Bekijk volle/desktop versie : Jongens die naar andere meisjes kijken terwijl...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

05-11-2006, 21:56
[Hun eigen vriendin naast hun loopt,En als ik terug kijk..Dan kijken ze me Arrogant aan..Terwijl Haar vriend naar mij kijkt..!

05-11-2006, 22:12


Hahaha dat soort mensen heb je' Ik geef die jongen gelijk waarom zou hij niet mogen kijken.. maar dat meisje geef ik geen gelijk haha' waarom gaat ze vies kijken, hij is toch geen eigendom ofzo...

05-11-2006, 22:19
Dus Als jouw vriend..naar een meisje kijkt en dan niet gewoon kijken..

Maar haar helemaal Bekijkt van top tot teen..En dan nog naar achteren gaat kijken ..Om naar haar kont te kijken..

WIl je dan zeggen dat het jouw niks doet?

05-11-2006, 22:30
Dat is toch niet erg? Het is maar een vriendin. Als je nou getrouwd was, dan is het een ander probleem.

05-11-2006, 22:32


het betekent dat hij/ zij heel makkelijk vreemd kan gaan

05-11-2006, 22:50
Kijken mag toch

05-11-2006, 23:18
Dta is gewoon echt zielig

Ook als je in de file staat zijn vrouw en het pasgeboren kindje zitten achterin en hij gaat zitten staren en die vrouw meskiena kijkt jou dat boos aan..

05-11-2006, 23:25

Citaat door rose_girl:
Dta is gewoon echt zielig

Ook als je in de file staat zijn vrouw en het pasgeboren kindje zitten achterin en hij gaat zitten staren en die vrouw meskiena kijkt jou dat boos aan..



dat was mij ook een keer overkomen, haar man staarde naar me maar zijn
vrouw had niks in de gaten want die was bezig met het kind achterin...

05-11-2006, 23:28

Citaat door sweetboy30:
het betekent dat hij/ zij heel makkelijk vreemd kan gaan



Interessante theorie..

05-11-2006, 23:30

Citaat door TYGER:
Dat is toch niet erg? Het is maar een vriendin. Als je nou getrouwd was, dan is het een ander probleem.

inderdaad!

05-11-2006, 23:31
ik doe da nooit.. ik kijk gwn zo uit d ehoek van men oog en als ze naar me kijkt dan kijk ik efkes haha of anders loop ik rustig verder

en in de islam is het eigenlijk geoorloofd om één blik te werpen om te zien wie het is.. en dan mag je niet meer kijke
marokane werpen gwn een heeeeeeel lange blik

05-11-2006, 23:33

Citaat door MievrouFatoshj:
[Hun eigen vriendin naast hun loopt,En als ik terug kijk..Dan kijken ze me Arrogant aan..Terwijl Haar vriend naar mij kijkt..!


Als ik zijn vriendin was zou ik zijn ogen uitkrabben met mijn blote handen kijken of zijn ogen dan nog uit de kassen rollen

05-11-2006, 23:35



Citaat door _yahya_:
ik doe da nooit.. ik kijk gwn zo uit d ehoek van men oog en als ze naar me kijkt dan kijk ik efkes haha of anders loop ik rustig verder

en in de islam is het eigenlijk geoorloofd om één blik te werpen om te zien wie het is.. en dan mag je niet meer kijke
marokane werpen gwn een heeeeeeel lange blik




De eerste blik die je werpt, krijg je van Allah swt.. Sla dan je ogen neer.


De tweede blik komt door invloed van Sjaitaan..

05-11-2006, 23:39
Kijk als je gewoon 1 keer haar aankijkt mag wel..maar als je er blijft volgen en helemaal achterom kijkt om haar nog beter te bekijken..Sorry ik voel me dan niet zo op me gemak..dan lijkt het net alsof ik niet Het gene heb wat hij wil..

05-11-2006, 23:40
Oh ja je bent zo knap dat echt alle jongens naar je kijken ook al loopt hun lekkere vriendin naast ze

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7