Bekijk volle/desktop versie : ik word bang van hem!

Pagina's : [1] 2 3 4

28-06-2002, 18:03
soms ben ik bang voor mijn vriend! soms is die zo bazig... ik moet tegen hem zeggen dat hij de baas is en ik zijn slaaf! ik doe dan ook echt alles voor hem wat hij zich maar kan wensen! ECHT ALLES! hij zegt ook altijd jouw lichaam is van mij en van niemand anders! ik heb hem een keer gezegd dat ik bang van hem werd... maar dan zegt die ik meen dat niet... maar soms pakt die me aan mij haren vast en moet ik zeggen dat ik van hem houd! hij doet me wel eens pijn! verder dit heb ik het heel goed! soms huil ik er wel eens over! en zegt ook dan kook ik de hele dag lekker voor hem, en dan zegt die je kan het niet! hij bokst masseer ik hem daarna een beetje omdat die pijn heeft, zegt die ook je kan het niet... wat moet ik?! ik denk er niet echt over na... maar nu als ik alles opschrijf is het toch wel veel allemaal!! willen jullie alsjeblieft met mij hierover praten!

beslama

28-06-2002, 18:07

Nou meid als hij alleen je vriend is kun je heb beter dumpen. Je verdient het niet om zo behandelt te worden. Wat denkt hij nu.
Maar eerlijk gezegd is het ook een beetje jou fout, want van begin af aan dat hij je zo behandelt moet je ook aangeven dat je er niet van gedient bent. Hij is gewoon een klootzak. Dupe die handel!!!!

Veel sterkte meid

28-06-2002, 18:08

Citaat:
Origineel gepost door vlasje
soms ben ik bang voor mijn vriend! soms is die zo bazig... ik moet tegen hem zeggen dat hij de baas is en ik zijn slaaf! ik doe dan ook echt alles voor hem wat hij zich maar kan wensen! ECHT ALLES! hij zegt ook altijd jouw lichaam is van mij en van niemand anders! ik heb hem een keer gezegd dat ik bang van hem werd... maar dan zegt die ik meen dat niet... maar soms pakt die me aan mij haren vast en moet ik zeggen dat ik van hem houd! hij doet me wel eens pijn! verder dit heb ik het heel goed! soms huil ik er wel eens over! en zegt ook dan kook ik de hele dag lekker voor hem, en dan zegt die je kan het niet! hij bokst masseer ik hem daarna een beetje omdat die pijn heeft, zegt die ook je kan het niet... wat moet ik?! ik denk er niet echt over na... maar nu als ik alles opschrijf is het toch wel veel allemaal!! willen jullie alsjeblieft met mij hierover praten!

beslama
meid meid meiddddd wat is dat nou allemaal???
maar zou je eerlijk zeggen, jou schuld, jouw schuld dat je aan hem liet zien dat je zwak bent, dan je niet zonder hem kan, en ga zomaar dooooooorrrrrrr.
Ben blij dat je nu wakker bent, want ik kan je zoveel gaan vertellen, maar als je daar niet in gelooft dat het anders moet, dan houdt het op.
Zoek je kracht en word sterk, niemand heeft het recht om je zo te behandelen, niemand!
Jeetje wat kan ik woendend zijn op sommigen die hun hersens niet gebruiken, en jij valt daar helaas onder!!
dus dame geloof in je eigen kunnen, want jij kan daar iets aandoen, en niemand anders!
sorry dat ik beetje hard ben, maar soms moet dat.

en ben een en al een luisterend oor!

ben&jerry!

28-06-2002, 18:11
ik kan hem niet zomaar in 1x dumpen! ik hou van hem! ik wil er eerst met hem over praten! maar durf niet! we hebben het ook leuk! dat wil ik ook zeggen! soms zegt die wel eens dat ik andere jongens leuk vind... (wat echt niet zo is!!!) en dan huil ik waar hij bij is! dan zegt die kijk me aan... zo bedoel ik het niet.... nu is het goed ok?!? hij denkt dat alles meteen goed is! ik moet nog veel denken! beslama

