Bekijk volle/desktop versie : spek vet



31-10-2006, 14:49
Ik heb zojuist de cillie con carne van Knorr gemaakt, heb een halve kilo gehakt gebruiikt bakje champgigons 2 preien en andere groenten en bonen... nou alles klaar en gekookt. Dacht ben lekker vroeg klaar, lees ik net de ingredienten om te kijken welke kruiden er in zitten staat er bij: SPEKVET tfooooooo nou moet ik alles weg gooien en opnieuw iets anders koken, ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zo erg

31-10-2006, 15:00


Kan je het niet aan mensen geven waarvan zij wel varkensvlees eten, of wahd daklozencentrum, weggooien is zonde!

31-10-2006, 15:46
ik denk eraan om het om te soepelen en opnieuw te kruiden... maar ja zal het er wel af wassen??

31-10-2006, 17:54
Nou als ik jouw gelatine-verhaal moet geloven, kun je dit ook gewoon eten.....knor knor

31-10-2006, 19:49


ik had dit ook met de lasagna bolognese versie. 1 pak met varkensvet en 1 pak zonder...

02-11-2006, 11:41

Citaat door Marisah:
ik had dit ook met de lasagna bolognese versie. 1 pak met varkensvet en 1 pak zonder...


ja raar he... ik had later ook een pakje zonder die spel vet gevonden... heel vreemd

en hasnea real: dan begrijp je de tekst niet helemaal schat

02-11-2006, 12:45
ik lees nu eerst de ingredienten voordat ik het koop!

02-11-2006, 16:57

Citaat door halouba:
ja raar he... ik had later ook een pakje zonder die spel vet gevonden... heel vreemd

en hasnea real: dan begrijp je de tekst niet helemaal schat


Ik heb weeeer een mailtje gestuurd en moet de 2 verschillende verpakkingen opsturen... tja... wat een gedoe, heb er helemaal geen zin in. Ze gaan er toch niets mee doen. Gedoe, ik laat het gewoon. Ik koop het nooit meer, van die pakjes. Ik ben nu anti-pakje...

02-11-2006, 18:05

Citaat door casawia87:
Kan je het niet aan mensen geven waarvan zij wel varkensvlees eten, of wahd daklozencentrum, weggooien is zonde!


ja deed ik vroeger ook. Koekjes met dierlijke vetten en de wijn uit het kerstpakket aan de buren. Totdat ik hoorde dat je dan een zonde begaat. Want wat je zelf niet mag eten, mag je ook een ander niet laten eten. Je mag dus niet meewerken aan het feit dat iemand iets harams doet....