Bekijk volle/desktop versie : Wie Kan Me De Juiste Info Geven?



14-07-2003, 18:27
Hoi broeders en broederinnetjes

Ik wil een lastminute naar turkije pakken. Ik weet dat als je een Nederlands passepoort hebt in turkije ter plaatse voor een bescheiden bedrag een visum kunt krijgen. Dit is wel duidelijk.

MAAR hoe zit dat als je een Marokkaans passepoort hebt? Kun je zo door de douane in Turkije of moet je hier iets aanvragen? Ik wil niet dalijk voor een verrassing komen te staan bij Turkse douane!!!
Wie heeft dit meegemaakt of herkent dit......

groeten een broeder

14-07-2003, 18:28


sorry weet hier nix van....

14-07-2003, 18:31
Toch bedankt voor je berichtje sista

14-07-2003, 18:33
ik denk dat het idem dito is..!!

zowel voor een nederlands paspoort als marokkaanse moet je ter plekke een visum aanvragen..!!

14-07-2003, 18:34


salaam aleikom,

mijn oom die was ook naar turkije geweest vorig jaar...met een paar vrienden van hem...
mijn oom had dus een marokaans paspoort en die mocht er gewoon doorheen terwijl zijn vrienden een nederlands paspoort hadden en die bleven daar nog wel een tijdje ....
ik weet het eigenlijk nie maar ja....
ik hoop dat je je antwoord vind...
wa aleikom salaam....naisha

14-07-2003, 18:36

Citaat:
Origineel gepost door APOLLO
Toch bedankt voor je berichtje sista
altyd....

14-07-2003, 18:51

Citaat:
Origineel gepost door APOLLO
Hoi broeders en broederinnetjes

Ik wil een lastminute naar turkije pakken. Ik weet dat als je een Nederlands passepoort hebt in turkije ter plaatse voor een bescheiden bedrag een visum kunt krijgen. Dit is wel duidelijk.

MAAR hoe zit dat als je een Marokkaans passepoort hebt? Kun je zo door de douane in Turkije of moet je hier iets aanvragen? Ik wil niet dalijk voor een verrassing komen te staan bij Turkse douane!!!
Wie heeft dit meegemaakt of herkent dit......

groeten een broeder
k denk dat je wel een visum nodig hebt maar als ik jou was zou ik ff bij een reisbureau binnen lopen en gewoon ff vragen wat voor papieren je ervoor nodig hebt.
zullen ze vast niet vervelend vinden en ze willen je dan waarschijnlijk gelijk een reis aansmeren

thella

14-07-2003, 18:53
ja luister naar et danootje

danoontje powerrrrrrrrrrrrrr

14-07-2003, 19:06

Citaat:
Origineel gepost door APOLLO
Hoi broeders en broederinnetjes

Ik wil een lastminute naar turkije pakken. Ik weet dat als je een Nederlands passepoort hebt in turkije ter plaatse voor een bescheiden bedrag een visum kunt krijgen. Dit is wel duidelijk.

MAAR hoe zit dat als je een Marokkaans passepoort hebt? Kun je zo door de douane in Turkije of moet je hier iets aanvragen? Ik wil niet dalijk voor een verrassing komen te staan bij Turkse douane!!!
Wie heeft dit meegemaakt of herkent dit......

groeten een broeder
Wat te doen in TurKenLijers.... oeps bedoelde TurKije!!!

Ga naar Egypte of Syrië of weet ik veel wat... Wat Dawm In PukkelLije!!!

14-07-2003, 19:24

Citaat:
Origineel gepost door Zeepje
Wat te doen in TurKenLijers.... oeps bedoelde TurKije!!!

Ga naar Egypte of Syrië of weet ik veel wat... Wat Dawm In PukkelLije!!!
nou... tukye ies heeeeeeel mooi hoor!! :P

14-07-2003, 19:32

Citaat:
Origineel gepost door MoCrOcHiCk03
ja luister naar et danootje

danoontje powerrrrrrrrrrrrrr
danoontje heeft ervaringggggggggggggggggggg

ben papierloos aka illie heb does vaak info moeten vragen

14-07-2003, 19:37
wie gaat in godsnaam naar turkije,
ga naar marokko man heb je meer te beleven dan die boeren land