28-06-2002, 18:14

ik weet dat ik sterker moet worden! als hij me weer voor de zoveelste keer iets vraagt wat ik moet doen... zeg ik nee! maar uiteindelijk toch ja.... dat wil ik niet maar als ik naar hem kijk gebeurt het gewoon! niemand weet dit van de mensen die wij kennen! iedereen zegt tegen mij je moet zuinig op hem zijn! zo'n jongen vind je nergens meer!!! soms wil ik gewoon in 1x roepen IK HEB ER GENOEG VAN! maar ik ben net zoals jij zegt ZWAK! ik ben het zelf schuld... ik moet boeten voor wat IK ZELF heb gedaan... ik hoef dan ook geen medelijden van jullie te verwachten dat begrijp ik! beslama

28-06-2002, 18:16

Citaat:
Origineel gepost door vlasje
ik kan hem niet zomaar in 1x dumpen! ik hou van hem! ik wil er eerst met hem over praten! maar durf niet! we hebben het ook leuk! dat wil ik ook zeggen! soms zegt die wel eens dat ik andere jongens leuk vind... (wat echt niet zo is!!!) en dan huil ik waar hij bij is! dan zegt die kijk me aan... zo bedoel ik het niet.... nu is het goed ok?!? hij denkt dat alles meteen goed is! ik moet nog veel denken! beslama
zie je weer, jouw fout!! hij denkt niet zomaar dat het goed is, jij geeft hem aanwijzingen dat het goed is. misschien door stil te zijn of te zeggen: het is oke.
neeeeeee dame zo gaat het niet, geloof me als je dan zegt: nee ik kijk je niet aan, denk je dat het zo goed komt?? dan weg gaan. geloof me hij zou het wel nooit meer hebben gedaan, maar ja nu is het een gewenning geworden voor hem, iets waar hij van kickt.
en jij maar traantjes pikken

ja doe dat maar, denk HEEEEEEEEL goed voordat het te laat is!!

ben&jerry!

28-06-2002, 18:36
als ik niet naar hem kijk of weet ik wat als die me dat vraagt... doet die me pijn dat ik wel kijk! hij zegt het zelf hij is de baas over mij... en daar moet heel snel verandering in komen! ik ga 2weken op vakantie, zonder hem... alleen met mijn ouders... da wilt die ook niet, maar ik moet van mijn ma! dan heb ik genoeg tijd om erover na te denken! zonder hem in mijn buurt! dat is goed voor me! beslama

28-06-2002, 18:56
ik hoor ook graag van andere mensen wat ze hiervan vinden!!

28-06-2002, 21:53
Ik wil wel ff reageren aangezien je het graag wilt. Lieve vlasje ik ben al een ouwe en jij nog een rokkie dat bedoel ik niet beledigend hoor! Maar daardoor hebben we een ontwikkelings verschil, waardoor je bepaalde dingen nog niet echt vat als het ware.
Wat ik je wel wil zeggen is dat als de situatie zo is als dat jij m beschrijft, het niet JOUW schuld is. J vriend is degene die wat aan zijn houding moet doen. Tis al duidelijk dat ie j graag wil domineren. Misschien doet ie dat uit onzekerheid, ik denk dat ie bang is jou kwijt te raken, anders zou hij jou niet weigeren dat met je ouders mee op vakantie gaat, das toch normaal of ben ik nou gek? &/of misschien omdat hij gewoonweg geen manieren heeft geleerd. &/of als hij rond jouw leeftijd is dan is hij helaas voor je zijn pubertijd nog aan het vieren.
Lieverd er zijn genoeg redenen waarom mensen zijn zoals ze zijn, maar het is aan jou of je daarmee verder wilt leven of niet. Persoonlijk denk ik niet dat het voor je gaat veranderen als je er niets over zegt. Het kan zelfs erger worden.
Soms veranderen mensen maar dat doen ze alleen wanneer ze daar zelf ook achter staan.
Doe eens eten afhalen, doe net of jij t gemaakt hebt, doet ie weer zeuren, dan weet je dat het niet aan jou ligt!
Ga lekker op vakantie meid, geniet en denk er maar goed over na. Een relatie moet wel gezelli blijven met respect voor elkaar ook al is er ruzie toch?
Nou ik hoop dat j hier wat aan hebt, anders wens ik je in ieder geval sterkte en n goeie reis.

