Bekijk volle/desktop versie : Shoer (Erge Serieuze Topic)



Pagina's : [1] 2

07-11-2006, 16:06
Hallo allemaal,



Zoals in mijn titel staat vermeld, gaat deze topic over Shoer. Alvorens ik het verhaal begin wil ik eerst even mededelen dat ik absoluut niet op onzin/kinderachtige reacties sta te wachten. Met andere woorden:’’Serieuze reacties zijn van harte welkom’’…



Het begon allemaal zo’n zeven jaar geleden. Mijn nicht werd ten huwelijk gevraagd door een jongen. Zij heeft geweigerd met hem te trouwen. Niet omdat hij geen goede jongen is of omdat hij niet lief is, maar omdat zij er nog niet klaar voor was (zij heeft namelijk een erge slechte gezondheid). Nadat het nieuws dat mijn nicht weigert bij die jongen terecht kwam, heeft hij deze woorden tegen mijn nicht gezegd:’’Wil je niet met mij trouwen?! Is goed, ik zal ervoor zorgen dat jij nooooit zal trouwen en dat jouw gezondheid nog slechter zal worden!!’’. Met deze woorden liet hij haar achter. Zij herinnert zich alles nog als de dag van gister. Op het moment dat hij die lelijke woorden zei, had mijn nicht er eigenlijk nooit stil bij gestaan. Zij was niet bang of zo, omdat zij niet had gedacht dat mensen ook Shoer kunnen doen. Ongeveer een jaar na de woorden van die jongen werd mijn nicht ziek. Dus zij had besloten om langs een Refkie (Imam) te gaan. De Refkie vertelde haar dat iemand Shoer bij haar heeft gedaan en dat die Shoer tot haar dood zal blijven. Op dat moment was mijn nicht zo geschrokken dat zij er helemaal niet aan had gedacht om te proberen genezen door middel van die Refkie. Sinds die tijd is zij niet meer naar Maroc gegaan. Zij wilt echt erg graag naar Refkie om te genezen, maar haar lichaam werkt tegen. Zodra zij denkt naar een Refkie te gaan, verlamt haar hele lichaam en heeft zij geen kracht om wat te doen. De hoop dat het goed zal komen heeft zij dan ook opgegeven. Mijn nicht is nu inmiddels 30 en nog steeds geen gezin. Ze zou erg graag een gezin willen hebben. Het doet me daarom ook pijn in het hart als ik haar met kleine kinderen zie spelen… Haar verdriet verminderen doet zij door middel van fantaseren over haar gezin…



Ik wou echt erg graag haar geluk weer terug willen geven…Mijn vraag aan jullie is dan ook of jullie een Refkie in Nederland kennen die mogelijk Shoer geneest. Jullie willen niet weten hoe blij jullie mij hiermee maken en natuurlijk hoeveel dit voor mijn nicht betekent…



Graag zie ik jullie reacties tegemoet.



Gr. Miss Lonely

07-11-2006, 16:32


oooh wat erg meskina... allah y 3ewenha..
Maar sorry .. ik ken geen Refkie die shour geneest...veel succes met zoeken verder

Groetjes..
alles komt goed inshalla

07-11-2006, 16:38
Meid ik zou het niet weten ik wens haar sterkte, Allah Ma3aha.

07-11-2006, 16:45

Citaat door Miss_lonely:
Hallo allemaal,



Zoals in mijn titel staat vermeld, gaat deze topic over Shoer. Alvorens ik het verhaal begin wil ik eerst even mededelen dat ik absoluut niet op onzin/kinderachtige reacties sta te wachten. Met andere woorden:’’Serieuze reacties zijn van harte welkom’’…



