Bekijk volle/desktop versie : Iran: zeven gevangenen geëxecuteerd in een dag



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-11-2006, 19:09
Iran: zeven gevangenen geëxecuteerd in een dag
Het rechtswezen van de Mullahs heeft in één dag zes mensen in het openbaar, en een man in de gevangenis opgehangen.

De zes mannen geïdentificeerd als Sar-Golzaii, Nader Kar-Zahi, Majed Kar-Zahi, Behzad Narii, Mohammad-Amean, Hormozi en Abdullah Sheikh-Hassani waren in het openbaar opgehangen in de zuidoostelijke stad Zahedan. De reden voor de executies zijn niet bekend gemaakt.

Dinsdag werd een man, geïdentificeerd als Parviz Miniki, in de gevangenis van de zuidelijke stad Bandar-Abbas opgehangen. Zijn misdaad is onbekend.

De Iraanse jongeren organisatie JTW roept alle internationale mensenrechten organisaties om de golf van misdadige executies en andere onmenselijke acties van de conservatieve regime te veroordelen.


HEt gaat maar door:S vreselijk dat dit nog in de 20e eeuw moet gebeuren

02-11-2006, 19:23


Verachtelijk rechtssysteem. Als men niet eens wenst te openbaren wat de misdaad was, is het geen recht maar onrecht.

02-11-2006, 20:08

Citaat door Arabianboy:
ik vind het vreemder dat jij dit ontkent in amerika en abu graib en qontanamobe en al die larriekoek... dat vind ik vreemder


Lijkt me duidelijk dat je dat niet met dit kan vergelijken.

02-11-2006, 20:26
De Islamitische Heilstaat begint al aardig vorm te krijgen zie ik Ik hoop dat vluchtelingen uit Iran direct de A status krijgen van Verdonk.

02-11-2006, 20:27



Citaat door voetbalnu:
Lijkt me duidelijk dat je dat niet met dit kan vergelijken.

jawel hoor amerika doet het voor iedereen en iran doet het ook voor iedereen ik wil niet zeggen dat dit normaal is maar dit is een goed voorbeeld als amerika iets doet dat miljoenen keer erger is dan dat dan maakt het niet zoveel uit maar owee als een moslim land zoiets doet dan breekt de hel los.

02-11-2006, 20:38
ik hoop echt inshallah en allah amerika mag bijstaan...bij het ten val brengen van deze zieke gestoorde shia..geestenlijke..die vervloekt zijn door allah.

iran heeft niks meer met islam te maken.helemaal niks. die gasten daar hebben een eigen bedachte vorm van islam..iran is een kaffer land eerste klas,

02-11-2006, 21:20

Citaat door alkindy:
ik hoop echt inshallah en allah amerika mag bijstaan...bij het ten val brengen van deze zieke gestoorde shia..geestenlijke..die vervloekt zijn door allah.

iran heeft niks meer met islam te maken.helemaal niks. die gasten daar hebben een eigen bedachte vorm van islam..iran is een kaffer land eerste klas,

Ben je gehypnotiseerd door de westerse media.
waarom kwam er in de westerse media niet zoveel nieuws uit iran omdat ze geen oorlog met iran wouden of toen nog niet ten minste maar nu ze graageen oorlog willen gaan ze al het slechte nieuwse binnen halen en het goeie laten ze zitten denk na voordat je post iran is wel het land dat niet met zich laat sollen.

02-11-2006, 21:21
Lopende band werk.

egt zielig.

02-11-2006, 21:36

Citaat:
De reden voor de executies zijn niet bekend gemaakt.
HUH????

02-11-2006, 21:38

Citaat door Tsedek:
HUH????


Mijns inziens ook echt niet belangrijk.
Ben tegen de doodstraf.

02-11-2006, 21:57

Citaat door lemster:
Mijns inziens ook echt niet belangrijk.
Ben tegen de doodstraf.



Ik, in bepaalde gevallen, niet.
Dus lijkt mij wel belangrijk

02-11-2006, 22:02
De doodstraf kan je niet meer ongedaan maken
als blijkt dat iemand toch onschuldig was.
Maar het verbaast me niet van een land waar
de geestelijken zichzelf laten verheerlijken en waar
mensen bedevaarten maken naar graven van imams.

02-11-2006, 22:06


Ach, Israel vermoordt een onschuldige Palestijnse familie, bestaande uit 7 personen, in enkele minuten tijd. Vergeleken met Israel is Iran een lief, klein en schattig omaatje van rond de 80 jaar.

02-11-2006, 22:36

Citaat door Hazouz_54:
Ach, Israel vermoordt een onschuldige Palestijnse familie, bestaande uit 7 personen, in enkele minuten tijd. Vergeleken met Israel is Iran een lief, klein en schattig omaatje van rond de 80 jaar.

... maar oma, wat heeft u een grote mond......

02-11-2006, 22:51

Citaat door ijgenwijs:
... maar oma, wat heeft u een grote mond......

maar ijgenwijs wat bent u dom.
لا يجعل تعليقات& #1603; أيّ إحساس وليس مضحكة.
your comments don't make any sense and are not funny.
Sus comentarios no hacen ningún sentido y no son chistoso.
Vos commentaires ne font pas de sens et ne sont pas drôle.
I suoi commenti non fanno qualunque senso e non sono buffo.
ваши коммент& #1072;рии не делают никаког& #1086; смысла(ч увств&#1072 и не забавн&#109 9;.
您的评论没有&# 20219;何道理并且&#19 981;是滑稽的。

snap je het nu gewoon bek houden als je niks nuttigs te melden hebt

Pagina's : [1] 2 3 4 5