Groetjes&beslama, Fatima

28-06-2002, 22:08
Volgens mij spoor jij niet helemaal, hoe kun je van zo een gek houden? Sorry maar dan vraag je er om, ik had hem een knal voor zn xxx gegeven en als dat niet gaat dan ken ik nog wel een paar gasten... Tjongajonge dat je je zoooo laat behandelen, Hij zou een koe in een schuur nog beter behandelen.

28-06-2002, 22:12
Sorry dat ik zo vel reageer hoor, maar ik kan dat echt niet begrijpen, ik denk echt dat je beter bij je zelf na kunt gaan wat er met JOU aan de hand is, want JIJ LAAT je zo behandelen, ga eens na of je professionele hulp nodig hebt, want kennelijk heb jij geen zelfrespect, en dat komt niet vanzelf. Laat je ajb niet in met zulke types want die trappen je alleen nog maar meer de grond in, En bedenk goed: Hij moet niet veranderen, maar JOUW houding ten opzichte van hem moet veranderen. Zolang jij niet duidelijk maakt dat dit niet kan, accepteer je het zelf!
Ga wat aan je zelf doen meid, anders is je volgende vriend ecsact het zelfde type, sucses ermee.

30-06-2002, 13:26
hey vlasje

Als eerste wil ik zeggen dat ik het heel erg voor je vindt dat je dit moet meemaken.Zei ik MOET? nou nee je MOET niets.Je zegt dat je van hem houdt ondanks dat hij je zoveel pijn doet, nou laat ik je zeggen dat dat geen liefde is , dat is angst om er alleen voor te staan, geloof me je bent beter af alleen EN gellukig dan met iemand en verdrietig.Niemand heeft het recht je pijn te doen mentaal of lichamelijk. Je zegt dat je zwak bent , je bent alleen zwak als je het zelf gelooft.
mijn advies (net zoals de anderen )is dat je hem verlaat, dumpt, hoe je het ook mag noemen.En wat ik heb gehoord hoe hij je behandelt blijkt dat hij je niet waard is. Dus verzamel al je moed en maak het uit, laat niemand je dwingen tot iets wat je niet wilt.

greetingsssss
CaPs_LoCk

30-06-2002, 14:01

oke laat ik ook maar reageren....
ik vind het heel erg dat je zoiets moet mee maken...
maar ja zulke mensen bestaan nou eenmaal.
maar jij laat het gebeuren meisje! praat eens met hem!
vraag hem eens hoe hij het zou vinden als de situatie omgedraaid zou zijn?!
dit hou je misschien even uit, maar echt niet lang hoor!
op een gegeven moment houd het op voor je!
en je hebt grote kans dat het alleen maar erger word als je dr zelf niks aan doet!
ik zou zeggen praat met hem en kijk of de situatie verbetert, en pik dit gedrag vooral niet meer! laat je zelf maar eens horen!

30-06-2002, 14:03
oh en nog iets, je kan me mailen hoor als je wilt praten ofzo!
als je msn hebt kan je me ook aanmelden als je daar behoefte aan hebt!

30-06-2002, 14:13
Vlasje,

Ik wil je zeggen dat je wat hierboven staat even goed moet doorlezen, want er staan hele goede dingen, waar je zeker wat aan hebt en laat het tot je doordringen.
Geen een mens verdient het door een ander mens (want we zijn allemaal even nietig) zo behandeld te worden.
Door bij hem te blijven zeg je dat je vindt van wel.
Je zegt dat je vindt dat het jouw schuld is.....hoezo??? Heb je zijn handen in jouw haren gedaan en vervolgens geroepen dat ie je haren moet trekken??
Het is zijn schuld dat Hij zich niet kan beheersen en zich afreageert op jou...hij is degene met problemen en die draagt ie op jou over en zadelt jou met schuldgevoelens op die nergens op slaan.
Wat ik je aanraad is om afstand te nemen en te beslissen of je wel of niet o verder behandeld dient te worden....Stel je voor dat je vriendin met zo'n probleem zit, wat zou je haar aanraden??

Meid, ik wens je veel succes en moge Allah je helpen

Pagina's : [1] 2 3 4