Bekijk volle/desktop versie : jullie mening: hoeveel jurken zal ik doen op mijn bruiloft????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

31-10-2006, 09:26
dag meiden ,

ik zit de laatste week een beetje te twijfelen van wat ik zal doen..

het zit namelijk zo, ik ga inshallah volgend jaar mei trouwen..

ik heb al een negaffa, waar ik heel blij mee ben...

maarrrrr nu de vraag...ik heb dus 2 jurken van mezelf die ik heb laten maken in maroc, en die ik dus ga dragen op mijn bruiloft inshallah..en ik wilde er eentje huren bij mijn negaffa (Touria Gamar)...wil zelf graag een mooie felle kleur nog dragen, ik dacht aan een mooie bloedrode van Touria...(omdat ik 2 rustige kleuren heb)

dat betekend dus, 3 takschita's en als laatste mijn trouwjurk..

nu zit ik te denken is dit niet te veel??
ik wil namelijk wel echt kunnen genieten van mijn bruiloft...
niet dat ik maar een half uurtje kan zitten en weer de zaal uit moet voor mijn volgende jurk...

we hebben de zaal gehuurd van 18.00 tot ongeveer 01.00 uur...
nu ligt het ook aan de negaffa natuurlijk...of ze snel werkt..

HELP ik weet het ff niet meer hoor!!!!!

straks zegt Touria dat ik dan maar iemand anders moet nemen.....


wat vinden jullie??????? eerlijk??? gewoon voor die in totaal 4 jurken gaan of het houden bij 3 jurken? en alleen mijn haar, make-up en sierraden door Touria laten doen?

wie kan mij adviseren?? wie heeft hier ervaring mee??

dikke van mij!!!

31-10-2006, 09:33


Salaam oe 3alaikoem,

Je hebt 4 jurken en de tijd van 18.00 uur tot 01.00. Mensen moeten ook eten en jij klaarmaken dat betekent dat jij niet veel tijd zal hebben om in de zaal te zijn, denk k.

Als je rond 19.00 uur met je eerste jurk komt en jij geeft al aan dat je half uur zitten niks vind of tenminste dat je dat niet wilt. Een uur dan? Denk niet dat je dat gaat redden dan, vooral als je bij elk jukr ander make-up en kapsel wil hebben. Zou wel sneller gaan als je alleen jurk zou veranderen, maar denk niet dat je dat zou willen!

Maar waarom ga je anders dan niet voor twee jurken, eentje van jou en eentje van je negaffa en bruidsjurk?


InshAllah kom je er uit en Allah ikamal kom bi gair..Amien!

31-10-2006, 09:35

Citaat door jane9:
dag meiden ,

ik zit de laatste week een beetje te twijfelen van wat ik zal doen..

het zit namelijk zo, ik ga inshallah volgend jaar mei trouwen..

ik heb al een negaffa, waar ik heel blij mee ben...

maarrrrr nu de vraag...ik heb dus 2 jurken van mezelf die ik heb laten maken in maroc, en die ik dus ga dragen op mijn bruiloft inshallah..en ik wilde er eentje huren bij mijn negaffa (Touria Gamar)...wil zelf graag een mooie felle kleur nog dragen, ik dacht aan een mooie bloedrode van Touria...(omdat ik 2 rustige kleuren heb)

dat betekend dus, 3 takschita's en als laatste mijn trouwjurk..

nu zit ik te denken is dit niet te veel??
ik wil namelijk wel echt kunnen genieten van mijn bruiloft...
niet dat ik maar een half uurtje kan zitten en weer de zaal uit moet voor mijn volgende jurk...

we hebben de zaal gehuurd van 18.00 tot ongeveer 01.00 uur...
nu ligt het ook aan de negaffa natuurlijk...of ze snel werkt..

HELP ik weet het ff niet meer hoor!!!!!

straks zegt Touria dat ik dan maar iemand anders moet nemen.....


wat vinden jullie??????? eerlijk??? gewoon voor die in totaal 4 jurken gaan of het houden bij 3 jurken? en alleen mijn haar, make-up en sierraden door Touria laten doen?

wie kan mij adviseren?? wie heeft hier ervaring mee??

dikke van mij!!!


na meid das helemaal nie veel ik heb ook 3 jurken van ziana en trouw jurk gedaan als je er vroeg mee begint en duidelijk afspreekt hoe lang jij in de zaal wilt blijven is dat nie veel hoor

en alvast gefeliciteerd en geniet van je dag voor dat je het weet is het voorbij


groetjes noenoet

31-10-2006, 10:10
wat lief meiden!! fijn om jullie mening te horen en adviezen!

ik ga idd ook maar zo'n schema maken en die geven aan de catering, negaffa, band.

ik hoop maar dat ik het red...ik wil er echt heel graag 4 in totaal doen..

gingen jullie ook wel dansen met je mannetje? tell me!!

