Bekijk volle/desktop versie : Henry had naar Barca moeten gaan!! Volgens Platini!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

04-11-2006, 15:52
Volgens Michel platini had henry naar barca moeten gaan van de zomer!! Reden:

De voormalige Franse stervoetballer Michel Platini heeft zich uitgelaten over de carrierekeuzes van zijn landgenoot Thierry Henry. Volgens Platini was het verkeerd van de Arsenal-aanvaller om een aanbieding van FC Barcelona af te slaan.

De Catalanen hadden afgelopen zomer zeer concrete interesse voor Henry. De Franse international twijfelde een tijdje, maar besloot uiteindelijk toch om bij Arsenal te blijven. Volgens Platini geen goede keuze.

"Ik was een foute keuze om niet naar FC Barcelona te gaan. Dit heb ik ook tegen preses Joan Laporta gezegd. In Spanje zou Henry zich nog veel meer ontwikkeld hebben als speler."

"Henry is absoluut een stervoetballer, maar toch heeft hij de categorie van de echte sterren nog niet bereikt. Dit komt omdat hij niet voor een topteam speelt dat grote Europese prijzen heeft gewonnen. Dit is hem alleen met de Franse nationale ploeg gelukt."

En mensen beweren dat henry bij de beste sterrenspeler behoort!! Nou volgens platini dus niet. En dit was een wereldvoetballer!! Hij weet ook dat barca de topclub is in de wereld!!! Anders deed hij deze uitspraak niet!! Tot de echte sterspelers behoren natuurlijk ronaldinho, zidane, henry ook eigenlijk maar die heeft de prijzen nog niet weten te pakke net als bijv ronaldinho en ronaldo. Barca is de club die prijzen pakt tegenwoordig!!
FORZA BARCAA!!!

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=34287

04-11-2006, 15:54


Ik weet het niet hoor, hoe ik Arsenal heb zien spelen tegen CSKA

dat is fenomenaal, als hij het even volhoudt gaan ze echt prijzen winnen
dat was gewoon hogeschool voetbal

04-11-2006, 15:57

Citaat door Agzenay:
Ik weet het niet hoor, hoe ik Arsenal heb zien spelen tegen CSKA

dat is fenomenaal, als hij het even volhoudt gaan ze echt prijzen winnen
dat was gewoon hogeschool voetbal


Jaa ze speelde echt goed alleen ze haalde geen doelpunten eruit was echt jammer!! Maar dit is dit seizoen echt opgevallen!! Alle thuiswedstrijden die ze spelen hebben ze het moeilijk met scoren! Ze spelen goed snel en effectief alleen afmaken lukt niet!! Want ik vind arsenal samen met Man U de beste in engels voetbal!!

04-11-2006, 16:00
Mensen zeggen zoveel en dat het Platini toevallig is tsja..

Sommige mensen beweren ook dat hij Platini de beste Franse voetballer is ooit sorry Mr. Platini but you will always be number 2

04-11-2006, 16:11



Citaat door KASTRO:
Mensen zeggen zoveel en dat het Platini toevallig is tsja..

Sommige mensen beweren ook dat hij Platini de beste Franse voetballer is ooit sorry Mr. Platini but you will always be number 2


Of niet?? Das standaard!!
Maar wist je dat hij eigenlijk ook geen echte Fransman is, hij's eigenlijk Italiaans. Zie je, alle Franse topspelers zijn buitenlanders!!!

04-11-2006, 16:16

Citaat door lap_doek:
Of niet?? Das standaard!!
Maar wist je dat hij eigenlijk ook geen echte Fransman is, hij's eigenlijk Italiaans. Zie je, alle Franse topspelers zijn buitenlanders!!!


ja maar dat doet me vrij weinig. je kan er een topic over openen maar ik vind dat nogal onbelangrijk. ik ben noch fransman noch nog algerijn noch ghanees

Platini was een geweldige voetballer, maar een grotere speler heeft het shirt van les blues gedragen en dat weet hij

04-11-2006, 16:27

Citaat door KASTRO:
ja maar dat doet me vrij weinig. je kan er een topic over openen maar ik vind dat nogal onbelangrijk. ik ben noch fransman noch nog algerijn noch ghanees

Platini was een geweldige voetballer, maar een grotere speler heeft het shirt van les blues gedragen en dat weet hij


Nou ik vind het wel belangerijk. Daarom meld ik het ff.

