Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet koud hart

vraagteken1
28-06-2002, 18:31

Zou je niet willen weten hoe het met me gaat Weten of er nog iets van onze liefde bestaat Zou je niet nogmaals tot de hemel willen reiken Nog een keer voor mijn ogen willen bezwijken Zou je niet weer die spanning willen voelen Van die avond dat we elkaar begonnen te zoenen Zou je niet in mijn armen gelegen willen zijn Dat ik je huid nogmaals aanraken mag, zo zacht als satijn Zou je niet mijn woorden nog eenmaal willen horen Zoals vroeger, toen ze mijn liefde voor jou bezwoeren Zou je niet mijn liefste voor nog een keer Mijn hart tot leven willen brengen, hij is zo koud en doet zeer

ben_en_jerry
01-07-2002, 12:13
Onzichtbaar en mij ontwijken Hoe kan ik dan met jou de hemel reiken Onzichtbaar en mij uitdagen Hoe kan ik je weer opnieuw vragen Onzichtbaar en mij nieuwsgierig maken Hoe kan ik je dan weer aanraken Onzichtbaar en mij verlaten Hoe kan ik mijn hart aan jou achterlaten Onzichtbaar en onweerstaanbaar Dat is wat je bent bij elk gebaar :hihi: ben&jerry!

vraagteken1
01-07-2002, 14:40
Je ziet me niet maar ik ben er wel gewoon altijd aanwezig, trek maar eens aan de bel Je ziet me niet, maar leest alles van mij weet hoe ik denk, hoe ik ben, maar hoe ben jij? Je ziet me niet, maar kent me wel gewoon net als ieder ander, maar levend in de hel Je ziet me niet, maar deelt mijn grote verdriet dankbaar ben ik, maar ik wil dat jij geniet Je ziet me niet maar ik voel tranen in je ogen ik zag ze nooit, maar iemand moet ze heel erg hebben gemogen Je ziet me niet, maar wil je me wel zien? zo oud geworden en teneergeslagen bovendien Je ziet me niet, maar je hebt veel vragen vraag me niets, ik kan niet nog eens zo'n pijn verdragen Je ziet me niet en misschien is het beter op deze manier jij moet gelukkig zijn, lachen, dansen en zingen van plezier

ben_en_jerry
01-07-2002, 15:41
Tussen bestaan en niet-bestaan blijf ik zweven Met jou voel ik me naar boven verheven Jou naast mij kan ik niets meer vrezen Al ben ik dood word ik met je liefde herrezen Tussen liefde en geen liefde ben ik verloren Laat me alstublieft niet alleen, wil ik nooit horen Zonder jou, betekent verder leven in tranen Of simpelweg niet meer leven ben&jerry!

Hooda
01-07-2002, 16:22

Zou je er voor me zijn Als ik het even niet meer zie zitten Mag ik dan op je schouder uit komen huilen? Mag ik dan gewoon even bij je komen schuilen? Zou je me dan even in je armen willen sluiten Dat voelt voor mij zo prettig en dan kan ik even mijn gevoel uiten Even met je praten over mijn verdriet en pijn Ik doe dit bijna nooit maar het lijkt me zo fijn Hou me dan op dat moment gewoon even vast en sluit me in je armen Alleen op die manier kan je dan mijn hart verwarmen Dat is dan alles wat ik dan even wil, laat me dan niet alleen Want als jij er op zo'n moment niet voor me bent, kan ik nergens anders heen..............

Hooda
01-07-2002, 16:24
Koud bloed, stromend door mijn aderen, richting mijn hart Om ook daar de kilte en leegte, aanwezig in mijn lichaam, te laten passeren Waarom is het leven zo hard?

ben_en_jerry
01-07-2002, 16:25
Daag me niet uit Laat mijn hart met rust Daag me niet uit Want voor je het weet ben je al gekust Daag me niet uit Meer vraag ik je niet Daag me niet uit Het is maar dat je me niet ziet Neem maar een besluit Daag me of daag me niet uit ben&jerry!

