Bekijk volle/desktop versie : Drietal vervolgd wegens onthoofding meisjes



Pagina's : [1] 2 3

04-11-2006, 16:05
Uitgegeven op zaterdag 04 november 2006 om 09:20:18


(Novum/AP) - Drie moslims zijn in Indonesië in staat van beschuldiging gesteld in verband met de onthoofding van drie christelijke schoolmeisjes, vorig jaar in de provincie Centraal-Sulawesi. Dat heeft hun advocaat vrijdag gemeld.

De verdachten worden vervolgd op grond van de Indonesische antiterreurwet en kunnen de doodstraf krijgen. De meisjes werden op 29 oktober 2005 aangevallen en onthoofd toen ze over een cacaoplantage in de buurt van de stad Poso naar school liepen. Een vierde scholiere raakte ernstig gewond.

In Sulawesi kostte geweld tussen christenen en moslims tussen 1998 en 2002 aan zeker duizend mensen het leven. Vorige maand liepen de spanningen opnieuw op, nadat drie katholieken waren geëxecuteerd die wegens hun aandeel in het geweld ter dood waren veroordeeld. Het riep vragen op dat geen van de paar moslims die zijn veroordeeld voor het geweld meer dan vijftien jaar gevangenisstraf heeft gekregen en in de weken na de executies werden twee moslims en een christelijke predikant vermoord.

Bron: http://www.nieuws.nl/319776

Wat is dat toch met die onthoofdingen bij moslims, zo kan je de schepper later echt niet aankijken als je tijd daar is...., maar ja ik ben slechts een ongelovige natuurlijk

04-11-2006, 16:47


Dus als ze daar logisch redeneren moeten die dus ook de doodstraf krijgen!

04-11-2006, 16:54

Citaat door _BOA_:
Uitgegeven op zaterdag 04 november 2006 om 09:20:18


(Novum/AP) - Drie moslims zijn in Indonesië in staat van beschuldiging gesteld in verband met de onthoofding van drie christelijke schoolmeisjes, vorig jaar in de provincie Centraal-Sulawesi. Dat heeft hun advocaat vrijdag gemeld.

De verdachten worden vervolgd op grond van de Indonesische antiterreurwet en kunnen de doodstraf krijgen. De meisjes werden op 29 oktober 2005 aangevallen en onthoofd toen ze over een cacaoplantage in de buurt van de stad Poso naar school liepen. Een vierde scholiere raakte ernstig gewond.

In Sulawesi kostte geweld tussen christenen en moslims tussen 1998 en 2002 aan zeker duizend mensen het leven. Vorige maand liepen de spanningen opnieuw op, nadat drie katholieken waren geëxecuteerd die wegens hun aandeel in het geweld ter dood waren veroordeeld. Het riep vragen op dat geen van de paar moslims die zijn veroordeeld voor het geweld meer dan vijftien jaar gevangenisstraf heeft gekregen en in de weken na de executies werden twee moslims en een christelijke predikant vermoord.

Bron: http://www.nieuws.nl/319776

Wat is dat toch met die onthoofdingen bij moslims, zo kan je de schepper later echt niet aankijken als je tijd daar is...., maar ja ik ben slechts een ongelovige natuurlijk


religie

04-11-2006, 16:56

Citaat door Einherjer:
religie


volgens mij zijn die personen niet de islam zelf !

het is helaas een geweldsgolf die over en weer slachtoffers heeft gekost

en de daders moslims en christenen moeten worden gestraft en zwaar

04-11-2006, 17:03



Citaat door Agzenay:
volgens mij zijn die personen niet de islam zelf !

het is helaas een geweldsgolf die over en weer slachtoffers heeft gekost

en de daders moslims en christenen moeten worden gestraft en zwaar


Bedoel...dat religie de drijfveer kan zijn om elkander genadeloos af te maken

Idd de daders moeten de zwaarste straffen krijgen.

04-11-2006, 17:07
Zij zouden ook 'onthoofd' moeten worden.

04-11-2006, 17:27
Laat ze met z'n 3en eigenhandig een Christelijke kerk bouwen. Of een stuk of 3.

04-11-2006, 17:32

Citaat door _BOA_:
Uitgegeven op zaterdag 04 november 2006 om 09:20:18


(Novum/AP) - Drie moslims zijn in Indonesië in staat van beschuldiging gesteld in verband met de onthoofding van drie christelijke schoolmeisjes, vorig jaar in de provincie Centraal-Sulawesi. Dat heeft hun advocaat vrijdag gemeld.

De verdachten worden vervolgd op grond van de Indonesische antiterreurwet en kunnen de doodstraf krijgen. De meisjes werden op 29 oktober 2005 aangevallen en onthoofd toen ze over een cacaoplantage in de buurt van de stad Poso naar school liepen. Een vierde scholiere raakte ernstig gewond.

In Sulawesi kostte geweld tussen christenen en moslims tussen 1998 en 2002 aan zeker duizend mensen het leven. Vorige maand liepen de spanningen opnieuw op, nadat drie katholieken waren geëxecuteerd die wegens hun aandeel in het geweld ter dood waren veroordeeld. Het riep vragen op dat geen van de paar moslims die zijn veroordeeld voor het geweld meer dan vijftien jaar gevangenisstraf heeft gekregen en in de weken na de executies werden twee moslims en een christelijke predikant vermoord.

Bron: http://www.nieuws.nl/319776

Wat is dat toch met die onthoofdingen bij moslims, zo kan je de schepper later echt niet aankijken als je tijd daar is...., maar ja ik ben slechts een ongelovige natuurlijk



Zieke gasten.....

Oog om oog, tand om tand...

04-11-2006, 18:05

Citaat door TheBestOfJudea:
Goh zie je wel dat moslims alles kopieren van ons Joden?



Zeker, ook het terrorisme is helemaal gekopieerd van de Israeliers..

04-11-2006, 18:05
zegt de islamdan niet " en respecteer iedereen zijn/haar religie"
worden christenen in de islam ook niet aangezien als "mensen van het boek"

sjonge jonge ik als geen moslim weet dat beter man!

04-11-2006, 18:07

Citaat door Mister1979:
Zeker, ook het terrorisme is helemaal gekopieerd van de Israeliers..

jah in die film "borat" komt dat voor
echt lachen man , die film!

04-11-2006, 18:13

Citaat door Mister1979:
Ik mis de VOC mentaliteit Bilnaden, jij niet?

het is BIL Naden

04-11-2006, 18:13



Citaat door TheBestOfJudea:
Tuurlijk. Tuurlijk.


De Israelische regering terroriseert de palestijnen al zo'n kleine 50aar.Sad but true.

04-11-2006, 18:14

Citaat door Mister1979:
Ik mis de VOC mentaliteit Bilnaden, jij niet?


Nou, als je me uitlegt wat de VOC te maken heeft met Israel, dan wil ik er wel op ingaan...want we hadden het wel over Israel toch, MisterFister ?

P.S. Welke optie is deze ??

04-11-2006, 18:15

Citaat door Einherjer:
De Israelische regering terroriseert de palestijnen al zo'n kleine 50aar.Sad but true.


Da's toevallig..hoe lang bestaat Israel ??

Pagina's : [1] 2 3