Bekijk volle/desktop versie : Mijn Dochter Is................................



Pagina's : [1] 2

07-11-2006, 22:18
MIJN DOCHTER IS NU BIJNA 2.
ZE GAAT VAAK NAAR MIJN MOEDER MET MIJ.

ZE VIND HET DAAR ALTIJD TE GEK,MAAR ALS IK ZEG EN NU GAAN WE NAAR HUIS. NOU DAN GAAT ZE KRIJSEN. ZE WIL DAN NIET MEE.
ZE WIL BIJ OMA BLIJVEN.

SOMS MAG ZE WEL VAN MIJ ,MAAR NIET ALTIJD,OMDAT IK EEN ZIEKE VADER HEB.

MAAR HOE ZIJN JULLIE KINDEREN ZIJN ZE OOK ZO GEK OP OMA OF NIET ?

of zijn ze gek op iemand anders?

07-11-2006, 22:20


Mijn neefje wil ook altijd bij ons blijven, maar mag vaak niet van zn moeder...is maar goed ook want hij laat ZOOVEEL troep achter!!

Het logeren is ook al zo geliefd bij hem, maar ik moet vaak s weekends werken en dan zegt mn moeder: Nee, mag niet, (mijn naam) moet morgen werken!(hij slaapt bij mij op de kamer als hij blijft) meskien....huilend en brullend naar huis!!

07-11-2006, 22:27
ha ha ha mn vriendin de neefje als je tegen hem zegt we gaan naar huis of naar mama...............nou gillen, krijsen, wegrennen, zich verzetten en gaat met heeeeeeeeeeel veel moeite naar huis.................................

en mn neefje doet dat ook...............neeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga niet blijf bij mn oma.................krijsen uit de kinderwagen stappen en schreeuwen dat heel de buurt t hoort............................................. .

dus nee het is heel normaal

07-11-2006, 22:28

Citaat door ikbendeBESTE:
Mijn neefje wil ook altijd bij ons blijven, maar mag vaak niet van zn moeder...is maar goed ook want hij laat ZOOVEEL troep achter!!

Het logeren is ook al zo geliefd bij hem, maar ik moet vaak s weekends werken en dan zegt mn moeder: Nee, mag niet, (mijn naam) moet morgen werken!(hij slaapt bij mij op de kamer als hij blijft) meskien....huilend en brullend naar huis!!



mijn dochter maakt er niet zon troep van gelukkig.

ze ziet mijn zusjes en broertjes en daar wil ze mee spelen

07-11-2006, 22:29


Pfff ik heb die probleem dus ook. Ik kan haar daar niet laten, omdat me ouders 48 km hiervandaan wonen en fulltime werken.

07-11-2006, 22:31

Citaat door Nisrine20:
Pfff ik heb die probleem dus ook. Ik kan haar daar niet laten, omdat me ouders 48 km hiervandaan wonen en fulltime werken.



o dan heb je inderdaad een probleem . mijn ouders wonen nog geen 10 min van mij vandaan

07-11-2006, 22:37
Mijn neefje (3jr) kwam laatst met mijn broer naar mijn moeder op zijn fietsje. Zegt hij tegen mijn moeder. Oma ik ben gloote (groot) en mijn fiets is kleine. Opa moet een glote fiets kopen. Maar mijn vader was niet thuis. Zegt hij: ik kom straks terug want ik heb opa niet gezien. Kleine boefje alleen maar om terug te komen.

Of dan voelt hij zich ineens niet lekker en dan doet hij zijn kleren uit en gaat hij in mijn broertje's bed liggen

07-11-2006, 22:38

Citaat door saida68:
mijn dochter maakt er niet zon troep van gelukkig.

ze ziet mijn zusjes en broertjes en daar wil ze mee spelen


Ja, dat heeft hij ook...hij is enigs kind en vindt het zóó leuk hier met mn broertje en zusje...

soms zegt ie ook tegen mn moeder: mag ik alsjeblieffftt blijven eten oma?!
haha, mn moeder weet dan hoelaat het is, dat het niet om het eten gaat, maar om de playstation

07-11-2006, 22:38

Citaat door saida68:
o dan heb je inderdaad een probleem . mijn ouders wonen nog geen 10 min van mij vandaan


Heerlijk als ze zo dichtbij wonen. Dan kan je altijd even langs gaan. En als de kleine wilt blijven slapen is dat ook geen probleem.

