Bekijk volle/desktop versie : Ziana Amira uit Den Haag!! Ze is super!!!!



05-11-2006, 17:15
Salaam Alaikoum meiden,..


Ik ben gisteren naar een rbuiloft geweest en Ziana Amira uit Den-Haag heeft haar opgemaakt.. Ik wou effe zeggen dat ze SUPER GOED is!!!



Dus ik zou zeggen, neem een kijkje bij haar.. En z eis nogeens super aardig en heeft absoluut geen kapsonens...


Ze ontwerpt haar eigen kleding...




Mohim een echte aanrader!


Ma3a salamaaaaaaaaaaaaaaaaa

05-11-2006, 17:16


Heb je geen foto's van haar??


Hoeveel is ze per jurk?

05-11-2006, 17:25

Citaat door zailashia:
Salaam Alaikoum meiden,..


Ik ben gisteren naar een rbuiloft geweest en Ziana Amira uit Den-Haag heeft haar opgemaakt.. Ik wou effe zeggen dat ze SUPER GOED is!!!



Dus ik zou zeggen, neem een kijkje bij haar.. En z eis nogeens super aardig en heeft absoluut geen kapsonens...


Ze ontwerpt haar eigen kleding...




Mohim een echte aanrader!


Ma3a salamaaaaaaaaaaaaaaaaa


Ik vraag me af wie de bruid opsteekt en de make up etc verzorgt ???
zij is toch geen kapster of iets dergelijks?

05-11-2006, 18:37
Zij is zeker een aanrader, mijn schoonzus heeft haar ook genomen. Zij is voor mij zeker nr. 1. Ze is betaalbaar en het werk dat ze levert is ook nog eens super goed.

Zij is dus echt een negaffa dat eerst haar diploma's op zakken wilde hebben voordat ze hiermee wou beginnen....
Ze heeft onwijs mooie jurken.....

Dus mocht je nog opzoek zijn naar een negaffa... en wil je dat je die dag er op en top goed uit wilt zien??? Dan is zij zeker een aanrader......

Masalama....

06-11-2006, 11:18


salaam,

meiden hebben jullie wat meer info voor ons over deze ziana?

heeft zij een site? kunnen jullie foto´s plaatsen?
wat zijn de prijzen per jurk?

thanx!

06-11-2006, 11:25
ik heb haar echt 2 jaar geleden voor het eerst en laatst meegemaakt echt een aardige vrouw... de bruid zag er ook goed uit

06-11-2006, 11:43
Site of foto's aub

06-11-2006, 12:19
heeft iemand een site of nummer van haar