Bekijk volle/desktop versie : één ding wat ik heb geleerd,



02-11-2006, 01:34
Ga niet uit op de daden die een persoon heeft verricht in het verleden. Maar ga uit van de persoon die hij/zij op dat moment is als jij hem leert kennen.Want mensen kunne veranderen.

02-11-2006, 01:38



Citaat door smaraagd:
Ga niet uit op de daden die een persoon heeft verricht in het hede. Maar ga uit van de persoon die hij/zij op dat moment is als jij hem leert kennen.Want mensen kunne veranderen.


Je bedoelt: in het verleden. Niet hede.

02-11-2006, 01:43

Citaat door smaraagd:
Ga niet uit op de daden die een persoon heeft verricht in het hede. Maar ga uit van de persoon die hij/zij op dat moment is als jij hem leert kennen.Want mensen kunne veranderen.



Wat je zegt klopt niet; je zegt: 'ga niet uit van daden die een persoon in het heden verricht, maar ga uit van de persoons daden op het moment dat je hem leert kennen.




Ik zie het verschil niet.

02-11-2006, 01:44
W8, ik bedoel verleden. Mijn gedachtes gingen even de verkeerde weg op, verbeter het wel even.

02-11-2006, 01:45



Citaat door Centraal:
Je bedoelt: in het verleden. Niet hede.



Juist. Soekran.

02-11-2006, 01:48

Citaat door smaraagd:
Ga niet uit op de daden die een persoon heeft verricht in het verleden. Maar ga uit van de persoon die hij/zij op dat moment is als jij hem leert kennen.Want mensen kunne veranderen.



On-topic:


Over wat soort daden heb je het?

02-11-2006, 01:51

Citaat door smaraagd:
Juist. Soekran.




ja daar hoef je niet mijn naam voor op te noemen hoor.. graag gedaan by the way

Assallamoe ALaikom je oegte Soekran

02-11-2006, 01:51

Citaat door TomJones:
On-topic:


Over wat soort daden heb je het over?



Gewoon van alles, ik walgde al van een jongen die geen maagd meer zou zijn. Maar wie ben ik? mensen kunne veranderen, en zelfs Allah vergeeft. Dusjah. Oordeel een persoon zoals hij op dat moment is, want fouten kunne gemaakt worden door iedereen.

02-11-2006, 01:59

Citaat door smaraagd:
Gewoon van alles, ik walgde al van een jongen die geen maagd meer zou zijn. Maar wie ben ik? mensen kunne veranderen, en zelfs Allah vergeeft. Dusjah. Oordeel een persoon zoals hij op dat moment is, want fouten kunne gemaakt worden door iedereen.



Maar bepaalde gedragingen/handelingen zijn moeizaam te veranderen. Ik zal het aan de hand van een voorbeeld verduidelijken; iemand die bekend staat om z'n leugens zal, naar mijn mening, nooit van zijn leugenachtig gedrag afkomen, simpelweg omdat het moeilijk is om bepaalde (van jongsafaan aangeleerde) persoonseigenschappen te veranderen.

02-11-2006, 02:05

Citaat door TomJones:
Maar bepaalde gedragingen/handelingen zijn moeizaam te veranderen. Ik zal het aan de hand van een voorbeeld verduidelijken; iemand die bekend staat om z'n leugens zal, naar mijn mening, nooit van zijn leugenachtig gedrag afkomen, simpelweg omdat het moeilijk is om bepaalde (van jongsafaan aangeleerde) persoonseigenschappen te veranderen.



Yup daar heb je ook weer gelijk in, oké. Met wat uitzonderingen.