Het begon allemaal zo’n zeven jaar geleden. Mijn nicht werd ten huwelijk gevraagd door een jongen. Zij heeft geweigerd met hem te trouwen. Niet omdat hij geen goede jongen is of omdat hij niet lief is, maar omdat zij er nog niet klaar voor was (zij heeft namelijk een erge slechte gezondheid). Nadat het nieuws dat mijn nicht weigert bij die jongen terecht kwam, heeft hij deze woorden tegen mijn nicht gezegd:’’Wil je niet met mij trouwen?! Is goed, ik zal ervoor zorgen dat jij nooooit zal trouwen en dat jouw gezondheid nog slechter zal worden!!’’. Met deze woorden liet hij haar achter. Zij herinnert zich alles nog als de dag van gister. Op het moment dat hij die lelijke woorden zei, had mijn nicht er eigenlijk nooit stil bij gestaan. Zij was niet bang of zo, omdat zij niet had gedacht dat mensen ook Shoer kunnen doen. Ongeveer een jaar na de woorden van die jongen werd mijn nicht ziek. Dus zij had besloten om langs een Refkie (Imam) te gaan. De Refkie vertelde haar dat iemand Shoer bij haar heeft gedaan en dat die Shoer tot haar dood zal blijven. Op dat moment was mijn nicht zo geschrokken dat zij er helemaal niet aan had gedacht om te proberen genezen door middel van die Refkie. Sinds die tijd is zij niet meer naar Maroc gegaan. Zij wilt echt erg graag naar Refkie om te genezen, maar haar lichaam werkt tegen. Zodra zij denkt naar een Refkie te gaan, verlamt haar hele lichaam en heeft zij geen kracht om wat te doen. De hoop dat het goed zal komen heeft zij dan ook opgegeven. Mijn nicht is nu inmiddels 30 en nog steeds geen gezin. Ze zou erg graag een gezin willen hebben. Het doet me daarom ook pijn in het hart als ik haar met kleine kinderen zie spelen… Haar verdriet verminderen doet zij door middel van fantaseren over haar gezin…



Ik wou echt erg graag haar geluk weer terug willen geven…Mijn vraag aan jullie is dan ook of jullie een Refkie in Nederland kennen die mogelijk Shoer geneest. Jullie willen niet weten hoe blij jullie mij hiermee maken en natuurlijk hoeveel dit voor mijn nicht betekent…



Graag zie ik jullie reacties tegemoet.



Gr. Miss Lonely




waarom zijn mensen toch zo gemeen, ongelovelijk

moge allahon beschermen van deze slechte daden


07-11-2006, 17:08


Salaam oegtie..

wat vreselijk waarom zijn mensen zo wreed tegenover elkaar..
ik ken geen refkie waarvan ik zeter weet dat ie dat kan maar denk nu wel aan een imaam athans soort van en die geneest mensen wel van zulk sorrt probleempjes die ook thuis komt ik zal zeker vandaag of morgen bellen naar me nicht die hem ooit heeft moeten bellen voor iemand..en dat nr heeft ze zeker weten nog ergens thuis liggen zodra ik er meer van weet stuur ik je een pm oke..

veel sabr toegewenst,,

jullie oegtie hayar

07-11-2006, 17:23

Citaat door Miss_lonely:
Hallo allemaal,



Zoals in mijn titel staat vermeld, gaat deze topic over Shoer. Alvorens ik het verhaal begin wil ik eerst even mededelen dat ik absoluut niet op onzin/kinderachtige reacties sta te wachten. Met andere woorden:’’Serieuze reacties zijn van harte welkom’’…



