Bekijk volle/desktop versie : Wie werkt er in een CALLCENTER!!!!



08-11-2006, 20:19
sllm mensen

Ik ben aan het werken op dit moment in een callcenter... maar k ben de enige marokkaaaaannn...Whaaa alleeen maar hollanderssss.

Maar ja wie werkt er nog meer in een callcenterrr

Heb niks te doen hahahaha stiekem op yasminaaa

08-11-2006, 20:21


Ik werkte in en Callcenter heb ontslag genomen.

08-11-2006, 20:23
Blégh, ik ga binnenkort weer beginnen op een klantenservice, !!


Was wel lachen callcenter wallah, uiteindelijk gingen die mensen altijd over hun persoonlijke problemen praten. Altijd leuk.

08-11-2006, 20:25
ik... vind t wel gezellig..

amel..

08-11-2006, 20:27



Citaat door Stupendo_:
Mijn collega zei altijd:

Een hele goedemiddag, u spreekt met Lella Fatima.

Met wie?

'Lella Fatima'!






We hebben alle plekken in Marokko als naam gehad, alle scheldwoorden als naam gehad. Echt de gekste dingen zo'n meid naast me zei een keer: 'Dag meneer u spreekt met Miss Nadoria Fessia Marrakchia Tangouia Agadira Boetghna 'n Izan. Bel ik u gelegen?' En die gast zat te vloeken dat ze Nederlands moest praten


Wallah zieke tijden.

08-11-2006, 20:29

Citaat door FunkyFantastic_:



We hebben alle plekken in Marokko als naam gehad, alle scheldwoorden als naam gehad. Echt de gekste dingen zo'n meid naast me zei een keer: 'Dag meneer u spreekt met Miss Nadoria Fessia Marrakchia Tangouia Agadira Boetghna 'n Izan. Bel ik u gelegen?' En die gast zat te vloeken dat ze Nederlands moest praten


Wallah zieke tijden.



hahahahhaha dit komt mij heel bekend voor..
deden wij ook altijd..

amel..

08-11-2006, 20:34

Citaat door Stupendo_:
Neeeheeee, die spant de kroon.

Tref ik u op een gelegen moment, mevrouw/meneer?

NEE, geen interesse!

Ook niet als u een miljoen heeft gewonnen?

-Stil aan de overkant-

Mevrouw?
Oh, namens wie belt u ook alweer?

Geweldig!



!


Wahahahaha já! Ik heb een tijd gebeld namens de postcode loterij onder de naam Linda! Wallah die tijd vergeet ik nooit meer. Ze dachten dat ik Linda de Mol was. Voordat ik kon uitpraten zaten die mensen al feest te vieren !

Of als ze geen lot wouden nemen gingen die jongens ze altijd bedreigen, ! Ik weet wat je adres is! Ik kom vanavond langs, wacht maar eh lijer!

Of zomaar loten aanvinken en als ze dan gingen nabellen je igen mobiel nummer invoeren zodat ze het neit konden controleren, !

De tijd van postcode loterij was de tofste.

08-11-2006, 20:37
IK heb gewerkt in een call center
echt kapot lachen
en bij ons waren er alleen maar marokkanen maar 2 of 3 belgen...
Mijn naam was toen Lena

Echte leuke tijden

08-11-2006, 20:46
hahahahah mensen thanx voor jullie reactie's eindelijk wat te doen hahahaha...

Ik zit hier helemaal alleen als enige marokkaan de rest allemaal nederlanders igggg wordt beetje gek van hahahaha..

Ik mis die tijd ook marokkaanen om me heen in callcenter...

Kpn was de top tijd was ok zuper veel lachen mensen gratis aanbieden dat ze bij macdonalds mogen eten hahaha ze hoefden alleen naam doortegen en die nederlanders allemaal blij hahaha..

yes bijna klaar nog 15min

08-11-2006, 21:05

Citaat door smaraagd:
Ik werkte in en Callcenter heb ontslag genomen.




Was jij een call-girl??

08-11-2006, 21:07
schijnt alleen goed te verdiennen, super ééntonig werk!

goedenavond meneer, naar aanleiding van blablabla, mag ik u hierover een aantal KLENG TUUT TUUUT TUUT