Hooda
01-07-2002, 16:29
Laat me gaan zodat ik eindelijk rust vind daar waar het altijd lente is en men altijd zingt Laat me gaan naar waar ik gelukkig zal zijn waar ik mezelf vind en niet moet leven met pijn Laat me gaan en treur niet, ik smeek het jou naar waar ik in vrede met mezelf ben maar weet dat ik van je hou

vraagteken1
01-07-2002, 16:46
Ik zal er voor je zijn Ik zal alles voor je doen, alles aan je verklaren Ik zal trotseren ,de moeite en de pijn En al mijn liefde alleen voor jou bewaren Ik zal de bergen bedwingen, de zeen en de dalen Maar vraag je het nooit meer af Als het moet zal ik je naar mijn wereld halen Ik zeg het, beloof het, meen het, ik ben niet laf Vraag je niets meer af, alsjeblieft

vraagteken1
01-07-2002, 16:49
Vraag je nooit af waarom het de zon schijnt Zo vol warmte en licht Vraag je nooit af waarom hij opeens verdwijnt Als de maan zich aan de hemel opricht Vraag je nooit af waarom er sterren zijn in de donkere nacht Ons opvrolijken met al hun glinster en pracht Vraag je nooit af waarom je dit weer meemaakt Het is gewoon een voorbeschreven door iemand, die over ons waakt Stop met nadenken over allerlei vragen en antwoorden We zullen het nooit zelf kunnen verwoorden Hij heeft het zo voorbestemd en of we het willen of niet Zijn wil geschiedt

ben_en_jerry
01-07-2002, 18:59
Nooit zal ik vragen hoe en wat Daar heb ik al genoeg van gehad Nooit zal ik vragen waar en waarom Heeft geen zin, ik bekijk het nu andersom Nooit zal ik vragen hoeveel en wanneer Dat doet alleen maar zeer Nooit zal ik vragen wie en hoezo Doe ik niet sowieso Wees maar nu gerust Jou laat ik voorgoed met rust Ben&jerry!

vraagteken1
01-07-2002, 19:26
Fat…. morgana :D Zou je echt willen zien Maar het is te moeilijk, te pijnlijk misschien Ik ben gewoon zoals jij men nu kent Soms blij, soms triest, soms een echte vent Ik heb geen 3 kinderen en een vrouw Ik vertel geen leugens, ben gewoon heel trouw Maar ik heb teveel pijn meegemaakt En heb geen vertrouwen meer, teveel dat me raakt Misschien is jouw wereld niet die van mij Ben bang dat ik je teleurstel, vervul van pijn. Ik begrijp mezelf soms niet Waarom hul ik me zo in dit verdriet Ik zou je zo graag ontmoeten Maar kun jij dat aan Wie laat wie straks achterwegen staan Wie is het die ons lot beslecht Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weeeeeeeeet het niet, ECHT

ben_en_jerry
01-07-2002, 20:14

Begrijp me niet verkeerd Ik kreeg ook niet alles verteerd Maar ik moet blij zijn Dankzij al die pijn Ben ik tot zover gekomen Spijt, is me nooit overkomen Begrijp me niet verkeerd Wil alleen dat je aan je leven terugkeert Niet meer om de waarheid heen draaien Daar schiet je niks meer op, alleen onrust zaaien Ga verder met je leven En besef dat we hier zijn, voor heel even Begrijp me niet verkeerd Ik wil dat je van mijn fouten leert Niemand is het waard Zorg dat je die pijn bespaart Geen traan, maar een glimlach Mooie dingen overkomen je elke dag ben&jerry!

vraagteken1
01-07-2002, 21:15
wees niet bang, ik ben sterker dan je denkt heb een rottijd achter de rug, maar de toekomst wenkt heb me al hervonden, maar een pijn blijft onbegrip, machteloosheid, alsof je midden op de zee drijft heb al weer kansen gemist in mijn leven kreeg wel, maar durfde niet te geven wil niet alfglijden tot een niveau als van haar krijgen, krijgen, maar geven? ho maar ach de tijd zal het leren, en ik zal het leren ik wil weer liefhebben en begeren niet meer in onzekerheid belanden mijn hart aan een lief persoon verpanden een garantie voor het leven kan ik haar niet beloven wezelijk is dat we er samen in geloven het zal niet altijd simpel zijn soms vreugde soms verdriet, soms pijn maar het bloed, het zweet en de tranen kunnen alleen maar onze liefde beamen