Bekijk volle/desktop versie : ~°{D}ie Leugen Die Me Leven Veranderde°°~(waargebeurd!)



Pagina's : [1] 2

31-10-2006, 10:33
Hey mensen,
Ik schrijf nu een waargebeurd verhaal dat niet bij mij is gebeurd maar bij een vriendin. Ik schrijf hier een klein stukje en als jullie willen dat ik verder ga laat t me weten. Als er genoeg zijn zal ik echt beginnen...laat me ook weten wat jullie ervan vinden ps: ik schrijf het in de ik-vorm is makkelijker voor me


Die zomer zit zo in mijn geheugen geprint.
Die zomer die me hele leven zal veranderen.
Die zomer dat ik hem leer kennen.
Als ik wist wat hij in mijn leven zou aanrichten , had ik hem nooit op mijn
msn-lijst geaccepteerd.
Dan had ik nooit de grootste fout van mijn leven gemaakt.
Maar niemand kan weten wat het lot voor hem/haar in petto heeft.
Iedereen zou wel graag de tijd teruggedraaien maar niemand die het kan.
Had ik maar beter nagedacht!
Had ik maar naar Hakima geluisterd...

31-10-2006, 11:52


Ga snel verder zina inoe

31-10-2006, 18:12
klinktt leuk ga verder

31-10-2006, 20:41
als er wat meer lezers zijn schrijf ik groot vervolgje maar moet nu ff naar fam. ksgrijf straks of morgen verder

31-10-2006, 22:09


inchAllah

02-11-2006, 12:07
Het was de zomer van 2000 die zo in mijn geheugen is geprint. Niet dat ik er een trauma had beleefd of iets ergs. Nee integendeel, het was een zalige zomer. We zouden niet naar Marokko gaan en dat maakte me gek. Ik hield zoveel van dat land dat ik echt tranen kreeg toen ik hoorde dat we in Belgie zouden blijven. IEdereen ging die zomer en wij bleven in dit kikkerlandje! Het was te warm weer om wat te doen en naar zee zou ik zeker niet gaan. Mijn oudere zus was al getrouwd en ik ging altijd met haar mee. Nu ben ik de oudste van mijn 2 jongere zusjes en broertje. Dus het was altijd hetzelfde. Om 12u opstaan, opruimen en meteen op msn. Mijn moeder en zusjes en broertje gingen dan winkelen of ergens anders en ik bleef altijd thuis. Toen was ik 14 jaar en ik was verslaafd aan msn. Meestal verveelde ik me want iedereen was in Marokko. Wat ik niet wist was dat mijn tante niet naar Marokko was gegaan. Ik zag dat mijn nicht Hakima online was en wij zaten wat te praten. We haalden herrineringen op en ik besefte dat ze egt een schatje was. Ik had nooit echt contact met haar gehad, alleen in Marokko want we woonden naast elkaar. Een week later waren we hartsvriendinnen geworden en waren niet meer van msn te scheidden omdat we alleen zo contact hadden. Af en toe belde ik haar maar deed dat niet meer toen ik zag dat ik dat alleen deed en zij nooit. Ik was dat dus beu maar voor de rest waren we gewoon voor elkaar gemaakt. Na een paar dagen was ik weer op msn en zag dat een zekere Yassin me had toegevoegd. Ik accepteerde hem en we zaten wat te praten. Hij zei dat hij ook van Midar was en hij begon meteen met mij schat te noemen en ik was hem beu en blokte hem. Ik gaf zijn email adres aan Hakima en ik zou nooit hebben geweten dat dat mijn grootste fout zou zijn...

02-11-2006, 12:38
thx lieverd

10-11-2006, 01:21
ga je nog verder met dit verhaal, het begin is spannend. Lijkt me net zo als je andere verhalen heel leuk.

xxxjes Nuray

10-11-2006, 12:02
Go On

12-11-2006, 15:32
bedankt srr maar heb wat probs :s en heb nizoveel tijd maar zal na 'Onmogelijke Liefde' hier een vervolg proberen plaatsen

13-11-2006, 21:35
Sorry mensen, maar ik ben bezig met me ander verhaal "Een Onmogelijk Liefde" en heb het daardoor wat druk en kzal zeker met dit verhaal verdergaan als m'n ander verhaal af is. Dus lees ondertussen "Een Onmogelijk Liefd" :d

14-11-2006, 13:01
Take Ur Time

14-11-2006, 14:19


ga snel veder met je verhaal echt prachtig

15-11-2006, 15:45
inchallah, lees ondertussen 'Een Onmogelijke liefde' Wollah anders heb ik het te druk om tegelijkertijd 2 verhalen te schrijve

19-11-2006, 16:03
Incha Allah lukt het je

Pagina's : [1] 2