Het begon allemaal zo’n zeven jaar geleden. Mijn nicht werd ten huwelijk gevraagd door een jongen. Zij heeft geweigerd met hem te trouwen. Niet omdat hij geen goede jongen is of omdat hij niet lief is, maar omdat zij er nog niet klaar voor was (zij heeft namelijk een erge slechte gezondheid). Nadat het nieuws dat mijn nicht weigert bij die jongen terecht kwam, heeft hij deze woorden tegen mijn nicht gezegd:’’Wil je niet met mij trouwen?! Is goed, ik zal ervoor zorgen dat jij nooooit zal trouwen en dat jouw gezondheid nog slechter zal worden!!’’. Met deze woorden liet hij haar achter. Zij herinnert zich alles nog als de dag van gister. Op het moment dat hij die lelijke woorden zei, had mijn nicht er eigenlijk nooit stil bij gestaan. Zij was niet bang of zo, omdat zij niet had gedacht dat mensen ook Shoer kunnen doen. Ongeveer een jaar na de woorden van die jongen werd mijn nicht ziek. Dus zij had besloten om langs een Refkie (Imam) te gaan. De Refkie vertelde haar dat iemand Shoer bij haar heeft gedaan en dat die Shoer tot haar dood zal blijven. Op dat moment was mijn nicht zo geschrokken dat zij er helemaal niet aan had gedacht om te proberen genezen door middel van die Refkie. Sinds die tijd is zij niet meer naar Maroc gegaan. Zij wilt echt erg graag naar Refkie om te genezen, maar haar lichaam werkt tegen. Zodra zij denkt naar een Refkie te gaan, verlamt haar hele lichaam en heeft zij geen kracht om wat te doen. De hoop dat het goed zal komen heeft zij dan ook opgegeven. Mijn nicht is nu inmiddels 30 en nog steeds geen gezin. Ze zou erg graag een gezin willen hebben. Het doet me daarom ook pijn in het hart als ik haar met kleine kinderen zie spelen… Haar verdriet verminderen doet zij door middel van fantaseren over haar gezin…



Ik wou echt erg graag haar geluk weer terug willen geven…Mijn vraag aan jullie is dan ook of jullie een Refkie in Nederland kennen die mogelijk Shoer geneest. Jullie willen niet weten hoe blij jullie mij hiermee maken en natuurlijk hoeveel dit voor mijn nicht betekent…



Graag zie ik jullie reacties tegemoet.



Gr. Miss Lonely


Ik ken iemand die iets gelijkaardigs heeft meegemaakt. Nog erger zelfs

Shoer bestaat degelijk staat in de koran.

Een boek waar je wijzer van zal worden is "de wereld van de djin en de duivel"

Ik weet dat soerat albaqara vaak gebruikt word en ayaat al koersie
maar ik neem aan dat zij zware shoer heeft gelijk die persoon die ik ken.
Deze persoon heeft een behandeling gehad van een fkih in marokko die daar in thuis was en het DEELS (ook niet alles kunnen genezen gezien de zwaarte van de sihr) wegnam met de koran. Want alleen met deze manier is toegestaan!

07-11-2006, 18:07
Die mensen die dit jou nicht hebben aangedaan weten niet wat hun te wachten staat in het hiernamaals.

07-11-2006, 18:53
Sterkte en beterschap! inshallah zal ze echt genezen en gelukkig trouwen en een mooie gezin vormen inshallah !!

07-11-2006, 23:21

Citaat door Miss_lonely:
Hallo allemaal,



Zoals in mijn titel staat vermeld, gaat deze topic over Shoer. Alvorens ik het verhaal begin wil ik eerst even mededelen dat ik absoluut niet op onzin/kinderachtige reacties sta te wachten. Met andere woorden:’’Serieuze reacties zijn van harte welkom’’…



Het begon allemaal zo’n zeven jaar geleden. Mijn nicht werd ten huwelijk gevraagd door een jongen. Zij heeft geweigerd met hem te trouwen. Niet omdat hij geen goede jongen is of omdat hij niet lief is, maar omdat zij er nog niet klaar voor was (zij heeft namelijk een erge slechte gezondheid). Nadat het nieuws dat mijn nicht weigert bij die jongen terecht kwam, heeft hij deze woorden tegen mijn nicht gezegd:’’Wil je niet met mij trouwen?! Is goed, ik zal ervoor zorgen dat jij nooooit zal trouwen en dat jouw