04-11-2006, 16:28

Citaat door RonaldinhoXY:
Jaa ze speelde echt goed alleen ze haalde geen doelpunten eruit was echt jammer!! Maar dit is dit seizoen echt opgevallen!! Alle thuiswedstrijden die ze spelen hebben ze het moeilijk met scoren! Ze spelen goed snel en effectief alleen afmaken lukt niet!! Want ik vind arsenal samen met Man U de beste in engels voetbal!!


ik denk gewoon geen geluk

want die kans voor open doel dat kan je bijna niet missen

maar hoe lang houden ze het zo vol

04-11-2006, 16:42
waarom? arsenal is 10x beter dan barca op dit moment

04-11-2006, 16:58
Waarom barca? om daar vervolgens ook te falen net als vele anderen op dit moment

04-11-2006, 17:01
Arsenal met Henry in vorm geeft Barca, Platini en Cruijff maken inschattingsfouten, Engeland is precies goed voor Henry, italie en spanje zijn te zwak en verdienen het niet eens om tegenover Henry te staan

04-11-2006, 17:08

Citaat door henry14:
Arsenal met Henry in vorm geeft Barca, Platini en Cruijff maken inschattingsfouten, Engeland is precies goed voor Henry, italie en spanje zijn te zwak en verdienen het niet eens om tegenover Henry te staan


Maar jij bent geen profvoetballer en de gene die dit zei is een wereld speler!! Dat zeg je niet zomaar!! Dan moet het een en ander zijn opgevallen!!! Platini een van de beste spelers van wereld geweest!! Wat mensen hier allemaal zeggen is echt onzin als ik zo lees!! Jaa hij kan zoveel zegge wat ie wil blabla wat jullie zegge stelt niet veel voor. Platini weet waar hij over praat hij heeft er gestaan op het veld hij heeft praktijk meegemaakt wij achter ons computer kunne veel lulle maar echte werk staat op het veld en alleen de gene die het ook werkelijk heeft meegemaakt kan nog gelijk hebben!!

04-11-2006, 17:10



Citaat door Clashh:
waarom? arsenal is 10x beter dan barca op dit moment


Arsenel 10x beter!! hahaha kijk jij wel engels voetbal vraag ik me dan af!! Heb je alle wedstrijden van arsenal tot nu toe gezien in de premier league. Want uit jou opmerking kan ik dat niet opmaken!! Heb je ook gekeken waar arsenel staat op dit momment in de league? Nee mensen wille weer snel een club belachelijk make voor ze het voetbal hebbe beoordeeld!!

04-11-2006, 17:11

Citaat door RonaldinhoXY:
Maar jij bent geen profvoetballer en de gene die dit zei is een wereld speler!! Dat zeg je niet zomaar!! Dan moet het een en ander zijn opgevallen!!! Platini een van de beste spelers van wereld geweest!! Wat mensen hier allemaal zeggen is echt onzin als ik zo lees!! Jaa hij kan zoveel zegge wat ie wil blabla wat jullie zegge stelt niet veel voor. Platini weet waar hij over praat hij heeft er gestaan op het veld hij heeft praktijk meegemaakt wij achter ons computer kunne veel lulle maar echte werk staat op het veld en alleen de gene die het ook werkelijk heeft meegemaakt kan nog gelijk hebben!!



Ik zeg niet dat hij zomaar iets zegt, want natuurlijk Platini is een man met respect die het Franse voetbal vroeger naar voren bracht. Een wereldspeler maar dat betekent niet dat hij ALTIJD gelijk heeft.
Maar als jij de meningen van die ex-wereldvoetballers volgt. Waarom erken jij dan niet dat Henry beter is dan Ronaldinho. Die wereldkenners zeggen dat maaar toch ontken jij dat.

04-11-2006, 17:13

Citaat door RonaldinhoXY:
Arsenel 10x beter!! hahaha kijk jij wel engels voetbal vraag ik me dan af!! Heb je alle wedstrijden van arsenal tot nu toe gezien in de premier league. Want uit jou opmerking kan ik dat niet opmaken!! Heb je ook gekeken waar arsenel staat op dit momment in de league? Nee mensen wille weer snel een club belachelijk make voor ze het voetbal hebbe beoordeeld!!


Jongen maak je niet druk. Laat ze maar kletsen!! Want als Barcelona weer begint te lopen, zijn ze weer allemaal pro-Barcelona.

Pagina's : [1] 2 3 4