Bekijk volle/desktop versie : wat zou je doen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-10-2006, 20:33
als je vriend je bij je keel heeft gepakt, omdat jij hem een klap hebt verkocht!

30-10-2006, 20:34


ewa jah het liefst houden jullie bieden jullie handen thuis. maar in welke situatie zit jij?

30-10-2006, 20:37
Hij heeft groot gelijk wash 7ma9ti owla?

30-10-2006, 20:38

Citaat door Atta:
Hij heeft groot gelijk wash 7ma9ti owla?



whahahahahaha dus dan maar iemand killen yek

30-10-2006, 20:38



Citaat door Tanjawia88:
als je vriend je bij je keel heeft gepakt, omdat jij hem een klap hebt verkocht!


Een klap in de zin van...................? Naar de keel grijpen gebeurt niet zonder reden....

30-10-2006, 20:38

Citaat door Tanjawia88:
als je vriend je bij je keel heeft gepakt, omdat jij hem een klap hebt verkocht!


Je vriend?

Weer een 2de Handsje?

Ik zou tegen hem zeggen dat hij harder moet knijpen







Ps: Hij moet je vaker klappen geven wil ik graag zeggen. Maar jongens die meisjes slaan noem ik Bitches. Maar een Bitch die een 2de Hands slaat nét te goed. Toch vind ik hem een mietje, ik zal mijn vrouw later nooit slaan Maar jij bent slechts een 2de Hands, ga maar aan je vader vertellen. Kan hij het karwei meteen af maken

30-10-2006, 20:39
Aangifte doen bij de politie wegens poging tot moord.

En als de sodemieter naar huis gaan en bidden en Allah om vergiffenis vragen omdat je een vriend hebt!!

Lieve schat, als je in el7ram leeft, moet je niet vreemd opkijken als zulke dingen gebeuren. Je zegt zelf: Een Jongen Is Jou Pas Waard
Als Hij Voor Je Vaders Deur Staat!

Allah y hdik...

30-10-2006, 20:39

Citaat door Atta:
Hij heeft groot gelijk wash 7ma9ti owla?

fhal wallou, ykone howa li hamka bach 3datlo darssa

30-10-2006, 20:40

Citaat door JAMIE_3:
Een klap in de zin van...................? Naar de keel grijpen gebeurt niet zonder reden....


gewoon na een ruzie...of hij heeft iets kwetsend gezegd, waardoor jij hem een klap geeft..

30-10-2006, 20:42

Citaat door chicaxxxxxxxa:
Aangifte doen bij de politie wegens poging tot moord.

En als de sodemieter naar huis gaan en bidden en Allah om vergiffenis vragen omdat je een vriend hebt!!

Lieve schat, als je in el7ram leeft, moet je niet vreemd opkijken als zulke dingen gebeuren. Je zegt zelf: Een Jongen Is Jou Pas Waard
Als Hij Voor Je Vaders Deur Staat!

Allah y hdik...



ahahahaha wrm geven jullie allemaal antwoord alsof het over mij gaat...het is gewoon een vraag hoor ahaaahahha

30-10-2006, 20:42

Citaat door Ongekend:
Je vriend?

Weer een 2de Handsje?

Ik zou tegen hem zeggen dat hij harder moet knijpen







Ps: Hij moet je vaker klappen geven wil ik graag zeggen. Maar jongens die meisjes slaan noem ik Bitches. Maar een Bitch die een 2de Hands slaat nét te goed. Toch vind ik hem een mietje, ik zal mijn vrouw later nooit slaan Maar jij bent slechts een 2de Hands, ga maar aan je vader vertellen. Kan hij het karwei meteen af maken



ga ff buiten spelen ofso man

30-10-2006, 20:43

Citaat door Tanjawia88:
whahahahahaha dus dan maar iemand killen yek



Niet killen, meer laten zien 'Ey jzma3i rassek'


30-10-2006, 20:43



Citaat door Tanjawia88:
gewoon na een ruzie...of hij heeft iets kwetsend gezegd, waardoor jij hem een klap geeft..


Een klapje af én toe is niet zo erg. Wat kan een vrouw een man nou aandoen Het zijn toch geen watjes.. Het is een soort ''corrigerend'' tikje. Dat mag heus wel, is niet bij wet verboden ( denk ik )

Naar de keel grijpen mag én kan niet! Dat is weer te extreem. Kzou gelijk mijn pa én broers bellen, dan zullen we zien wie wie naar de keel grijpt

30-10-2006, 20:45

Citaat door Atta:
Niet killen, meer laten zien 'Ey jzma3i rassek'




ja ja dus zoo zie jij dat ok..dank je wel voor je mening

30-10-2006, 20:46
huilen

naar adem happen




DUMPEN

Pagina's : [1] 2 3 4 5