Bekijk volle/desktop versie : *** Attentie*** Voor een goed doel klik hier!!!***



Pagina's : [1] 2

02-11-2006, 18:16

[SIZE="3"]Dag dames (en heren mischien),[/SIZE]

Wij zijn bezig met een groep vrouwen om geld te verdienen/verzamelen om een nieuwe moskee te bouwen in Hilversum.

Dit doen wij door op bestelling koekjes te maken , broodjes bestilla's etc.

Als je een feest hebt of gewoon visite of iets anders dan staan we klaar voor u!!

Besef wel, alle verdiensten gaan dus naar de moskee en zijn dus voor een goed doel.

Als er interesse is of een bestelling dan kun je mij een pm sturen.

Ik hoop dat jullie allemaal een handje mee helpen!!



Met vriendelijke groet Zahira


02-11-2006, 18:18


Wat een goed doel allah ie3ounkoem

02-11-2006, 18:25

Citaat door fatihaatje:
Wat een goed doel allah ie3ounkoem



ja he?? shoukrane, we hebben al geld verzameld om een 90 cm oven te kopen en zijn nu bezig met de inkoop van de voorraad, dus gaat goed komen inshallah!!

02-11-2006, 21:05
zahira wat goed van jullie willen jullie geld inzamelen
om een hele nieuwe moskee te bouwen?of om spullen te kopen voor de moskee?laat het me even weten zahira

02-11-2006, 21:16



Citaat door anisanisa:
zahira wat goed van jullie willen jullie geld inzamelen
om een hele nieuwe moskee te bouwen?of om spullen te kopen voor de moskee?laat het me even weten zahira


we moeten nog geld hebben om een voorraad te kopen en daarna als het werk gaat beginnen gaan alle verdiensten naar de pot om een nieuwe moskee te bouwen.


02-11-2006, 21:19

Citaat door zahira:
we moeten nog geld hebben om een voorraad te kopen en daarna als het werk gaat beginnen gaan alle verdiensten naar de pot om een nieuwe moskee te bouwen.



oke begrijp ik het goed dat jullie eerst geld nodig hebben om voorraad te
kopen om voor de mensen koekjes enzo te bakken en met dat geld dat jullie daarmee verdienen is voor het bouwen van een nieuwe moskee?

heb ik het zo goed zahira?

02-11-2006, 21:54

Citaat door anisanisa:
oke begrijp ik het goed dat jullie eerst geld nodig hebben om voorraad te
kopen om voor de mensen koekjes enzo te bakken en met dat geld dat jullie daarmee verdienen is voor het bouwen van een nieuwe moskee?

heb ik het zo goed zahira?



dat klopt als een bus

02-11-2006, 21:54

Citaat door fatihaatje:
UP UP




02-11-2006, 22:13
ZoZo echt goed van jullie!!! Volgens mij kunnen jullie meteen een eigen zaak beginnen Als het goed loopt. Echt Toppie!! Hoop dat jullie snel kunnen beginnen aan de bouw.

02-11-2006, 22:14
gaat het dan om een vrouwen moskee. er zijn er nu toch al 2 in H'sum.
ik snap niet zo het doel erachter. en waar zou deze dan moeten komen.
er is zojuist nog geld ingezameld om de oude moskee te renoveren. en de 2de moskee waar ook de vrouwen gaan wordt niet zo vaak bezocht, terwijl daar ook veel (geld) ingevesteerd is.

02-11-2006, 23:40

Citaat door kloppendhart:
ZoZo echt goed van jullie!!! Volgens mij kunnen jullie meteen een eigen zaak beginnen Als het goed loopt. Echt Toppie!! Hoop dat jullie snel kunnen beginnen aan de bouw.


komt allemaal goed inshallah!!

02-11-2006, 23:45

Citaat door yasmine1983:
gaat het dan om een vrouwen moskee. er zijn er nu toch al 2 in H'sum.
ik snap niet zo het doel erachter. en waar zou deze dan moeten komen.
er is zojuist nog geld ingezameld om de oude moskee te renoveren. en de 2de moskee waar ook de vrouwen gaan wordt niet zo vaak bezocht, terwijl daar ook veel (geld) ingevesteerd is.


zoals je dan wel weet is de eerste moskee mini en kunnen daar geen vrouwen heen.

en de tweede moskee waar ik het over heb is tijdelijk. waar ze nu zitten is nog maar voor 1 jaar, omdat het plat gelegd word. ze hebben maar 2 jaar de mogelijkheid gekregen van de gemeente om daar een moskee te starten.
en hij word wel veel door vrouwen bezocht, met de ramadan was er niet eens plek voor alle vrouwen, dat ze zelfs op de trap en gang gebeden hebben.
wat betreft de investering was allemaal liefdadidheid.
alle jongeren die in de bouw zaten en iedereen die iets konden doen heeft een handje mee geholpen om van deze tijdelijke moskee toch iets leuks te maken.

en er is inderdaadpas geld ingezameld in de ramadan, maar dat is helaas nog lang niet genoeg vor het bouwen van een nieuwe moskee.
De nieuwe moskee word voor iedereen, niet alleen van de vrouwen.
de vrouwen kwamen alleen op het idee om op deze manier ook een steente bij te dragen en dat is alleen maar goed!!

Dus als je iets meer wil weten, dan mag je gerust pm en, ik ben van alles op de hoogte.
Mijn vader zit ook in het bestuur.

04-11-2006, 18:54


UP UP UUUUUPPP

09-11-2006, 13:55
Salaam zahira
echt goed van jullie het is een sadaqa zjarieja dus voor altijd macha allah.
Ik moet binnenkort bevallen en heb koekjes nodig hoeveel per kilo doen jullie graag meer info aub en voor hoeveel pastila? hoor graag gauw van je
wasalaam goudvisje

09-11-2006, 14:31

Citaat door goudvisje83:
Salaam zahira
echt goed van jullie het is een sadaqa zjarieja dus voor altijd macha allah.
Ik moet binnenkort bevallen en heb koekjes nodig hoeveel per kilo doen jullie graag meer info aub en voor hoeveel pastila? hoor graag gauw van je
wasalaam goudvisje



HOI MEID,

ALLER EERST , ALLAH JSELEK W7AJLEK 3LA GIR INSHALLAH.
EN MOGE ALLAH JE EEN GEZOND EN MOOI KINDJE GEVEN INSHALLAH.

IK WILDE JE EEN PM STUREN VOOR DE PRIJZEN, MAAR HELAAS KUN JIJ GEEN P,'S ONTVANGEN.

ALS JE VOOR MIJ EEN EMAIL ADRES HEB, DAN KAN IK JE EEN OFFERTE STUREN.

GR ZAHIRA

Pagina's : [1] 2