Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een in een dronken bui een tattouage genomen!!!



13-07-2003, 13:21

Citaat door temsamni:
Ik kan me er niks van herinneren! Ik werd net wakker en me rug deed pijn, ik keek later in de spiegel en zag een tattouage van een draak op me rug!

Moeshkila Ke7la hed eshie! Iemand tips?
.

13-07-2003, 13:24



Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Ik kan me er niks van herinneren! Ik werd net wakker en me rug deed pijn, ik keek later in de spiegel en zag een tattouage van een draak op me rug!

Moeshkila Ke7la hed eshie! Iemand tips?
Zet er nog een draak bij,anders voelt die ene draak zich eenzaam!

13-07-2003, 13:29
Laat maar aan je ouders zien!!!!!!!!!

13-07-2003, 13:31

Citaat:
Origineel gepost door souraya81
Laat maar aan je ouders zien!!!!!!!!!
Hahahaha...of niet! Die vinden wel een manier

13-07-2003, 13:32



Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Uuuuuhmm, liever niet!

Maar het probleem is dat je door me t-shirt heen kan kijken...die tatouage is gewoon te donker! Dus moet nu met dit warme weer 2 shirts aandoen!
Je kan ook gewoon een donkere t-shirt aandoen

Maja volgens mij lxl je toch maar uit je nek...zoals gewoonlijk

13-07-2003, 13:34

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Uuuuuhmm, liever niet!

Maar het probleem is dat je door me t-shirt heen kan kijken...die tatouage is gewoon te donker! Dus moet nu met dit warme weer 2 shirts aandoen!
Miskien, wie zei tegen jou ga maar drinken.. Allah straft meteen..

Jongen ik heb medelijde met je.

Vraag mama om advies Hihihihi...

13-07-2003, 13:38
Maarre dit verhaal lijkt me echt uit de lucht gegrepen

Als je dronken bent kun je best wel iets stoms doen...zoals op het IDEE komen om een tattoo te nemen...maar op het moment dat je dat eerste steekje pijn voelt (en geloof me het is niet zomaar een steekje!) ben je meteen weer nuchter hoor!

13-07-2003, 13:40

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Mama om advies? Ze zal meteen een slagersmes pakken en de tatouage van me rug snijden! Dus ik kijk wel uit!
Maar, laat je hem zo. Of ben je van plan om hem te verwijderen!!!

13-07-2003, 13:44

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Ik kan wel effe de tagna van je mamma gaan wassen als je wilt! Heb ik gelijk voor de rest van de week wat te doen!
Hahahahahhahahhaha...die is gemeen...niet over moeders beginnen...dat is gewoon zielig!

13-07-2003, 14:03

Citaat:
Origineel gepost door Godfather
Drink nog iets meer en zet dan een tattoo op je voorhoofd. Ik zweer het je ben je gelijk van je drankprobleem af.
Praat jij uit ervaring?????

13-07-2003, 14:15
wat heeft dat ermee te maken ¿¿¿¿¿¿&i quest;¿¿¿¿¿???? ???????

13-07-2003, 14:16
Volgens mij begrijpt hij het zelf niet. Maar helaas je hebt een verkeerde conclusie getrokken Godfather