Bekijk volle/desktop versie : Paar tips a.u.b



Pagina's : [1] 2

04-11-2006, 20:53
Dames, Mijn leven is Te Saai voor woorden.

Ik studeer. Dus wat ik meestal doe is naar school gaan.

Ik wil dat mijn leven wat kleurig gaat uitzien. Noem paar tips.

04-11-2006, 21:07


Vrijwilligerswerk zoeken dat je interessant lijkt. Leer je nieuwe mensen kennen.

Volg een of andere cursus (extra taal erbij?).

Zoek een hobby, ga een instrument bespelen..?

04-11-2006, 21:08
Je kan gaan sporten of een cursus volgen bijvoorbeeld.

04-11-2006, 21:54
Je kan af en toe iets leuks gaan doen met vriendinnen/familie om zo uit de dagelijkse sleur te komen.. Andere steden bezoeken, lekker eten.. alles kan

En zoals de anderen ook al zeiden kan je gaan sporten of een cursus volgen die jou interessant lijkt..

04-11-2006, 22:12



Citaat door mokaltum:
Ewaywaa: wij studeren en het is alles behalve saai, ik heb niet eens tijd om te studeren Zucht, zucht, zucht. Meid, wees blij, je hebt toch het meest aan je studie!


Haha wollahilah dat was wat ik ook dacht. Moet echt weer even wat meer aan school gaan doen. We maken het volgens mij té leuk voor onszelf.

04-11-2006, 22:18

Citaat door Ewaywaa:
Haha wollahilah dat was wat ik ook dacht. Moet echt weer even wat meer aan school gaan doen. We maken het volgens mij té leuk voor onszelf.



Ah wat leuk, Wat doe je dan allemaal voor iets leuks?

04-11-2006, 22:24

Citaat door mokaltum:


Precies, we nemen 'gezellige studententijd' té letterlijk! Er moet ook gestudeerd worden, allayemma ik heb over 2 weken tentamens

Morgen is het laatste 'leuke' wat ik ga doen, daarna ff hard blokken en zwoegen



Oooohhhh wat mis ik die tijd
Ik zou zeggen, GENIET ERVAN!! Ik heb ook zo'n studententijd als die van jou gehad en ik heb het 4 jaar lang echt naar mijn zin gehad! Nu ben ik net afgestudeerd en ik mis het nu al

Kon ik de rest van m'n leven maar met m'n vriendinnetjes studeren

04-11-2006, 22:38

Citaat door mokaltum: