Bekijk volle/desktop versie : wie heeft de bruiloft betaald hoe is het geregeld! 50% 50% 0f minder



01-11-2006, 23:06

wie heeft wat betaald en hoe hebben jullie dat verdeeld?

hoe zou je het vinden als je schoonfam zou zeggen dat je de helft moet betalen of je fam moet betalen.

vertel dames hoe is alles geregeld voor de wedding!


01-11-2006, 23:19



Citaat door BRUIDSPARADIJS:
ik zou eerder denken fifty-fifty



IK ZOU HET UITMEZELF DOEN ZOWIEZO DE KLEINE DINGETJES MIJN NEGAFFA..EN ZO MAAR OM HET ZO TE ZEGGEN ? IS DAT NORMAAL

01-11-2006, 23:28
hangt ervanaf of je gemengde feest doet in zaal bijv. de familie van vrouw en man samen dat is beter vind ik.dan is het redelijk fifty-fifty

01-11-2006, 23:32

Citaat door hafiberber:
hangt ervanaf of je gemengde feest doet in zaal bijv. de familie van vrouw en man samen dat is beter vind ik.dan is het redelijk fifty-fifty



zou je het ook zeggen aan je vrouwtje
of zou je zeggen wat je kan betalen dat betaal je

of zeg je tegen de fam we betalen de helft wij de helft..

01-11-2006, 23:42


Ja Ik Zou Dat Doen.
Ik Betaal Meerendeels
En Mijn Vrouw Mag De Kleine Uitgaven Betalen

02-11-2006, 12:06

Citaat door hafiberber:
hangt ervanaf of je gemengde feest doet in zaal bijv. de familie van vrouw en man samen dat is beter vind ik.dan is het redelijk fifty-fifty


ik en mij man hebben het ook zou gedaan samen onze families op een dag. en fifty fifty gedaan.

02-11-2006, 15:06
hij 99% en ik 1%
oh ja en ik heb alles geregeld, ikheb gewoon minder betaald omdat hij het wel had en ik niet heel simpel, als ik meer zou hebben had ik zeker meer betaald

03-11-2006, 00:50
oke duidelijk damesss

soekran

03-11-2006, 00:57
50/50 vind ik wel redelijk... alhoewel ik alles zou betalen wat ik wil zoals ziana... band... ghayta... hij mag bv. catering... vervoer regelen... maar dat bespreek je toch gewoon

03-11-2006, 01:07

Citaat door tempted_2_touch:
50/50 vind ik wel redelijk... alhoewel ik alles zou betalen wat ik wil zoals ziana... band... ghayta... hij mag bv. catering... vervoer regelen... maar dat bespreek je toch gewoon


JA DAT WAS IK ZOWIEZO VAN PLAN
MAAR DAN NIET OP DIE MANIER VAN HET MOET OP ZN MINST DE HELFT
IK ZOU VEEL UIT MZELF DOEN YOU KNOW
en we zijn nu goed op weg met bespreken. eerst een beetje mening verschillen aangezien ons traditie meestal de man veel op zich neemt en dat de vrouw haar taken en haar eigen dingen betaald

maar om het zo maar op je te schuifen vond ik een beetje niet duidelijk voor ons

03-11-2006, 08:46

Citaat door tempted_2_touch:
50/50 vind ik wel redelijk... alhoewel ik alles zou betalen wat ik wil zoals ziana... band... ghayta... hij mag bv. catering... vervoer regelen... maar dat bespreek je toch gewoon

ok wilde het ook eerst zo op die manier verdelen, helaas had ik ongepland een hele grote uitgave dus bleef niks meer van mijn geld over

03-11-2006, 12:33

Citaat door noonah:
ok wilde het ook eerst zo op die manier verdelen, helaas had ik ongepland een hele grote uitgave dus bleef niks meer van mijn geld over



PFF LIKE ME ...SPAREN SPAREN lastig hoor ..echt soms heb ik van die momenten dat ik denk van

moet het echt.
kunnen ook gewoon niets doen
maar dan krijg je weer zoiets van eerste keer in je leven ..pf

03-11-2006, 12:39



Citaat door noonah:
ok wilde het ook eerst zo op die manier verdelen, helaas had ik ongepland een hele grote uitgave dus bleef niks meer van mijn geld over



ik begrijp het meid ... als je man dat kan waarom niet toch