Bekijk volle/desktop versie : Steeds meer jongens............



Pagina's : [1] 2 3

31-10-2006, 08:02
Ik vraag mij af waarom steeds meer jongens uit mijn omgeving trouwen met een niet-Marokkaanse of de intentie hebben om te trouwen met een niet-Marokkaanse.

Een van mijn beste vriend roept al een tijdje: "ik wil een bekeerde moslima." Een Marokkaanse is het laatste wat ie wilt!!.

Daarnaast heb ik ook veel vrienden die geen zin hebben om te trouwen, omdat ze er bijvoorbaat van uitgaan dat het alleen ellende is.

Waar schort aan, vraag ik mij af?????


31-10-2006, 08:13


kom jij uit omgeving avenida? dan is dat een hele vooruitgang dan...

31-10-2006, 08:14
Mss de meiden in jou buurt ?

31-10-2006, 08:16

Citaat door Miss_Kouzina_15:
Mss de meiden in jou buurt ?


ik kom zo de kant op van die lippen...

31-10-2006, 08:17


hahaha Gekkie

31-10-2006, 08:47
Ze zijn marokkaanse meisjes zat.

31-10-2006, 08:49

Citaat door Avenida:
Ik vraag mij af waarom steeds meer jongens uit mijn omgeving trouwen met een niet-Marokkaanse of de intentie hebben om te trouwen met een niet-Marokkaanse.

Een van mijn beste vriend roept al een tijdje: "ik wil een bekeerde moslima." Een Marokkaanse is het laatste wat ie wilt!!.

Daarnaast heb ik ook veel vrienden die geen zin hebben om te trouwen, omdat ze er bijvoorbaat van uitgaan dat het alleen ellende is.

Waar schort aan, vraag ik mij af?????



Tja ze kunnen de druk niet aan blijkbaar, maar het is natuurlijk helemaal aan hun wat ze met hun leven doen.
Het is gewoon dat heel veel jongens de marokkaanse meiden sletten vinden.

Achja het zijn dan ook ezels die dat vinden

31-10-2006, 08:50

Citaat door Mr Atlas:
Ze zijn marokkaanse meisjes zat.


31-10-2006, 08:51

Citaat door Lieve_Jamilaaaa:


Don't look at me.

Blame yourself.

31-10-2006, 08:52

Citaat door Don_Zakaria:
ik kom zo de kant op van die lippen...



Ben je al wakker ?

31-10-2006, 08:52

Citaat door Mr Atlas:
Don't look at me.

Blame yourself.



Why would I blame myself???

31-10-2006, 08:58
Laat ze met een niet-Marokkaan trouwen, ben je bang dat je geen man aan de haak kan slaan?

31-10-2006, 09:03



Citaat door Beloved:
Laat ze met een niet-Marokkaan trouwen, ben je bang dat je geen man aan de haak kan slaan?


Wie bedoel je?

31-10-2006, 09:11

Citaat door Avenida:
Ik vraag mij af waarom steeds meer jongens uit mijn omgeving trouwen met een niet-Marokkaanse of de intentie hebben om te trouwen met een niet-Marokkaanse.

Een van mijn beste vriend roept al een tijdje: "ik wil een bekeerde moslima." Een Marokkaanse is het laatste wat ie wilt!!.

Daarnaast heb ik ook veel vrienden die geen zin hebben om te trouwen, omdat ze er bijvoorbaat van uitgaan dat het alleen ellende is.

Waar schort aan, vraag ik mij af?????




Jullie zijn zelf het probleem..

En als zij met een niet-Marokkaanse willen trouwen, dan doen ze dat toch.. Een vrouw is een vrouw..

En uiteindelijk krijg je toch wat je verdient, de goeie mannen zijn d'r voor de goeie vrouwen en de slechte vrouwen voor de slechte mannen..

31-10-2006, 09:13

Citaat door Lieve_Jamilaaaa:
Wie bedoel je?



Degene die zich aangesproken voelt.

Maar mijn reactie is niet direct aan iemand gericht, om je vraag te beantwoorden.

Pagina's : [1] 2 3