Bekijk volle/desktop versie : Dirk in dildo's

02-11-2006, 07:50
AMSTERDAM - Dirx, de drogisterijketen van Dirk van den Broek, breidt zijn assortiment vandaag uit met een groot arsenaal aan seksartikelen. Gemiddeld wordt vier meter schapruimte ingeruimd voor glijmiddelen, dildo's, stimulatoren en massageoliën. Ze nemen daarmee evenveel plek in als homeopathische producten of tandenborstels.

Het initiatief voor deze opmerkelijke assortimentsuitbreiding is afkomstig van de vrouwelijke inkopers van de drogist. "Zij merkten dat er vraag naar is. Moderne vrouwen willen niet naar de seksshop, omdat dat wat ranzigs heeft", verklaart Dirx-woordvoerder Rik Groen. "De producten staan op ooghoogte, dus kleine kinderen worden er dus niet mee geconfronteerd." Wie uitleg wil hebben, kan daarvoor bij de caissières terecht: die zijn bijgeschoold en vinden het nu "de normaalste zaak van de wereld om vibrerende condooms te verkopen", aldus Groen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article52609671.ece?cid=rss

02-11-2006, 07:52

goedzo Dirk .... ik kom eerdaags langs met m'n Woutertas

02-11-2006, 07:55
Hmmmm, ik ben benieuwd of dit nog effect gaat hebben op de verkoop van bananen, courgettes en komkommers.

02-11-2006, 08:02
Een dildo van Dirx en condooms met smaakje van de Lidl......daar kun je mee thuiskomen.

02-11-2006, 08:21

Citaat door _rijmaran_:
Hebben Lidlcondooms een specifiek Lidlsmaakje?

Ik zag pasgeleden bij Lidl condooms met allerlei smaken. Ik kan mij zo voorstellen dat het hier gaat om wel zeer chemisch smakende stoffen waarover een vrouw alleen maar kan zeggen "he bah! Heb je nu al weer codooms gehaalt bij de Lidl?!"

02-11-2006, 09:09

Citaat door Globi:
Ik zag pasgeleden bij Lidl condooms met allerlei smaken. Ik kan mij zo voorstellen dat het hier gaat om wel zeer chemisch smakende stoffen waarover een vrouw alleen maar kan zeggen "he bah! Heb je nu al weer codooms gehaalt bij de Lidl?!"

nee je moet die gewone rubbere nemen die zijn helemaal niet te pruimen , bah.......

02-11-2006, 09:12

Citaat door zwarte_weduwe:
Nank..er is nog altijd een verschil tussen Supermarkt Dirk...en Drogisterij Dirx

oja ? het leek me juist wel handig om de bananen, komkommer en een mooie vib bij 1 kassa af te kunnen rekenen ..

02-11-2006, 09:25

Citaat door NakNok:
nee je moet die gewone rubbere nemen die zijn helemaal niet te pruimen , bah.......

Nee, dat begrijp ik. Maar bananensmaak van Lidl of gewoon van een groter/beter merk.......ik denk dat daar wel verschillen in zitten. Maar......ik heb er geen ervaring mee om eerlijk te zijn