07-11-2006, 22:43

Citaat door Nisrine20:
Heerlijk als ze zo dichtbij wonen. Dan kan je altijd even langs gaan. En als de kleine wilt blijven slapen is dat ook geen probleem.



ja maar zodra ze daar aan wennen dan krijg je ze daar niet weg.

07-11-2006, 22:45

Citaat door saida68:
ja maar zodra ze daar aan wennen dan krijg je ze daar niet weg.



Idd ja

07-11-2006, 23:12
Mijn neefje meskien is dol op mamita.. mijn vader zegt altijd dat hij het leuk vind om hier te komen zodat hij mamita kan eten, thuis eet hij dat nooit. Ik vind het zo grappig om te zien dat hij echt uren staat te wachten op een groot stuk vlees, meskien.

Hij lijkt heel erg op zijn pappie (mijn broer) die houd ook heel erg van mamita, maar krijgt dat thuis ook nooit.

07-11-2006, 23:14



Citaat door saida68:
MIJN DOCHTER IS NU BIJNA 2.
ZE GAAT VAAK NAAR MIJN MOEDER MET MIJ.

ZE VIND HET DAAR ALTIJD TE GEK,MAAR ALS IK ZEG EN NU GAAN WE NAAR HUIS. NOU DAN GAAT ZE KRIJSEN. ZE WIL DAN NIET MEE.
ZE WIL BIJ OMA BLIJVEN.

SOMS MAG ZE WEL VAN MIJ ,MAAR NIET ALTIJD,OMDAT IK EEN ZIEKE VADER HEB.

MAAR HOE ZIJN JULLIE KINDEREN ZIJN ZE OOK ZO GEK OP OMA OF NIET ?

of zijn ze gek op iemand anders?


hij heeft jammer genoeg geen oma maar wel een stief oma die wel lief is tegen hem waar hij heel gek op is is mijn vader.hij wil hem de hele tijd kusjes geven en de hele tijd bij hem blijven zitten.en met zijn bril spelen.en dan moet hij hem hoog in de lucht gooien.of krijgt hij marokkaanse thee van hem.mijn zoontje praat nog niet maar me vader noemt hij ba dedie=ba jedie.en zijn vader noemt hij ook ba of pappa.

07-11-2006, 23:17

Citaat door Leila1982:
Mijn neefje meskien is dol op mamita.. mijn vader zegt altijd dat hij het leuk vind om hier te komen zodat hij mamita kan eten, thuis eet hij dat nooit. Ik vind het zo grappig om te zien dat hij echt uren staat te wachten op een groot stuk vlees, meskien.

Hij lijkt heel erg op zijn pappie (mijn broer) die houd ook heel erg van mamita, maar krijgt dat thuis ook nooit.



mischien brutaal van mij,maar waarom geen marmita thuis als ze dat lekker vinden

07-11-2006, 23:19

Citaat door Felicity:
Mijn neefje (3jr) kwam laatst met mijn broer naar mijn moeder op zijn fietsje. Zegt hij tegen mijn moeder. Oma ik ben gloote (groot) en mijn fiets is kleine. Opa moet een glote fiets kopen. Maar mijn vader was niet thuis. Zegt hij: ik kom straks terug want ik heb opa niet gezien. Kleine boefje alleen maar om terug te komen.

Of dan voelt hij zich ineens niet lekker en dan doet hij zijn kleren uit en gaat hij in mijn broertje's bed liggen



aaah wat schatig smoesjes bedenken om toch te blijven
kinderen zijn slim ze proberen ouders uit.kijken hoe ver ze kunnen gaan.een nich je van mij wou zou graag met de afstand bediening spelen.maar dat mocht niet van haar oom.wat doet die troela.gaat ze met de dweil spullen spelen.en heeft ze er water in gedaan en de hele gang tot een zwembad gemaakt.moest haar oom toch opstaan.om die water op te ruimen.om als nog met de afstandbediening te kunnen spelen.ik keek echt zo ik stond echt verbaasd van tbarkelah zo slim.

Pagina's : [1] 2