Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk make up naar buiten als je getrouwd bent?



Pagina's : [1] 2

02-11-2006, 09:24
Hallo getrouwde ladies,

Ik vroeg me af. Dragen jullie make up als jullie naar buiten gaan? Hoe kijkt jullie man daar tegenaan? Mijn nicht heeft namelijk gisteren te horen gekregen dat ze geen make up meer mag op doen als ze het huis verlaat. Hij vindt dat ze dat alleen voor hem mag doen. Nu is dat natuurlijk ook wel de waarheid, maar anno nu vindt ik dat toch wel een beetje achterhaald. Alle vrouwen dragen make up en dan ligt het er ook maar net aan hoeveel je op hebt. Ik vind wat mascara en een lijntje niet echt schokkend..
Maar wat vinden jullie?

groetjes

02-11-2006, 09:29


mascara en kohl vind ik ook wel kunnen maar kan het me voortstellen als iemand dikke plamuur op heeft of vuurrode lippen

02-11-2006, 09:37
Ik vind wel dat je er fatsoenlijk uit moet zien als je de deur uit gaat. En ik wil ook niet als een spook naast me man lopen omdat ik geen make-up op heb. Mijn man waardeert het ook als ik me mooi aankleed en opmaak als ik met hem weg ga. Stiekem houden er mannen toch van om met eem mooie vrouw gezien te worden. Je moet echter geen circus freak worden. Ik hou niet van lipstick, niet van oogshaduw. Alleen wat mascara kohl en ligloss.

02-11-2006, 09:38
Het is 7araam en hij heeft gelijk, maar come on.

02-11-2006, 09:41


hij heeft gelijk is haraam

02-11-2006, 09:48
Zustertje 20 heeft helemaal gelijk . Alleen is het zo moeilijk, af en toe doe ik helemaal niks op, maar de laatste tijd toch weer beetje mascara en blush...

02-11-2006, 09:48
ik vindt make up ook niks nooit gevonden trouwens .voor mij alleen khol ..zelf op feesten vergeet ik het maar kan me voorstellen. als je het altijd gewend bent, dat het vreemd is als je het in eens niet meer gebruikt

02-11-2006, 09:49
ik probeer ook zo min mogelijk makup buiten te dragen. omdat ik weet dat dat haram is. mijn man vind het niet erg als ik makup buiten draag. maar ik denk als ik dood ga dan is mijn graf en niet zijn graf. maar ik probeer wel savonds make up op te doen. en meestal zitten er de volgende ochtend nog restjes. en die veeg ik netjes op. en dan zie ik er toch wel een beetje verzorgd uit. en kan je toch niet zeggen dat ik makup op heb.

en wat betreft de topicstarter. haar maan heeft gelijk en zij moet gehoorzamen.

02-11-2006, 09:50
mascara en oogpotlood that's it. Ik heb dat op vanaf ik me smorgens douche en als ik dan de deur uit gaat zit t er nog steeds.. verder geen lippenstift of rouge..en ga me ook niet extra opmaken als ik zehma naar buiten ga. Dan zou ik zelf ook boos worden als man wanneer ik mn vrouw zo zie optutten zeker als ze alleen weggaat zonder dr man.

maar zou t wel erg vinden als mn man t me zou verbieden!

02-11-2006, 09:52
- Beetje Foundation
- Blush
- Oogschaduw
- Oogpotlood
- Mascara.

02-11-2006, 09:52
Ik hen nog nooit make-up gedragen, alleen een beetje kohl en mascara
meer niet.
Dat doe ik als ik gewoon thuis ben, maar ook buiten de deur.

02-11-2006, 10:01

Citaat door teletubbie:
Ik hen nog nooit make-up gedragen, alleen een beetje kohl en mascarameer niet.
Dat doe ik als ik gewoon thuis ben, maar ook buiten de deur.

is dat dat geen makup met kohl alleen kan je er als een gothic uitzien. en dat vind ik ook makeup. praat me niet over mascara sommige doen zoveel lagen dat je denkt oke nu is het potje op.

02-11-2006, 10:04



Citaat door roemaisa78:
is dat dat geen makup met kohl alleen kan je er als een gothic uitzien. en dat vind ik ook makeup. praat me niet over mascara sommige doen zoveel lagen dat je denkt oke nu is het potje op.


ik loop iedergeval niet als een cleo patra buiten .
ik maak het heel licht op, net niet te opvallend.

sommige idd, hebben kilo's mascara op en het plakt alle kanten.


kohl en mascara, noem ik eigenlijk geen make-up.

02-11-2006, 10:05

Citaat door roemaisa78:
is dat dat geen makup met kohl alleen kan je er als een gothic uitzien. en dat vind ik ook makeup. praat me niet over mascara sommige doen zoveel lagen dat je denkt oke nu is het potje op.




02-11-2006, 10:09
Nu alleen khol en beetje maskara.
toen ik pas getrouwd was heb ik van alles uitgeprobeerd maar het is gewoon troep.
nu hamdoelillah ben af van die troep alleen met feestjes doe ik nog wat op mijn lippen of met el3id.

Pagina's : [1] 2