Bekijk volle/desktop versie : ik kan al weken niet slapen wat kan ik er tegen doen



Pagina's : [1] 2

01-11-2006, 10:15
k slaap al weken niet echt geen minuut.
k heb al wallen
k weet niet hoe dat komt.
en nee k heb alhamdoulilah geen problemen en denk echt nergen aan
WAT MOET IK DOEN

HEB VAN COLLEGA,S MEE GEKREGEN VAN DRINK EEN MOK WARME MELK EN NEEM EEN WARME DOUCHE WELLO HEB IK AL MGEPROBEERD

HELP ME MET ADVIES

01-11-2006, 10:19


Kun je niets kalmerends drinken zoals kamille thee? Mijn zus had dat probleem ook altijd en door die kamille thee werd ze als het ware een beetje lui.. en kon ze eerder slapen!

01-11-2006, 10:20
koraan lezen voor dat je naar bed gaat, en inschaAllah gaat het lukken met slapen.

01-11-2006, 10:21
mijn man dat ik geen slaap pil ga slikken
hij zei k vind het maar niks straks word je niet meer wakker of zo hahahah k kwam niet mee bij en hij meende het nog ook

01-11-2006, 10:23



Citaat door alhoceimawomen:
mijn man dat ik geen slaap pil ga slikken
hij zei k vind het maar niks straks word je niet meer wakker of zo hahahah k kwam niet mee bij en hij meende het nog ook



Hij heeft gelijk! Je moet niet aan slaappillen beginnen, want je kan daar snel verslaafd aanraken. Je moet ervoor zorgen dat jouw lichaam natuurlijk in slaap valt! Stel dat je nou een paar dagen kunt slapen door die pillen.. en nooit meer in slaap valt zonder die pillen? Dan ben je ook geen stap verder.. Ik zou gaan sporten.. dingen doen waar je moe van wordt enzo! Zodat je aan het eind van de avond uitgeput bent en lekker in slaap kan vallen

01-11-2006, 10:25
bedankt voor jullie advies

01-11-2006, 10:27
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

01-11-2006, 10:27
In ieder geval NIET aan slaappillen beginnen. Werkt verslavend.

01-11-2006, 10:32

Citaat door doenja_18:
Als je er niet meee kan omgaan.. t heeft geen verslavend effect op mij gehad!


Gelukkig niet nee!

Ik heb een oudere nicht en zij slikte ze ook wel eens.. op een gegeven moment merkte mijn tante dat ze ze elke avond nam! Toen heeft ze haar daarop aangesproken en toen is zij ermee gepakt.. eerst minderen en uiteindelijk ermee gestopt. Maar zonder dat ze het in de gaten had was ze al verslaafd aan die pillen.. allah ie7fed oe safi!!

Ik durf niet eens een paracetamol te slikken.. laat staan een slaappil! Mezyaaan..

01-11-2006, 11:07
Ik denk altijd aan iets moois zodat ik ff van mijn stress afkom en dan ga ik vanzelf naar dromenland.

01-11-2006, 11:09

Citaat door Leila1982:
Ik denk altijd aan iets moois zodat ik ff van mijn stress afkom en dan ga ik vanzelf naar dromenland.


Je denkt zeker aan mij

01-11-2006, 11:24

Citaat door Vlinder07:
Je denkt zeker aan mij


Tuurlijk!

01-11-2006, 13:05


Probeer Melatomatine Forte eens. BIj mij helpt het. Het is een homeopatish geneesmiddel. Je kunt het kopen bij Da en de Tuinen.

01-11-2006, 13:20

Citaat door alhoceimawomen:
k slaap al weken niet echt geen minuut.
k heb al wallen
k weet niet hoe dat komt.
en nee k heb alhamdoulilah geen problemen en denk echt nergen aan
WAT MOET IK DOEN

HEB VAN COLLEGA,S MEE GEKREGEN VAN DRINK EEN MOK WARME MELK EN NEEM EEN WARME DOUCHE WELLO HEB IK AL MGEPROBEERD

HELP ME MET ADVIES



Volgens mij wel hoor althans ik heb al tig topics gelezen over jou en je je problemen met je schoonfamilie (stiefmoeder van je man)

01-11-2006, 13:21

Citaat door Leila1982:
Tuurlijk!



We hebben dezelfde avatar zie ik nu, ik schrok me dood ik dacht ik heb hier nog niet gereageerd
K'zal straks wel een nieuwe zoeken.

Pagina's : [1] 2