Bekijk volle/desktop versie : Afellay schuift beslissing Oranje vooruit



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-11-2006, 01:09
Uitgegeven: 31 oktober 2006 23:42
Laatst gewijzigd: 31 oktober 2006 23:45

EINDHOVEN - Ibrahim Afellay wil de beslissing voor welk land hij gaat spelen nog even voor zich uitschuiven. De Marokkaanse Nederlander is door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorlopige selectie voor de interland tegen Engeland.

"Het is écht een heel moeilijke keuze", stamelde de middenvelder dinsdagavond in de microfoon van NOS Langs de Lijn. "écht heel moeilijk."


Het liefst had Afellay de keuze voor Marokko of Nederland nog uitgesteld. "Gelukkig is dit ook nog geen definitieve selectie, maar slechts een voorlopige. Daardoor heb ik nog de tijd om er over na te denken. Ik ga er de komende weken met mijn moeder, mijn broer en mijn begeleider goed over praten. Het moment dat ik moet kiezen komt steeds dichterbij. Het liefst had ik er nog even mee gewacht."


bron :nu.nl

01-11-2006, 08:35


Hij zou echttt dom zijn als hij voort Marokkaans elftal zou uitkomen...echt een nerd! wat geeft t Marokkaans elftal hem....POEP....
Nederlands elftal...krijg je Meer aandacht,Geld en bekendheid omje vervolgens in de kijker te spelen voor Europ Topclubs. nederlands elftal in je CV staat veel beter....MAROKKO IS EN BLIJFT BELABBERDDDDD

01-11-2006, 09:21
Heee Maroc telecom gaat affelay , assati en chihi strikken voor reclame ze gaan daarmee 1,5 mijloen euro verdienen per speler....hij gaat denk ik toch voor marokko kiezen...anders was ie al blij met dit bericht en dat is ie niet qwa reactie dan ~!!

01-11-2006, 09:27
affelay=smet

01-11-2006, 09:30



Citaat door chanelamela:
affelay=smet



achnoe?

01-11-2006, 09:59
Yeak Wilhemmus aanhoren in een land waar je volk als last wordt gezien..Ik zou nooit voor NL kiezen ookal zou ik een wedstrijdpremie van 100.000 per winst verdienen bijwijze van spreken,maar een belangrijk punt is wel dat hij het recht hebt om een keuze te maken en als het Nederland wordt, laat deze jongen dan aub met rust ipv hem te gaan schelden en hem het slechte te wensen..want Hij is net zoals ons in Nederland geboren en opgegroeid dus heeft hij het recht voor Nederland te kiezen..Heb daar begrip voor mensen..Ik zie hem liever in het mooie Groen rood van Marokko spelen..

01-11-2006, 10:02
Vergeet Niet door wie is Elzhar naar Liverpool Gegaan....
Vergeet niet door wie is die Chihi nu zo bekend geraakt...
Vergeet niet in 8 jaar zijn nu meer dan 60 voetballers die in marokko geboren en hun opleiding hebben gevolgd voetballen in europa
Dus wat kan ik nog meer invullen......

we missen 1 ding dat is nederlandse coach !!!

01-11-2006, 10:09
Mij maakt het niet zoveel uit, ik heb liever dat hij voor Marokko uitkomt.

Maar als hij voor Nederland kiest, ga ik hem er daardoor niet slechter vinden!

01-11-2006, 10:18

Citaat door chanelamela:
affelay=smet

juiste!!!
wollah als hij voor nederland kiest he en ik kom hem een keer tegen dan zult die er wel van lusten eeeewolallah.

deze nederlanders haten marokkanen en dan wilt hij nog voor ze gaan spelen

probeer je eigen vader land hoger op de kaart tezeten in plaats van deze honden

01-11-2006, 10:21
als hij voor nederland uit zal komen dan hoop ik insallah dat hij zijn bennen breekt zodat hij noooooit meer kan voetballen

01-11-2006, 10:22

Citaat door Zinedine20:
Hij zou echttt dom zijn als hij voort Marokkaans elftal zou uitkomen...echt een nerd! wat geeft t Marokkaans elftal hem....POEP....
Nederlands elftal...krijg je Meer aandacht,Geld en bekendheid omje vervolgens in de kijker te spelen voor Europ Topclubs. nederlands elftal in je CV staat veel beter....MAROKKO IS EN BLIJFT BELABBERDDDDD


wat voor onzin is dat

Hoe zit het met Drogba, speelt die bij frankrijk?
en hoe zit het met bijna de hele selectie van ivoorkust ?
Hoe zat het met Weah, speelde hij niet voor zn eigen land?

en zo kan je er genoeg opnoemen.

meer aandacht ?? ik denk dat je die aandacht juist bij de clubs krijgt. geld? als nou elke goede marokkaan gewoon voor marokko zou kiezen zou marokko misschien goed worden, dan waas geld ook geen probleem meer. Bekendheid???? kijk maar naar al die mensen die voor hun eigen land spelen.

als je niet weet wat je zegt, moet je niet praten.

ik weet dat marokko belabberd is dat hoef je mij niet te vertellen, maar voor nederland spelen als marokkaan vind ik je triest.

Jammer dat boulahrouz voor nederland speelt, want hij is zeker goede speler.

01-11-2006, 10:27

Citaat door Abekoy007:
wat voor onzin is dat

Hoe zit het met Drogba, speelt die bij frankrijk?
en hoe zit het met bijna de hele selectie van ivoorkust ?
Hoe zat het met Weah, speelde hij niet voor zn eigen land?

en zo kan je er genoeg opnoemen.

meer aandacht ?? ik denk dat je die aandacht juist bij de clubs krijgt. geld? als nou elke goede marokkaan gewoon voor marokko zou kiezen zou marokko misschien goed worden, dan waas geld ook geen probleem meer. Bekendheid???? kijk maar naar al die mensen die voor hun eigen land spelen.

als je niet weet wat je zegt, moet je niet praten.

ik weet dat marokko belabberd is dat hoef je mij niet te vertellen, maar voor nederland spelen als marokkaan vind ik je triest.

Jammer dat boulahrouz voor nederland speelt, want hij is zeker goede speler.

juiste

zo zie je maar weer dat nederland geen elftal kan vormen met alleen nederlanders daar hebben ze geen tallent meer voor dus ze pakken nu gewoon andere jongens met een buitenlandse afkomst en bieden ze een hoop geld

01-11-2006, 10:30


als hy egt een man is kiest hy voor zijn vaderland .. want als hy voor nl kiest word marokko nooit goed..... maare is zijn eigen beslissing...

01-11-2006, 10:33

Citaat door imed:
als hy egt een man is kiest hy voor zijn vaderland .. want als hy voor nl kiest word marokko nooit goed..... maare is zijn eigen beslissing...

ofniet als alle jonge talenten voor andere landen gaat kiezen dan vormen we nooit een steke team die in de top kan spelen

we hebben genoeg goede spelers maar ze moeten een goede groep voremen en we hebben een goede trainer nodig

01-11-2006, 10:48

Citaat door imed:
als hy egt een man is kiest hy voor zijn vaderland .. want als hy voor nl kiest word marokko nooit goed..... maare is zijn eigen beslissing...



Zijn vaderland is Nederland..Hier is hij geboren..

Pagina's : [1] 2 3 4 5