Bekijk volle/desktop versie : Je vrouw en haar vriendinnen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

30-10-2006, 19:25
Ik hoor vaak dat mannen niet willen dat hun vrouw teveel met vriendinnen omgaat.. hoe denken jullie erover?

En dames hoe zou je het vinden als je man één van je vriendinnen afkeurt?

30-10-2006, 19:27


slechte vriendinnen brengen je op een slecht spoor

dus ze moet maar eens goed gaan uitzoeken wie goed is en wie slecht

30-10-2006, 19:29

Citaat door WOEST:
slechte vriendinnen brengen je op een slecht spoor

dus ze moet maar eens goed gaan uitzoeken wie goed is en wie slecht



Je gaat er toch vanuit dat ze een verantwoordelijkheids gevoel heeft? En dat ze zelf kan beslissen wat goed of slecht is?

30-10-2006, 19:30

Citaat door ghizlen:
Ik hoor vaak dat mannen niet willen dat hun vrouw teveel met vriendinnen omgaat.. hoe denken jullie erover?

En dames hoe zou je het vinden als je man één van je vriendinnen afkeurt?



ligt er aan wat voor vriendinnen het zijn.

als ze een beste vriendin heeft of 2 met wie ze ontzettend goed mee kan opschieten. en die haar huwelijk heilig zien, en daar geen schade aan willen brengen. dan mogen die vriendinnen wel eens langs bij haar thuis komen, voor een kopje thee, of een etentje. maar niet dat ze samen op de straat gaan uithangen.

so is het bij me.

30-10-2006, 19:32



Citaat door SamirTTarou:
ligt er aan wat voor vriendinnen het zijn.

als ze een beste vriendin heeft of 2 met wie ze ontzettend goed mee kan opschieten. en die haar huwelijk heilig zien, en daar geen schade aan willen brengen. dan mogen die vriendinnen wel eens langs bij haar thuis komen, voor een kopje thee, of een etentje. maar niet dat ze samen op de straat gaan uithangen.

so is het bij me.


Zeker zeker

30-10-2006, 19:34

Citaat door SamirTTarou:
ligt er aan wat voor vriendinnen het zijn.

als ze een beste vriendin heeft of 2 met wie ze ontzettend goed mee kan opschieten. en die haar huwelijk heilig zien, en daar geen schade aan willen brengen. dan mogen die vriendinnen wel eens langs bij haar thuis komen, voor een kopje thee, of een etentje. maar niet dat ze samen op de straat gaan uithangen.
so is het bij me.


dat moet ik ook niet hebben

30-10-2006, 19:35

Citaat door SamirTTarou:
ligt er aan wat voor vriendinnen het zijn.

als ze een beste vriendin heeft of 2 met wie ze ontzettend goed mee kan opschieten. en die haar huwelijk heilig zien, en daar geen schade aan willen brengen. dan mogen die vriendinnen wel eens langs bij haar thuis komen, voor een kopje thee, of een etentje. maar niet dat ze samen op de straat gaan uithangen.
so is het bij me.




Laat me raden, jij mag wel met vrienden de straat op ?

30-10-2006, 19:36

Citaat door tetouaniia:
Laat me raden, jij mag wel met vrienden de straat op ?




30-10-2006, 19:38
Het spijt me zeer hoor, maar mannen, die hun vrouwen verbieden vriendinnen te hebben, zijn gewoon trieste types. Het draait uiteindelijk toch om vertrouwen. Als een vrouw met haar vriendinnen een keer wil gaan winkelen en wat gaan eten of drinken, dan is daar toch niks mis mee? Iemand zei hier dat zijn vrouw niet op straat mag hangen. Kijk, tenzij je een prostituee huwt, zal dit echt niet gebeuren. Ik neem aan dat als je trouwt, je heel goed weet wat wel en niet kan. Maar wat ik zielig vind, zijn van die ventjes die hun vrouwen opsluiten, maar zelf met schorem omgaan. Reden; omdat ze een man zijn!

30-10-2006, 19:38
Discriminatie !

30-10-2006, 19:45
Waarom zien vrouwen dit meteen als discriminatie? Dat is een teken van de echtgenoot dat hij om zijn vrouw geeft.

30-10-2006, 19:48
Als je om haar geeft, vertrouw je haar ook.
En als je haar vertrouwt laat je haar zich af en toe vermaken met vriendinnen.
Een keertje shoppen, wat eten, drinken.
Ze weet zelf wat wel en niet mag, ze gaat heus niet stiekem slechte dingen doen op straat.

30-10-2006, 19:50



Citaat door Mr Atlas:
Waarom zien vrouwen dit meteen als discriminatie? Dat is een teken van de echtgenoot dat hij om zijn vrouw geeft.


Nou, dit zie ik niet eens als discriminatie, maar puur als onzekerheid!!

30-10-2006, 19:51

Citaat door DIVA_18:
De vrouw hoort haar man te gehoorzamen dus als hij zegt je mag niet met haar omgaan om welke reden dan ook dan is dat zo. Een Godvruchtige vrouw is geduldig en al heeft hij niet gelijk ze zoekt de tevredenheid van haar Heer.


Goh, echt weer zo'n meid, die de mannen hier naar de mond wil praten. Solliciteer je naar pmtjes of zo?!

30-10-2006, 19:55

Citaat door tetouaniia:
Discriminatie !




Citaat door Morrocan_sugar:
Nou, dit zie ik niet eens als discriminatie, maar puur als onzekerheid!!

Andere wel.

Nee dit is geen onzekerheid maar bezorgtheid om zijn vrouw.

Wat jullie niet kunnen en willen begrijpen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13