Bekijk volle/desktop versie : flashplayer (javascript)



02-11-2006, 17:46
Hoi
Ik kan geen flash bestanden zien en het lukt mij steeds niet om de flashplayer te installeren. Als ik naar die site waar dat kunt doen ga, dan installeer ik 'm en geeft hij aan dat ie is geïnstalleerd. Maaaaar, ik kan dan nog steeds de flashbestanden niet zien. Ik krijg dan dit:
Normaal gesproken staat hier een Flash-bestand, die de folder weergeeft. Ziet u niets? Controleer dan het volgende:


Staat Javascript aan in uw browser [mogen javascripts worden uitgevoerd]?
Heeft u de laatste versie van de flashplayer geïnstalleerd?

Waar kan ik zien of javascript aanstaat in mijn browser??

02-11-2006, 18:13



Citaat door Samella:
Hoi
Ik kan geen flash bestanden zien en het lukt mij steeds niet om de flashplayer te installeren. Als ik naar die site waar dat kunt doen ga, dan installeer ik 'm en geeft hij aan dat ie is geïnstalleerd. Maaaaar, ik kan dan nog steeds de flashbestanden niet zien. Ik krijg dan dit:
Normaal gesproken staat hier een Flash-bestand, die de folder weergeeft. Ziet u niets? Controleer dan het volgende:


Staat Javascript aan in uw browser [mogen javascripts worden uitgevoerd]?
Heeft u de laatste versie van de flashplayer geïnstalleerd?

Waar kan ik zien of javascript aanstaat in mijn browser??


naar je internetopties gaan en dan bij beveiliging en dan Internet.

02-11-2006, 18:23

Citaat door WitteWijk:
naar je internetopties gaan en dan bij beveiliging en dan Internet.


En dan? Er staan verschillende opties.
Ik vind het heel raar, want bij de installatie site geeft het elke keer aan dat het wel is geïnstalleerd. Maar die flash bestanden werken gewoon niet.

02-11-2006, 18:32

Citaat door Samella:
En dan? Er staan verschillende opties.
Ik vind het heel raar, want bij de installatie site geeft het elke keer aan dat het wel is geïnstalleerd. Maar die flash bestanden werken gewoon niet.

En als je deze probeerd.

http://www.soft32.com/download/63-58362/install_flash_playerxxxxx

02-11-2006, 18:42


Heb ik geinstalleerd, lukt ook daarmee niet.
Heb het probleem pas sinds een paar weken, eerder werkte de flashbestanden wel.