Bekijk volle/desktop versie : Uit welk land komen de mooiste vrouwen?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11

05-11-2006, 13:20

Citaat door Kurdi_Girl:
Italiaanse vrouwen zijn niet zo mooi. Hun jongens zijn , maar die meisjes...mijn god nee.

fuck you , we zijn wel beter dan die koerden!

behaard mormel

05-11-2006, 13:21


koerdistan

does that exist?

05-11-2006, 13:22
Het valt me op dat de meeste vrouwen 'Marokko' zeggen en de meeste mannen iets anders.

05-11-2006, 13:22

Citaat door Dolly_Italian:
fuck you , we zijn wel beter dan die koerden!

behaard mormel



wahhahahah Doe maar rustig hoor. Dr zitten wel een paar mooie tussen maar over het algemeen zijn ze niet zo mooi vind ik.




Ey je voelt je wel snel beledigd, that's fun.

05-11-2006, 13:24



Citaat door Jemina:
Het valt me op dat de meeste vrouwen 'Marokko' zeggen en de meeste mannen iets anders.



Ieder z'n eigen mening hè

05-11-2006, 13:25
De mooiste vrouwen komen uit Libanon, Jordanie en Palestina. Ik ben er zelf geweest dus ik kan het weten Verder zijn Braziliaanse vrouwen ook heel mooi.

05-11-2006, 13:26

Citaat door Cute_Libanees:
ik hoorde dat libanezen 50 lage make up doen nou dat is niet waar maarjah!!

Xx Mevrouw halbloedje mocro/libanees


Haha dat is gewoon jaloezie, ik heb er prachtige mensen gezien, je hebt er veel variatie ook. Ik heb echt veel mensen gezien met prachtige ogen, of prachtige haren. De meeste Marokkaanse meisjes zien er standaard uit.

05-11-2006, 13:28
Dus speciaal voor die dames, hier een voorbeeld van een prachtige (half) Marokkaanse vrouw en haar knappe vent;


05-11-2006, 13:29

Citaat door XxmeninaxX:
Haha dat is gewoon jaloezie, ik heb er prachtige mensen gezien, je hebt er veel variatie ook. Ik heb echt veel mensen gezien met prachtige ogen, of prachtige haren. De meeste Marokkaanse meisjes zien er standaard uit.



Eh, pardon? Jaloezie?? Jaloers zeker op die lelijkerds die zich verschuilen achter make-up? Dacht het even niet..
Dat is geen jaloezie maar de harde waarheid.
Loop rond in Libanon, de meeste chickie's hebben verschuilen zich gewoon achter die honderden lagen make-up.

05-11-2006, 13:30

05-11-2006, 13:30

Citaat door Jemina:
Dus speciaal voor die dames, hier een voorbeeld van een prachtige (half) Marokkaanse vrouw en haar knappe vent;




Zij is mooi, maar haar man is ieuwl.

05-11-2006, 13:31

Citaat door XxmeninaxX:
Haha dat is gewoon jaloezie, ik heb er prachtige mensen gezien, je hebt er veel variatie ook. Ik heb echt veel mensen gezien met prachtige ogen, of prachtige haren. De meeste Marokkaanse meisjes zien er standaard uit.



Eh, pardon? Jaloezie?? Jaloers zeker op die lelijkerds die zich verschuilen achter make-up? Dacht het even niet..
Dat is geen jaloezie maar de harde waarheid.
Loop rond in Libanon, de meeste chickie's hebben verschuilen zich gewoon achter die honderden lagen make-up.
En verder zijn de Marokkaanse meiden niet 'standaard', die zijn puur.

05-11-2006, 13:32


Miss Libanon


05-11-2006, 13:33
je hebt veel rijke libanezen in België

05-11-2006, 13:35

Citaat door Imane_Arab:
Eh, pardon? Jaloezie?? Jaloers zeker op die lelijkerds die zich verschuilen achter make-up? Dacht het even niet..
Dat is geen jaloezie maar de harde waarheid.
Loop rond in Libanon, de meeste chickie's hebben verschuilen zich gewoon achter die honderden lagen make-up.
En verder zijn de Marokkaanse meiden niet 'standaard', die zijn puur.


Haha sorry maar ik ken een hoop marokkaanse meisjes die echt veel make-up dragen Ik ben ook in de arme plaatsen geweest en daar hadden ze niet eens geld om make-up te kopen en nog zagen ze er oogverblindend uit, met mooie haren en mooie ogen. Die vrouwen die je op tv ziet, dragen altijd make-up, waar ook ter wereld, maar je moet niet gaan beweren dat je weet hoe de gemiddelde libanese, palestijnse of jordaanse eruitziet, als je er nooit geweest bent.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11