Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Ik wil je haten...

Pagina's : [1] 2 3

Hooda
28-06-2002, 17:51

Ik wil je haten, Ik wil je nooit meer zien. Ik wil je verrot schelden, En slaan bovendien. Ik wil je links laten liggen, Ik wil je pijn doen. Ik wil je laten voelen wat ik voel, En je confronteren met toen. Ik wil je negeren, Ik wil je de waarheid laten weten, Ik wil tegen je schreeuwen, En je nooit meer vergeten… Ik wil je voelen, Ik wil je lichaam tegen me aan. Ik wil je lippen op mijn mond, En er niet meer alleen voorstaan.

vraagteken1
28-06-2002, 18:14
vervolg op .....ik wil je haten ik wil je nooit meer laten gaan niet meer zonder jou willen bestaan ik wil naast je zijn als je je ogen opendoet je gezicht zien bij de eerste ochtendgloed ik wil je ruiken, voelen, kussen nooit meer iemand, nooit komt er nog iemand tussen ik wil met jou schat nog zoveel maar wordt toch weer bang van het geheel zal je me dan toch weer in de staak laten en moet ik je dan wederom gaan haten ik wil je nooit meer zien..... ...........

Hooda
28-06-2002, 18:16
Ik wil je haten. Wil je laten delen in mijn pijn Wil boos op je zijn, furieus van woede Zodat het zoveel makkelijker zou zijn, om te leven, met deze intense pijn... Kon ik het maar...

Hooda
28-06-2002, 18:20
Ik wil samen met jou, Vliegen naar de sterren en door het heelal. Samen met jou opstaan, Wanneer ik val. Pijn en verdriet meemaken, En ook mooie momenten met je beleven. Zorgen dat er een dag komt, Dat ik je mijn hart mag geven. Je welterusten wensen, Voordat we slapen gaan. En als ik ’s ochtends wakker word, Samen met je opstaan. Ik wil samen met jou, Naar een zonsondergang kijken. En in mijn hele leven, Mooie dingen met je bereiken. Ik wil met je oud worden, Ik wil je niet kwijt. Ik wil voor eeuwig bij je blijven, Tot de dood ons scheid.

Hooda
28-06-2002, 18:20

Ik wil weten wat je denkt, Ik wil weten wat je voelt. Ik wil je kunnen snappen, En begrijpen wat je bedoelt. Ik wil je kunnen begrijpen, Ik wil je kunnen verstaan. Ik wil met je praten, En niet alles zomaar voorbij laten gaan. Ik wil... Of is het soms teveel wat ik wil? Ik vraag alleen of je je gevoel wilt delen, Of blijft het stil...?

vraagteken1
28-06-2002, 18:22
kon ik het maar kon ik het maar toestaan om je uit mijn leven te laten gaan kon ik je maar ruilen voor een andere vrouw je vergeten omdat ik dan van haar hou kon ik maar kon ik maar

Hooda
28-06-2002, 18:26
sommige gedichten raken me echt als je ziet wat mensen allemaal wel niet mee maken echt slecht... ik zou iedereen zo ontzettend graag helpen met het laten verdwijnen van hun pijn, hun bloeding stelpen sommige verdienen het gewoon niet als je zo al 'es gewoon om je heen kijkt, zo ontzettend veel verdriet... zou het verdriet en de pijn zo ongeloofelijk graag weg halen kon het maar door iets simpels, door bijvoorbeeld een heel erg groot bedrag te betalen dan zou ik echt wel,zo ontzettend hard gaan sparen helemaal speciaal voor m'n dierbaren... zodat hun pijn voor alijd weg zou zijn daarna ook voor mensen die ik niet ken kon ik ook maar iets doen voor hen... ach ik kan niet iedereen helpen en te vriend zijn niet van iedereen weg nemen hun verdriet en pijn... maar als ik het bij iemand wel kan doen... de kans krijg, dan ga ik er ook voor 100% moet alleen wel weten hoe... soms zit ik gewoon beetje te denken: kon ik maar iets doen...

