Bekijk volle/desktop versie : mijn dochter



Pagina's : [1] 2

31-10-2006, 13:55
van 2 begint waterpokken te krijgen.Ze heeft ze nu op haar gezicht,buik en bij haar geslachtsdeel.Wat staat me te wachten dames (die ervaring mee hebben)


mijn zoon van 3 heeft het nooit gehad...kan hij het nu ook krijgen (aanegzien het besmettelijk is)...en kan het geen kwaad voor mij nu ik zwanger ben ..(ja weet ik veel)

31-10-2006, 13:58


mijn dochtertje heeft dat ook gehad..ik had een soort van emulsie bij de apotheek gehaald, want die zorgt er een beetje voor dat de jeuk minder wordt...

Verder is het zo voorbij ( weekje) en is het niks bijzonders..wel heel besmettelijk maar de besmetting is geloof ik al iets van 2 weken eerder gebeurt en nu pas zie je die pokken..dus kan goed zijn dat je zoontje het ook krijgt, maar beter nu dan wanneer ze groter zijn

31-10-2006, 14:00
Het is inderdaad besmettelijk en laat haar vooral niet de blaasjes openkrabben wanneer ze jeuk krijgt, neem haar mee naar de dokter zo krijgt ze medicijnen en kan jij ook gelijk een antwoord krijgen op je vraag (zwangerschap)

Allahi shafieha..

31-10-2006, 14:03
[QUOTE=tangia19;25790989]van 2 begint waterpokken te krijgen.Ze heeft ze nu op haar gezicht,buik en bij haar geslachtsdeel.Wat staat me te wachten dames (die ervaring mee hebben)


mijn zoon van 3 heeft het nooit gehad...kan hij het nu ook krijgen (aanegzien het besmettelijk is)...en kan het geen kwaad voor mij nu ik zwanger ben ..(ja weet ik veel)[/QUOTE]

Oeh, je kan maar beter even je huisarts bellen voor advies. Hopelijk is het voor jou als zwangere en de baby in je buik niet schadelijk.

31-10-2006, 14:03



Citaat door Summergirl25:
Het is inderdaad besmettelijk en laat haar vooral niet de blaasjes openkrabben wanneer ze jeuk krijgt, neem haar mee naar de dokter zo krijgt ze medicijnen en kan jij ook gelijk een antwoord krijgen op je vraag (zwangerschap)

Allahi shafieha..


ja indd vooral dat jeuken kunnen ze littekens aan overhouden..

31-10-2006, 14:04
ja het is besmettelijk, je zoontje kan het ook krijgen.

ik kreeg alleen van de huisarts alleen zetpillen, hij had een beetje verhoging.

af en toe in het badje doen, kan ook helpen tegen jeuk.

31-10-2006, 14:05
ze heeft nog geen jeuk (wel had ik gister zelf eentje opengekrabt .....kdacht een blaar want hij was best groot )

31-10-2006, 14:07
Voor zwangeren is het in laatste weken voor de bevalling een risico. Verder moet je googlen voor meer info!

31-10-2006, 14:09

Citaat door tangia19:
ze heeft nog geen jeuk (wel had ik gister zelf eentje opengekrabt .....kdacht een blaar want hij was best groot )



aah meskiena.. dat kan een litteken blijven geloof ik ....maar daar heb je ook een cremepje voor, dat het geen litteken wordt

31-10-2006, 14:10
je moet veel geduld met haar hebben..en je zoon kan het ook krijgen...volgens mij is het ook niet goed voor de baby...dat hebben ze mij verteelt toen mijn kids waterpokken hadden en mijn zus inverwachting was..

ik heb zo'n zalf gekregen...ze kan ook koorts krijgen dus hou die zetpillen maar bij de hand...!!! nogmaal heel veel sbar toegewenst want mij kids waren echt huillerig...

31-10-2006, 14:10

Citaat door tangia19:
ze heeft nog geen jeuk (wel had ik gister zelf eentje opengekrabt .....kdacht een blaar want hij was best groot )



heb je daarna je handen gewassen, er zitten namelijk virussen in.

aangezien je zwanger bent, kan je, je ongeboren baby besmetten?

31-10-2006, 14:12
Het virus brengt ook voor zwangere vrouwen een risico met zich mee. Wanneer je tijdens je zwangerschap besmet raakt met de waterpokken, kan dit schadelijk zijn voor je ongeboren kindje. Als de besmetting vlak voor je bevalling plaatsvindt, kan het zelfs zijn dat je kindje wordt geboren met de waterpokken. Neem dan ook onmiddellijk contact op met je huisarts of verloskundige, als je tijdens je zwangerschap in aanraking komt met het virus.

dit heb ik gevonden op google!

31-10-2006, 14:12



Citaat door teletubbie:
heb je daarna je handen gewassen, er zitten namelijk virussen in.

aangezien je zwanger bent, kan je, je ongeboren baby besmetten?


wellah ik weet het niet eens meer


kga effe googelen

31-10-2006, 14:13

Citaat door teletubbie:
Het virus brengt ook voor zwangere vrouwen een risico met zich mee. Wanneer je tijdens je zwangerschap besmet raakt met de waterpokken, kan dit schadelijk zijn voor je ongeboren kindje. Als de besmetting vlak voor je bevalling plaatsvindt, kan het zelfs zijn dat je kindje wordt geboren met de waterpokken. Neem dan ook onmiddellijk contact op met je huisarts of verloskundige, als je tijdens je zwangerschap in aanraking komt met het virus.

dit heb ik gevonden op google!




31-10-2006, 18:16
je zoontje krijgt het ook. het gaat echt van de een op de ander. toen de kinderen van mijn vriendin dat hadden, kreeg een week later mijn zoontje er ook last van.

en ik had ook gehoord dat het gevaarlijk is voor vrouwen die zwanger zijn. maar vraagt het voor de zekerheid na aan je vk of huisarts. zij weten het beter.

allah shefihoum. het is heel erg vervelend als ze het krijgen. ik gebruikte voor mijn zoontje menthol zalf. dat houdt het jeuken tegen.

Pagina's : [1] 2