31-10-2006, 10:12



Citaat door marriage:
ik heb 2 jurken gedaan en daarna bruidsjurk en heb best wel kunnen genieten van mijn feest! Lekker lang zitten, foto's maken, kijken naar mijn dansende vriendinnen en (uit)lachen hahaha
nee was wel leuk 2 jurken vind ik genoeg.
Ik had er 3 gereserveerd maar kwam alleen aan 2 jurken toe.
maar mijn feest was dan ook 12.30 afgelopen en ik kwam pas 8 uur met mijn eerste jurk.
Jij kunt een tijdschema maken, dus bijv 19uur eerste jurk (uurtje zitten),
21uur 2de jurk ( uurtje zitten)
mensen eten om 22.00 tot 23.00 uur en dan kom jij met je derde jurk om 23.45 ga je terug voor je trouwjurk en kom je half 1 het kamertje uit en heb je een half uur in je witte jurk

kan je het nog volgen hahaha



hey lieverd..hahaha leuk om te lezen dit!!

had jij niet dat je met knikkende knieen binnen kwam lopen de eerste keer???
damn volgens mij krijg ik dat echt!! hahaha....

en toen je daar zat...hoe voelde je je toen?
maakte je alles wel een beetje mee of ging alles als een waas aan je voorbij?


31-10-2006, 10:46
tempted..??? heb jij nog een tip/advies voor me? 4 of 3 jurken??

31-10-2006, 11:22
3 jurken en een bruidjurk is mooi genoeg

31-10-2006, 11:39

Citaat door tanouat:
3 jurken en een bruidjurk is mooi genoeg



ja merk dat de meeste dat wel zeggen idd..

dus dat ga ik wel redden in die tijd...

31-10-2006, 11:43
Nou meid, 4 jurken kan op zich wel... dan neem je eentje van jezelf waar je mee opgehaald wordt, vervolgens heb je in de zaal nog 3 over dat betekent 2 voor de hele avond en eentje voor je laatste uurtje... Ff goed bedenken wat je wilt... Maar zorg er wel voor dat je geniet van je dag...
Veel Geluk

31-10-2006, 11:47
nou ik doe die dag zelf de trouwfoto's in het park maken..met mijn trouwjurk...daarna ga ik naar de zaal, en daar zal Touria dan ook zijn..dus ik hou die andere jurken voor de avond zelf...

tis dus of die 2 jurken van mezelf aan, of nog eentje extra van touria..

maarrrr wat ik natuulrijk ook kan doen..is gewoon met touria afspreken dat ik er 4 zou willen aantrekken als de tijd het toe laat, lukt het niet, en moeten we daardoor haasten dan hou ik het bij 2! (dus 3 in totaal) is dat wat?

ik moet sowieso nog alles in detail besprken met touria hoor..

31-10-2006, 11:54
Ik vind dat je dan op tijd moet beginnen met omkleden.. zelf had ik ook zoiets in gedachten..

3 jurken en bruidsjurk.. mooi zat..

31-10-2006, 11:56

Citaat door jane9:
nou ik doe die dag zelf de trouwfoto's in het park maken..met mijn trouwjurk...daarna ga ik naar de zaal, en daar zal Touria dan ook zijn..dus ik hou die andere jurken voor de avond zelf...

tis dus of die 2 jurken van mezelf aan, of nog eentje extra van touria..

maarrrr wat ik natuulrijk ook kan doen..is gewoon met touria afspreken dat ik er 4 zou willen aantrekken als de tijd het toe laat, lukt het niet, en moeten we daardoor haasten dan hou ik het bij 2! (dus 3 in totaal) is dat wat?

ik moet sowieso nog alles in detail besprken met touria hoor..

Goed idee van je, je bent niet verplicht jurken van haar te huren.....
Zij begeleidt je al, doet je sieraden je make up en haar en de rest doe jij. dat kan best, jij betaald haar dus jij bent degene die aan de touwtjes trekt slimmerd..... Niet de fout maken die velen maken, zij wil alleen geld verdienen en als het aan haar ligt doe je 10 jurken die avond
doe wat jij wilt en zij wordt gewoon betaald dus wees niet bang dat ze zegt zoek een ander dat zou namelijk heel dom zijn voor haar reputatie en dat zou ook betekenen dat ze een dief van eigen portomonee zou zijn
Komt wel goed, bedenk gewoon goed wat je zelf wilt

31-10-2006, 11:56


ja dat wil ik dus ook snottebel..(hihi klink zo raar haha)..

maar je weet toch..mensen komen altijd te laat binnen..dat haaat ik!!

komt de bruid binnen, is de helft nog niet aanwezig!

maarja ik wil gewoon ook op tijd alles doen..

31-10-2006, 11:57
Ik heb drie jurken gedragen en mn bruidsjurk, maar als ik het over mocht doen dan had ik voor 2 gekozen..

31-10-2006, 11:57

Citaat door lala_sambalia:
Goed idee van je, je bent niet verplicht jurken van haar te huren.....
Zij begeleidt je al, doet je sieraden je make up en haar en de rest doe jij. dat kan best, jij betaald haar dus jij bent degene die aan de touwtjes trekt slimmerd..... Niet de fout maken die velen maken, zij wil alleen geld verdienen en als het aan haar ligt doe je 10 jurken die avond
doe wat jij wilt en zij wordt gewoon betaald dus wees niet bang dat ze zegt zoek een ander dat zou namelijk heel dom zijn voor haar reputatie en dat zou ook betekenen dat ze een dief van eigen portomonee zou zijn
Komt wel goed, bedenk gewoon goed wat je zelf wilt



dankjewel lieve meid!!

ik zal je advies met me meenemen!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10