Bekijk volle/desktop versie : Mijn aanstaande binnen halen van spanje naar nederland



09-11-2006, 12:34
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga binnenkort verloven met een jongen die in Spanje woont. Hij heeft echter pas 2 jaar de spaanse papieren, dus het is voor hem niet zomaar even emigreren. was het maar zo makkelijk.

ik heb gehoord dat hier een hele procedure aan vast zit, maar ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat. weet iemand van jullie hier meer over, kan iemand mij vertellen waar ik informatie kan vinden, of heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen inschallah


xx seniora

09-11-2006, 12:38


ja ik heb google geprobeerd maar t lukt me niet, ik hoop inschallah wel dat het makkelijker is dan ik denk

09-11-2006, 16:40
dank je....


zijn er nog meer mensen die hier wat van weten?

09-11-2006, 16:47
je moet bij de IND zijn voor informatie en bij de gemeente kun je ook een en ander krijgen betreft informatie

09-11-2006, 16:54



Citaat door seniora12:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga binnenkort verloven met een jongen die in Spanje woont. Hij heeft echter pas 2 jaar de spaanse papieren, dus het is voor hem niet zomaar even emigreren. was het maar zo makkelijk.

ik heb gehoord dat hier een hele procedure aan vast zit, maar ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat. weet iemand van jullie hier meer over, kan iemand mij vertellen waar ik informatie kan vinden, of heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen inschallah


xx seniora


In een vorige topic die je had geopend zei je dat je aanstaande uit Duitsland komt...

09-11-2006, 16:57
Om een lang verhaal kort te maken, hij woont in Frankfurt, maar heeft de spaanse papieren. Hij woont daar dus niet legaal

09-11-2006, 17:05

Citaat door doenja_18:
Mijn zus heeft er 3 jaar over gedaan voordat mijn zwager in Nl was



waar woonde jou zwager?

Nogmaals, mijn aanstaande woont inderdaad in Duitsland... maar hij heeft niet de duitse papieren. hij heeft een spaanse verblijfsvergunning sinds 2 jaar ongeveer.

en nog een aanvulling op mijn vorige topic: ik heb het mijn ouders gelukkig kunnen vertellen

09-11-2006, 17:07

Citaat door doenja_18:
Ind hebben die ook info over spanje?



immigratie en naturalisatie dienst : als ze daar geen info over hebben weet ik t ook niet

09-11-2006, 17:15
haha oki

alleen betreft dat 'lange leve verdonk' weet ik het nog zo net niet

09-11-2006, 17:53
Same problem here!
IND kan ons denk ik wel verder helpen!

Succes!

09-11-2006, 18:41

Citaat door seniora12:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga binnenkort verloven met een jongen die in Spanje woont. Hij heeft echter pas 2 jaar de spaanse papieren, dus het is voor hem niet zomaar even emigreren. was het maar zo makkelijk.

ik heb gehoord dat hier een hele procedure aan vast zit, maar ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat. weet iemand van jullie hier meer over, kan iemand mij vertellen waar ik informatie kan vinden, of heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen inschallah


xx seniora



Assalamoe aleikum,

Ik heb hier een website voor je, misschien kun je daar wat info vinden en je kunt ook vragen stellen op de forum.

http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/forum.php?sid=45fcbfd7e37f6771e06da1f451fc07c1

09-11-2006, 20:17

Citaat door doenja_18:
was ook sarcastisch



geloekig maar