vraagteken1
28-06-2002, 19:03
Je doet al veel meer dan je denkt Je haalt het beste van mij naar boven zonder dat je me kent Ze vragen mij ook zo vaak om raad Alsof het met mij zo makkelijk door het leven gaat Ik zou ook vrij willen zijn van zorgen Geen angst geen verbitternis, gewoon hopen op morgen Ik zou jou ook graag willen helpen , je draaien in de goede richting Je pijn wegnemen, zorgen voor verlichting Ik zou je graag willen toefluisteren wat ik zou doen Maar ik heb ook nog niet geleerd van mijn fouten van toen Ik zou je graag weer blij willen zien Jou, hem, haar en mij ook misschien Ik zou, ik zou, ik zou Maar het begint toch allemaal bij jou

Hooda
28-06-2002, 19:16
ik ken je niet maar ik weet dat je er bent en dat je mij ook kent je bent slechts abstractie als ik mijn ogen sluit zie ik een vaag beeld van jou ik voel dat ik van je hou ik zie je ogen en je lippen je gezicht en je lichaam je kleding en je lach weet niet wanneer ik je voor het eerst zag maar ik ontmoet je ooit en dan weet ik dat jij dat vage beeld was uit mijn dromen dan weet ik onze wens is uitgekomen... ( niet letterlijk op nemen he ... :o )

vraagteken1
28-06-2002, 20:48
Je kent me wel, als je stem, als je adem Ik ben alles wat je zelf bent Jouw woorden zijn in mijn gedachten In mijn gedachten zijn jouw woorden Je ziet me wel, maar hoort me niet Ik hoor je wel, maar zie je niet Ik voel je hart kloppen Als ik mijn hand op mijn borst leg Wie ben jij, wie ben ik Het is maar wat je ziet Wat ons samenhoudt is alleen ons verdriet

Hooda
29-06-2002, 09:46
Jij, maakt me elke keer weer blij. Jij, spreekt me elke keer weer moed in. Maar jij heb ook veel verdriet. En dat doet mij ook heel veel pijn. Jij, probeert mij elke keer op te beuren. Maar jij mag ook wel eens aan mijn kop zeuren. Als je verdriet heb want daar ben ik voor. Voor jou ga ik door. Ik, ben er altijd voor jou. Ik, ben er altijd voor je als je wilt lachen of als je wil huilen. Dan ben ik er altijd om je te troosten. Want jij doet zoveel voor mij. Jij, maakt me altijd weer blij.

Hooda
29-06-2002, 09:47
Trouwens zwiena, dank je wel lieverd!!

Hooda
29-06-2002, 09:51

Samen op het strand lopend hand in hand.... kijkend naar het water en 't wordt langzaam later..... de zon gaat onder wij samen,heel bijzonder.... ik teken een hart in het zand en onze vriendschap is in mijn hart beland..... Je bent uniek......

Hooda
29-06-2002, 09:52
Lucht je hart maar, Ik luister. Zet je problemen in het licht, Verschuil ze niet in het duister. Ik wil dat je weet dat ik er voor je ben, En dat je me kunt vertrouwen. Ik zal er altijd voor je zijn, Je kunt op me bouwen. Wees eerlijk, En speel geen spel. Vertel alles eerlijk, En ga niet door een hel. Ik luister, Dus lucht je hart. Ik mijn hart zit een kamertje, Een kamertje voor jou apart. Veel liefs, Hooda

vraagteken1
29-06-2002, 09:56
Vannacht kwam je bij me voorbij als een sterrenhemel naast me neergestreken In een reflex draaide ik me op mijn zij en aanschouwde je ogen, die zo teder naar me keken Ik sloeg een arm om je tengere lichaam streelde je door je krullende haren Wou je nooit meer bij me weg laten gaan ten spijt van alle vooroordelen en bezwaren Jij was uit deze donkere nacht zomaar naar mij neergedaald Met al je schoonheid en pracht vastbesloten en niet zomaar verdwaald Ik sloot mijn slaperige ogen bracht mijn lippen naar je mond Wou je zachtjes kussen maar er was niets wat ik vond Het lot heeft weer met me gespeeld ik was weer alleen, in elkaar gekropen, klein Ik dacht echt, maar had het me weer verbeeld het was slechts een droom maar toch fijn

Pagina's : [1] 2 3