voor andermans shit en de mensen die generaliseren heb ik helemaal het schijt aan! ;) :zwaai:

praatgraag
17-07-2003, 19:08
krullenbol? kritische vraag: Zit je in een ID-crisis?

GangstaLovin
17-07-2003, 19:12

nee...nooit...waarom zou ik.....iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij ZELF doet...

miss_Fatoesh
17-07-2003, 19:21
NEE nooit, ik schaam me voor niemand!!

Willemien
17-07-2003, 20:21
Mmmmm, schamen jullie je ECHT niet soms voor je eigen soort in bepaalde situaties ?????? Ik heb wel eens op een camping gestaan, waar een stel asociale stomdronken luidruchtige debiele Hollanders stonden (in Frankrijk). En ik schaamde me echt verschrikkelijk ... ik heb consequent engels en frans gesproken, dat maar Niemand aan mij zou gaan vragen "o, hollander, hoor je daar soms ook bij... :rolleyes:

Bidawi_Mazlot
17-07-2003, 20:28
Origineel gepost door Willemien Mmmmm, schamen jullie je ECHT niet soms voor je eigen soort in bepaalde situaties ?????? Ik heb wel eens op een camping gestaan, waar een stel asociale stomdronken luidruchtige debiele Hollanders stonden (in Frankrijk). En ik schaamde me echt verschrikkelijk ... ik heb consequent engels en frans gesproken, dat maar Niemand aan mij zou gaan vragen "o, hollander, hoor je daar soms ook bij... :rolleyes: Alleen jammer dat je languitgestrekt naast je nederlands-beplaate caravan zat, die uitgesproken nederlandse dronklappen irriteerde zich misschien daar ook aan neem ik aan? ;) :zwaai:

Willemien
17-07-2003, 20:31
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Alleen jammer dat je languitgestrekt naast je nederlands-beplaate caravan zat, die uitgesproken nederlandse dronklappen irriteerde zich misschien daar ook aan neem ik aan? ;) :zwaai: Neeeh, dat was nog mijn studententijd: alleen een tentje en zo mee, en een grote rugzak om alles te dragen ... :D Maar misschien heeft het pakje Honig pannekoekenmix me toch nog wel verraden .. :rolleyes:

Bidawi_Mazlot
17-07-2003, 20:36
Origineel gepost door Willemien Neeeh, dat was nog mijn studententijd: alleen een tentje en zo mee, en een grote rugzak om alles te dragen ... :D Maar misschien heeft het pakje Honig pannekoekenmix me toch nog wel verraden .. :rolleyes: Een nederlandse hoofd en lichaam camoufleer je zelfs niet wanneer je stomdoof bent :D Geintjuuuu ;)

camjo
17-07-2003, 20:39
Origineel gepost door Willemien Mmmmm, schamen jullie je ECHT niet soms voor je eigen soort in bepaalde situaties ?????? Ik heb wel eens op een camping gestaan, waar een stel asociale stomdronken luidruchtige debiele Hollanders stonden (in Frankrijk). En ik schaamde me echt verschrikkelijk ... ik heb consequent engels en frans gesproken, dat maar Niemand aan mij zou gaan vragen "o, hollander, hoor je daar soms ook bij... :rolleyes: Blijf altijd jezelf.. Wat de andere doen..dat is hun probleem..en hun verantwoordelijkheid..en dit geldt ook voor mij.

Bidawi_Mazlot
17-07-2003, 20:49
Origineel gepost door Desiree_H Ik heb een oost-europees hoofd :D .. russische, duitse, roemeense, bulgaarse voorouders zijn me al toegedicht ... maar voor zover ik weet komen ze gewoon uit Drenthe en de Veluwe :cool: En een lichaam van een marokkaanse? :Iluvu: :D

Desiree_H
17-07-2003, 20:52

Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Een een lichaam van een marokkaanse? :Iluvu: :D :hihi: bruine armen, witte benen ... het lijkt nergens op :rolleyes: halfgebakken eitje ...

Bidawi_Mazlot
17-07-2003, 20:53
Desiree_H niet getreurt, je zei niets verkeert hoor(zie citaat) ;) 2 fast 2 furious:bril:

Bidawi_Mazlot
17-07-2003, 20:55
Origineel gepost door Desiree_H :hihi: bruine armen, witte benen ... het lijkt nergens op :rolleyes: halfgebakken eitje ... je bent in ieder geval wel apart met dit signalement :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6