Bekijk volle/desktop versie : dakka manar



01-11-2006, 20:55
ze spelen goed en beloven van alles maar nadat ik ze op mn eigen bruidloft heb meegemaakt...dan kan ik je eerlijk zeggen ze spelen goed ALS ze spelen je moet ze smekeennnnnn om te gaan spelen echt de eerste twee uur hoorde ik nikssss..en daarna nog vragen om een extra tje een uur te laat opdagen en eerder van de feest weggaan en met minder man komen..nou manar jullie worden vriendelijk bedankt voor jullie geweldige service.

01-11-2006, 21:02


serieus zo ken ik ze niet

01-11-2006, 21:04
ik had het ook niet verwacht wij hebben ze het dubbele tarief betaald zodat ze de hele avond zouden spelen en een muziek installatie gehuurd nou ze hebben er zeer weinig van gebruik van gemakt henna hebben ze wel mooi gedaan ze zijn wel goed maar ja beetje lui

01-11-2006, 21:30
ja ik wil niemand deze dakka ontnemen weet je ze zijn goed maar ze hebben me echt stress bezorgd ze wilde maar niet spelenze nemen geen bevelen aan van anderen en ik kon moeilijk uit mn kleedkamer rennen en ze aanspreken..

01-11-2006, 21:31



Citaat door snottebel:
Ohw jeetje bahl.. had zoveel positieve reacties over ze gehoord.. had gisteren zelfs ene hmidoe gesproken..

Heel spontaan etc.. wou ze voor een hele avond nemen.. maar goed.. jeetje als je dit zo hoort..



het betekent niet dat het altijd gebeurt kan een incident zijn ... ik heb ze tig keer meegemaakt ik vind ze echt de beste... kunnen ook de zenuwen geweest zijn van nouria100

02-11-2006, 12:50
ik heb ook niet zo'n hele goed ervaring met ze, ze waren bij een feest van ons ook anderhalf uur te laat

03-11-2006, 12:54
Ik heb ze twee jaar geleden ook gehad op mijn bruiloft en ik vond ze heel vriendelijk en goed. Ik ben op een vrijdag getrouwd en kwamen wel te laat, maar ondanks de band als concurrentie hebben ze goed gespeeld......

11-11-2006, 12:13
ze zijn ook goed maar wij hebben hun het dubbele dan normaal betaald zodat ze meer zouden spelen achteraf hadden we ze net zo goed gewoon de normale prijs kunnen betalen omdat ik niet vond dat ze speelde als een band want ze hebben nog meer dan een band betaald gekregen verder waren ze wel goed spelen leuk wel te laat en te vroeg weggegaan wat ik gewoon jammer vond..