Bekijk volle/desktop versie : Alle Dames die Willen Sporten hier Melden !!



05-11-2006, 15:08
Hallo damesss..

Volgens mij zijn er heleboel meisjes en vrouwen die graag willen sporten/lichaamsbewegen, net als ik, maar er de tijd of mogelijkheid niet hebben.

Laten wij ons daarom allemaal hier verzamelen en eventueel onze tips droppen..

x Vaak is het het moeilijkst om te beginnen wat je hieraan zou kunnen doen, is voor jezelf vaststellen wanneer op de dag en op welke dagen je wat gaat doen, zet het in je agenda, plak het op je koelkast! En het belangrijkste: houd je eraan!! onthou goed dat de start moeilijk kan zijn, maar wanneer je eenmaal bezig bent, je meteen een stuk beter in je vel zult zitten.

x Ben je niet in de mogelijkheid om buitenhuis te sporten kun je bevoorbeeld denken aan traplopen, of een hometrainer, wanneer het financieel mogelijk is. Schoonmaken is sowieso een erg intensieve bezigheid Wanneer je boodschappen gaat doen, je kinderen ophalen van school of iets anders, probeer de auto dan te laten staan en ga lopen of met de fiets.

x Geen geld voor een sportschool? dan is er genoeg wat je zelf kunt doen zonder hulpmiddelen. Ga lekker fietsen, zo zie je nog eens wat van je woonomgeving of ga hardlopen, bijvoorbeeld in het park. Verstandig is he tom gezamenlijk te gaan, vooral in de avonduren.. aangezien je nooit weet, waarom die andere persoon in het park loopt
Verder kunt je allerlei situps doen, waarvan allerlei schema's op Internet te vinden zijn. Je kunt gewicht heffen met de zakken aardappels etc

Nou dan nu het belangrijkste van alles: Sporten heeft geen nadelen !! het heeft alleen maar positieve effecten, het is gezond voor je lichaam, gezond voor je geest en eventueel kun je je lekker afreageren

Ik ben benieuwd naar de reactiessss