Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dermatoloog?



02-11-2006, 20:41
salaam u aleikom,

moet je perse doorverwezen door een dokter om bij een dermatoloog te kunnen komen of kan je daar ook op eigen initiatief komen?

alvast bedankt

03-11-2006, 12:09


nee je moet een verwijskaart krijgen van jou dokter.

03-11-2006, 12:39

Citaat door dordje22:
nee je moet een verwijskaart krijgen van jou dokter.


bedankt

03-11-2006, 12:41
Je hebt geen verwijsbrief nodig schat. Ik ga ook zo naar de dermatollog voor de eerste keer en dat zonder een verwijsbrief. Je belt de dermatoloog op en zegt dat je een afspraak wilt maken en thats it. Kiss kiss

03-11-2006, 13:00



Citaat door badgirl:
Je hebt geen verwijsbrief nodig schat. Ik ga ook zo naar de dermatollog voor de eerste keer en dat zonder een verwijsbrief. Je belt de dermatoloog op en zegt dat je een afspraak wilt maken en thats it. Kiss kiss


thanks thanks

03-11-2006, 13:10
Your welcome schat. Je moet wel snel een afspraak maken want ik heb 2maanden gewacht op deze dag! haha... IS echt w8lijst!!! Maar ja heb het er voor over... Good luck with it... Kiss kiss

03-11-2006, 13:37

Citaat door badgirl:
Your welcome schat. Je moet wel snel een afspraak maken want ik heb 2maanden gewacht op deze dag! haha... IS echt w8lijst!!! Maar ja heb het er voor over... Good luck with it... Kiss kiss


thanks voor de tip weet je misschien ook of je ergens kan zien welke de beste is

03-11-2006, 13:39
met een verwijskaart gaat het sneller

03-11-2006, 13:41

Citaat door salwa23:
met een verwijskaart gaat het sneller


doktoren gebruiken je meestal als uitprobeer poppetje. eerst zalfje je dit, slik daarna dat, en tegen de tjd dat het weg is, ligt je hele gezicht vol met littekens

07-11-2006, 14:55
Nou wie de beste is dat weet ik niet. Ik kom zelf uit Rotterdam en ben dan ook naar het SintFransiscus Ziekenhuis gegaan omdat die gewoon een hele goede naam heeft. Ze hebben me goed geholpen heb piletjes en een gel voor me gezicht gekregen en moet je zeggen ik zie nu al resultaat en over 6weken moet ik weer op controle,..,,,

07-11-2006, 15:49

Citaat door badgirl:
Nou wie de beste is dat weet ik niet. Ik kom zelf uit Rotterdam en ben dan ook naar het SintFransiscus Ziekenhuis gegaan omdat die gewoon een hele goede naam heeft. Ze hebben me goed geholpen heb piletjes en een gel voor me gezicht gekregen en moet je zeggen ik zie nu al resultaat en over 6weken moet ik weer op controle,..,,,


op controle nog 3ed heb je goed geregeld

07-11-2006, 20:48

Citaat door salwa23:
met een verwijskaart gaat het sneller



nee lieverd.. maakt niet uit er is gewoon een wachtlijst of je door je arts bent gestuurd of niet je krijgt geen voorang ofzo ..
gemiddeld is er altijd 1 maand een w8tijd

09-11-2006, 21:16



Citaat door hatedabush:
op controle nog 3ed heb je goed geregeld


haha ja controle ja... Ik bedoel als ik iets doe doe ik het gelijk goed. Succes ermee. En neem gewoon die telefoon en bel naar een dermatoloog in je omgeving leg je situatie uit en er wordt een afspraak voor je gemaakt.
Succes ermee gozer... Groetjes van moi...