gezondheid nog slechter zal worden!!’’. Met deze woorden liet hij haar achter. Zij herinnert zich alles nog als de dag van gister. Op het moment dat hij die lelijke woorden zei, had mijn nicht er eigenlijk nooit stil bij gestaan. Zij was niet bang of zo, omdat zij niet had gedacht dat mensen ook Shoer kunnen doen. Ongeveer een jaar na de woorden van die jongen werd mijn nicht ziek. Dus zij had besloten om langs een Refkie (Imam) te gaan. De Refkie vertelde haar dat iemand Shoer bij haar heeft gedaan en dat die Shoer tot haar dood zal blijven. Op dat moment was mijn nicht zo geschrokken dat zij er helemaal niet aan had gedacht om te proberen genezen door middel van die Refkie. Sinds die tijd is zij niet meer naar Maroc gegaan. Zij wilt echt erg graag naar Refkie om te genezen, maar haar lichaam werkt tegen. Zodra zij denkt naar een Refkie te gaan, verlamt haar hele lichaam en heeft zij geen kracht om wat te doen. De hoop dat het goed zal komen heeft zij dan ook opgegeven. Mijn nicht is nu inmiddels 30 en nog steeds geen gezin. Ze zou erg graag een gezin willen hebben. Het doet me daarom ook pijn in het hart als ik haar met kleine kinderen zie spelen… Haar verdriet verminderen doet zij door middel van fantaseren over haar gezin…



Ik wou echt erg graag haar geluk weer terug willen geven…Mijn vraag aan jullie is dan ook of jullie een Refkie in Nederland kennen die mogelijk Shoer geneest. Jullie willen niet weten hoe blij jullie mij hiermee maken en natuurlijk hoeveel dit voor mijn nicht betekent…



Graag zie ik jullie reacties tegemoet.



Gr. Miss Lonely



Mijn vriendin is ook getrofen door shir, preccies op dezeflde manier als jou nicht

Ik kan maar niet begrijpen hoe iemand zo t leven van iemand anders kapot maakt, denken ze dat ze altijd zullen leven

Zij is nu bij een imam in bandeling, als hij die shoer bij haar weghaalt, met de hulp van allah s.w.t natuurlijk dan geef ik je zijn nummer voor je nicht

08-11-2006, 10:11
Inderdaad dergelijke mensen weten niet wat hun te wachten staat en welke straffen ze in het hiernamaals zullen ondergaan.
Wie een andere moslim pijn doet is echt gedoemd.
Moge allah ons beschermen tegen het kwade van shajtaan.
Ik snap ook niet hoe een "gelovige" iemand die gelooft in allah en de laatste dag zoiets kan ondernemen a3odobillaah!!

08-11-2006, 11:24
Stafiroeallah... Dat er zulke mensen bestaan... pff je kan er beter uit de buurt blijven

Ik hoop inscha'allah voor je nicht dat ze zal genezen en dat ze dan zal fantiseren over haar eigen kindjes inscha'Allah

Laat me weten hoe het verder gaat wollah voel met je mee meid en met je nicht helemaal miskiena...

liefs,
Naima

08-11-2006, 11:33
ik vind het heel erg voor je bij mij is het ook gebeurd door mijn BLOEDEIGEN schijnheilige oom en tante wij hebben ook allemaal gekke
dingen thuis gevonden enz, maar ja ik ben ook al heel lang op zoek naar een imam die het weg kan halen maar heb nog steeds niks gevonden



Dus dames als iemand een oprechte imam kent zou ik heel erg graag zijn adres willen hebben alvast bedankt voor alle moeite

08-11-2006, 11:39


Ze kan haar zelf genezen, door soerat over sihr te reciteren. en dat continue.... en inschallah zal ze hier van genezen en dat allah swt de straf klaar heeft liggen voor dit soort mensen la houla wa la kouati ila bilah.

08-11-2006, 11:43

08-11-2006, 12:06
Hier staan veel artikelen hoe je je dient te beschermen tegen sihr, djinn, jaloezie, kwade oog etc.

Klik: http://www.soennah.com/content/category/12/33/39/

Pagina's : [1] 2