Bekijk volle/desktop versie : Paar tips a.u.b



Pagina's : [1] 2

04-11-2006, 20:53
Dames, Mijn leven is Te Saai voor woorden.

Ik studeer. Dus wat ik meestal doe is naar school gaan.

Ik wil dat mijn leven wat kleurig gaat uitzien. Noem paar tips.

04-11-2006, 21:07


Vrijwilligerswerk zoeken dat je interessant lijkt. Leer je nieuwe mensen kennen.

Volg een of andere cursus (extra taal erbij?).

Zoek een hobby, ga een instrument bespelen..?

04-11-2006, 21:08
Je kan gaan sporten of een cursus volgen bijvoorbeeld.

04-11-2006, 21:54
Je kan af en toe iets leuks gaan doen met vriendinnen/familie om zo uit de dagelijkse sleur te komen.. Andere steden bezoeken, lekker eten.. alles kan

En zoals de anderen ook al zeiden kan je gaan sporten of een cursus volgen die jou interessant lijkt..

04-11-2006, 22:12



Citaat door mokaltum:
Ewaywaa: wij studeren en het is alles behalve saai, ik heb niet eens tijd om te studeren Zucht, zucht, zucht. Meid, wees blij, je hebt toch het meest aan je studie!


Haha wollahilah dat was wat ik ook dacht. Moet echt weer even wat meer aan school gaan doen. We maken het volgens mij té leuk voor onszelf.

04-11-2006, 22:18

Citaat door Ewaywaa:
Haha wollahilah dat was wat ik ook dacht. Moet echt weer even wat meer aan school gaan doen. We maken het volgens mij té leuk voor onszelf.



Ah wat leuk, Wat doe je dan allemaal voor iets leuks?

04-11-2006, 22:24

Citaat door mokaltum:


Precies, we nemen 'gezellige studententijd' té letterlijk! Er moet ook gestudeerd worden, allayemma ik heb over 2 weken tentamens

Morgen is het laatste 'leuke' wat ik ga doen, daarna ff hard blokken en zwoegen



Oooohhhh wat mis ik die tijd
Ik zou zeggen, GENIET ERVAN!! Ik heb ook zo'n studententijd als die van jou gehad en ik heb het 4 jaar lang echt naar mijn zin gehad! Nu ben ik net afgestudeerd en ik mis het nu al

Kon ik de rest van m'n leven maar met m'n vriendinnetjes studeren

04-11-2006, 22:38

Citaat door mokaltum:


Precies, we nemen 'gezellige studententijd' té letterlijk! Er moet ook gestudeerd worden, allayemma ik heb over 2 weken tentamens

Morgen is het laatste 'leuke' wat ik ga doen, daarna ff hard blokken en zwoegen


Ik heb deze week vier tentamens.. en niets geleerd, zo slecht Mokaltum : (.

Ewa begin te leren e sa7ebti ; ).

Ik ben nu toch al verloren voor de tentamens van deze week. Ik ga morgen dus ook daar naartoe. Ewa dan weer marocstore-award, JA-borrel, schrijversavond in Antwerpen, dagje Parijs komt eraan etc..

04-11-2006, 22:41

Citaat door klokkie:
Ah wat leuk, Wat doe je dan allemaal voor iets leuks?



-Doe vrijwilligerswerk, ontmoet er nieuwe mensen.

-Bezoek debatten, feestjes etc.

-Ben samen met vriendinnen bezig met het opstarten van een vereniging.

Houdt me allemaal wel even bezig.

Wat zou jij graag willen doen Klokkie?

04-11-2006, 22:45
Uhm....mamma helpen.

04-11-2006, 22:48

Citaat door klokkie:
Dames, Mijn leven is Te Saai voor woorden.

Ik studeer. Dus wat ik meestal doe is naar school gaan.

Ik wil dat mijn leven wat kleurig gaat uitzien. Noem paar tips.



Trouwen en kinderen krijgen

04-11-2006, 23:06
Bijbaantje erbij.

04-11-2006, 23:07



Citaat door mokaltum:

Ja, ik geniet er een beetje TEVEEL van Wat heb je gestudeerd en waar? Wie weet kun jij ons tips geven dat we het ook binnen vier jaar halen, het ziet er naar uit dat het langer gaat worden


Haha, geloof me.. Aan mijn tips ga je niet veel hebben
Ik heb bedrijfskunde gestudeerd en ik heb vier jaar lang alleen maar genoten met mijn vriendinnetjes en veel gegeten Verder heb ik maar de helft van de lessen bijgewoond en begon ik een dag van tevoren met leren voor tentamens..
Dus ik was nou niet echt een ideale studente Maar ik heb het hmdl wel binnen vier jaar af kunnen ronden


04-11-2006, 23:16

Citaat door mokaltum:

Netjes! Uni/hbo?
Ik heb 1 jaar op het hbo gezeten en toen begon ik ook echt letterlijk 1 nacht van te voren, soms begon ik helemaal niet . Maar nu kan ik me dat haast niet voorstellen. Maar fulltime werken, pfff, ben blij dat ik dat nog vooruit kan schuiven.


Ik heb HBO gedaan en bij mij is het inderdaad vier jaar lang zo gegaan zoals jij 1 jaar gedaan hebt.. Hihi dan kwam ik op school en iedereen helemaal in de stress.. Kaattie, heb jij geleerd?
Meestal had ik maar de helft gelezen en dan vlogen me er allemaal termen om de oren die me niks zeiden, aangezien ik ook bijna nooit in de les was.. Maar subhanAllah, die docenten vroegen altijd net iets wat ik wist of ik schreef zó'n lang verhaal op dat ze het wel goed móesten keuren
Wat studeer jij en hoeveelste jaars ben je??

04-11-2006, 23:30
Zozo jullie hebben geleefd of leven nog volop! Wauw.

Kom ik aan met mijn saaie leven hier.

Pagina's : [1] 2