Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van deze sjaal >>>> Mode trend!



Pagina's : [1] 2

06-11-2006, 15:26
Is gemaakt door een vriendin van mij. Ik zeg jullie. Dit word een modetrend.
Hij is al een paar keer op tv besproken door BN'ers o.a RTL Boulevard.

Deze heeft ze voor mij gemaakt.
Sjaal gemaakt van stropdassen


06-11-2006, 15:34


sorry maar echt afgrijselijk gewoon!!! heeft niet eens nut zo een dun laagje om je nek heen en ziet er ook niet eens uit!!! Denk niet dat dit een trend word als ie geen van beide functies vervuld(beauty of nut)

06-11-2006, 15:50
In Amsterdam slaat alles aan mattie
Het is er ook meer voor je style danécht voor de warmte.

06-11-2006, 16:06

Citaat door TnawieMocro:
sorry maar echt afgrijselijk gewoon!!! heeft niet eens nut zo een dun laagje om je nek heen en ziet er ook niet eens uit!!! Denk niet dat dit een trend word als ie geen van beide functies vervuld(beauty of nut)




Jij hebt helemaal gelijk

Ziet er echt niet uit

06-11-2006, 16:18


ik vind het niet mooi!
maar wel goed bedacht, ik kom zelf uit hilversum en zie die bners de raarste dingen dragen dus hier gaat ze wel mee verdienen denk ik

06-11-2006, 16:25
wollah slaat helemaal nergens op zo'n sjaal... en een trend ahhahahahahhahahahah

als pasen en pinksteren op 1 dag vallen misschien............

06-11-2006, 16:50
hhahaha ik vindt het wel grappig zou het nooit dragen maar in deze tijd probeerd iedereen orgineel te zijn enz dus misschien dat het met die gedachten wel wordt verkocht

en trouwens TnawieMocro echt een mooie OT

06-11-2006, 18:18
schandaligg.. oh VRESELIJK.. TE MANNELIJK!

06-11-2006, 19:07
Andere kleurtjes zou ze eens moeten proberen.
En andere opdruk, dus geen standaard stropdassen opdruk.

06-11-2006, 22:07
Ik vindt het leuk, misschien andere kleurtjes maar vindt het een leuk initatief. Succes ermee

Ps: Soms zijn er zulke rare mode trends, dan zie je een week later de hele stad ermee lopen..

06-11-2006, 22:40
t word maar steeds gekker met de mode..

06-11-2006, 22:52
Als er Gucci of ander duur merk op had gestaan dan had iedereen het waarschijnlijk wel geweldig gevonden.

Dus mensen geef liever adviezen of zo ipv afkraaken en zeggen dat topic verwijderd moet worden.

07-11-2006, 10:33


Ik opende deze topic om 'alegemene meningen horen'.
Waarom zou ik 'm sluiten, alleen omdat het grotendeels negatief is.

Ik vraag jullie toch om jullie mening positief/negatief. Mening is mening.

Dit is een voorbeeld, ze heeft niet alleen deze, ze heeft vele andere met andere kleurencombi's en opdrukken.

07-11-2006, 10:35

Citaat door komkommer:
Als er Gucci of ander duur merk op had gestaan dan had iedereen het waarschijnlijk wel geweldig gevonden.

Dus mensen geef liever adviezen of zo ipv afkraaken en zeggen dat topic verwijderd moet worden.


Ik vind het niet eens erg dat het negatief is, bedoel smaken verschilen. Maar sub7ana allah hoe mensen dingen kunnen overbrengen

Klopt. Als het Gucci of Louis Vuitton was, wilde iedereen m graag hebben.
Men houd ervan om telkens met hetzelfde te lopen

07-11-2006, 12:32
zit je vriendin aan de crack ofzo :S...................lelijk

Pagina's : [1] 2