Bekijk volle/desktop versie : Islam Islamitische geboorte gedichten>>>>HELP!



09-11-2006, 12:05
Wie kan mij helpen aan islamitische geboorte gedichten.....................???????????????????? ????????

Alvast mijn dank!

10-11-2006, 21:09


asalaam elikoem warahmatolah kun je iets preciezer zijn eventueel een woord die je erg mooi vidn en graag in je gedichht wil zien staan want iks chrijf wel islamitsche gedichten zelf maar om nuter plekke te schrijve wil ik een iets preciezer beschrijving daarmee bedoel ik bv een woord (één woord)

12-11-2006, 21:31
Het gaat om mijn lieve neefje Amir die net twee weken geboren is! Ik hoop dat jij er iets moois van kan maken, alvast bedankt!

13-11-2006, 19:24
zal inshallah het zo meteen doen sorry moest het lang duurt maar wist niet juist waar te beginne zal het zo doen inshallah kus

13-11-2006, 20:02


alle lof en dank is aan allah de heer der werelden,
die jullie een prachtige zoontje heeft gegeven,
na negen maanden geduld ,hebben jullie harten zich vol liefde voor amir gevuld!

13-11-2006, 20:03
is te kort is niet goed moet specialer mss??? ik ga verder denke hihi

ik hoop dat je snel online kom hahah wil weten of je het langer wil

15-11-2006, 13:12
salamo alaykom,

Bedankt dat je me een mooi gedicht hebt gestuurd, of het langer kan, dat ligt aan jou! Ik wil het laten drukken op een spiegel, voor bij hem in de kamer. Als jij het langer kan maken, koop ik gewoon een groter spiegel.

Nogmaals bedankt!!!

17-11-2006, 19:23
slm wr wb zal het gewoon hierbij laten is kort en mooi denk ik hihi zo kun je het gewoon op de kleinere spiegel laten plaatsen ben blij dat ik iets voor mijn zuster in de islaam heb mogen doen !

wa barakallahu fieki!