Bekijk volle/desktop versie : Ik moet je iets persoonlijks vertellen...



03-11-2006, 20:46
[een mooi mailtje dat een tijdje geleden op het internet circuleerde]

Jij bent een lieve en een door mij geliefd persoon, die ik graag op het rechte pad wil zien.... Graag zie ik jou de Dag des Oordeels samen met mij en met alle andere die ervoor gewerkt hebben (inshaAllah) samen achter onze Profeet Mohammed (salla Allahoe 3lejhie wa Salaam) ``Al Jannatoe Al-Firdows`` binnentreden. Waarom..?? Omdat ik niemand de Hel gun en vooral jou niet...
Nooit zou ik jou ongelukkig willen zien... nooit zou ik willen dat je die Dag de pijn van erge spijt zult voelen.... nooit. Nooit zou ik een traan willen zien op je mooie gezicht.. en daarachter ligt maar een simpele reden...


Ik gun je deze plek met heel mijn hart, Allah weet hoeveel ik `t je gun. Kijk eens naar je handen... Hoe lang geleden heb je ze de Koranlaten oppakken.... Het lijkt zo ver weg: De dood, de Dag des Oordeels, maar dat is het niet. Het zal een keer net zo zijn als hoe jij nu hier je ogen over deze woorden laat glijden, zoals hoe je nu met je ogen knippert, zo als hoe je nu in en uit ademt. Ik weet dat jij diep in je hart zelf weet wat goed is en wat niet.. niemand die je het hoeft te vertellen, dus doe waarvan je weet dat Allah trots op je zal zijn.. Besef dat het leven maar een test is. Laat zien datje `t verdient.. Zodat ik jou mooie gezicht met een stralende glimlach inshaAllah.. ooit in Al-Firdows mag tegenkomen...Ik hoop dat dit iets voor je kan betekenen..

03-11-2006, 20:50


ahhhhh mooi reallyy

03-11-2006, 20:55
mooi meid mashAllah

03-11-2006, 20:59

Citaat door boeiend:
mooi meid mashAllah



ik heb het niet zelf geschreven hoor...kreeg het ook maar doorgestuurd via de mail...