Bekijk volle/desktop versie : verjaardag en felicitaties



30-10-2006, 19:24
Salaam aleikoum wa rahmatallah wa baraktuh

vandaag ben ik een jaartje ouder geworden en op het werk heb ik vorig hjaar al aangegeven dat ik mijn verjaardag niet vier en heb deze van het intranet ( interne internet zodat iedereen in het gebouw weet dat je jarig bent) laten afhalen.

Vandaag kwamen er toch wat collegas binnen om te feliciteren en heb aangegeven dat ik het niet vier hierop kwam een collega met de tip om het anders van de papieren kalenders af te laten halen die op elke kamer hangt en elk jaar opnieuw gemaakt word.

Dus ik de adm medewerkster gevraagd of ze me van de kalender kan afhalen van volgend jaar zodat er niemand meer komt om me te feliciteren omdat ik dat niet wil vanuit geloofovertuiging.


Nu voor ik weg ging kwam mijn afdelings hoofd om een afspraak te maken voor morgenochtend ik vroeg hem waarover het ging hij zei over de kwestie die je hebt besproken met de adm medewerkster.
Ik zo moet toch geen problleem zijn

Hij daar wil ik het morgen met je over hebben.

Ik was kwaad en teleurgesteld ik werk daar al jaren en sinds 3 jaar draag ik hijaab alhamdulilah en probeer de islam zo goed mogelijk te praktiseren alhamdulilah.

Ik weet niet of er weleens andere broeders en zusters hierover een discussie hebben gehad op het werk en me wat tips en info kunnen aangeven hoe het aan te pakken

inshallah gair

moge allah swt ons kracht en sabr geven inshallah amien

wa salaam aleikoum assalam wa rahtallah wa baraktuh een verdrietige zuster

30-10-2006, 19:35


Sorry, zuster anders had ik je graag willen helpen maar ik heb nog niet zo iets mee gemaakt maar jouw baas kan je niet gaan verbieden om zoiets niet te zeggen.. maar ghair insch'allah veel succes morgen

30-10-2006, 19:36
so?... dan zul je het er morge over hebben eh.

30-10-2006, 19:59

Citaat door OumYAssine:
Salaam aleikoum wa rahmatallah wa baraktuh

vandaag ben ik een jaartje ouder geworden en op het werk heb ik vorig hjaar al aangegeven dat ik mijn verjaardag niet vier en heb deze van het intranet ( interne internet zodat iedereen in het gebouw weet dat je jarig bent) laten afhalen.

Vandaag kwamen er toch wat collegas binnen om te feliciteren en heb aangegeven dat ik het niet vier hierop kwam een collega met de tip om het anders van de papieren kalenders af te laten halen die op elke kamer hangt en elk jaar opnieuw gemaakt word.

Dus ik de adm medewerkster gevraagd of ze me van de kalender kan afhalen van volgend jaar zodat er niemand meer komt om me te feliciteren omdat ik dat niet wil vanuit geloofovertuiging.


Nu voor ik weg ging kwam mijn afdelings hoofd om een afspraak te maken voor morgenochtend ik vroeg hem waarover het ging hij zei over de kwestie die je hebt besproken met de adm medewerkster.
Ik zo moet toch geen problleem zijn

Hij daar wil ik het morgen met je over hebben.

Ik was kwaad en teleurgesteld ik werk daar al jaren en sinds 3 jaar draag ik hijaab alhamdulilah en probeer de islam zo goed mogelijk te praktiseren alhamdulilah.

Ik weet niet of er weleens andere broeders en zusters hierover een discussie hebben gehad op het werk en me wat tips en info kunnen aangeven hoe het aan te pakken

inshallah gair

moge allah swt ons kracht en sabr geven inshallah amien

wa salaam aleikoum assalam wa rahtallah wa baraktuh een verdrietige zuster




macha allah ik ben vandaaag ook een jaartjuuuh ouder geworden maar jaah blijf tog wel het seluufde .....maar hoe veel jaar ben je nu geworden als ik het vragen mag...???

30-10-2006, 20:01


Pas 5 dagen na m'n verjaardag had ik door dat ik verjaard was












I'm so lonely

30-10-2006, 20:08

Citaat door anash:
Pas 5 dagen na m'n verjaardag had ik door dat ik verjaard was












I'm so lonely



Alle Marokkaanse mannen toch?

30-10-2006, 20:20

Citaat door OegtFirdaus:
Sorry, zuster anders had ik je graag willen helpen maar ik heb nog niet zo iets mee gemaakt maar jouw baas kan je niet gaan verbieden om zoiets niet te zeggen.. maar ghair insch'allah veel succes morgen



dank je wel oegti

inshallah gair

30-10-2006, 20:21

Citaat door maslima16:
macha allah ik ben vandaaag ook een jaartjuuuh ouder geworden maar jaah blijf tog wel het seluufde .....maar hoe veel jaar ben je nu geworden als ik het vragen mag...???




wil je het echt weten

30-10-2006, 20:24

Citaat door sssalima:
Je had het voor je kunnen houden toch waarom zo moeilijk doen, je had gewoon tegen je collega kunnen zeggen thx maar ik vier me verjaardag niet punt...jammer dat men altijd zo moeilijk moet doen voor zulke onzin.




dat is het probleem juist


zo komen met tig naar je kamer toe en daar had ik juist geen zin in

dus ik dacht het zo op te lossen en dan krijg ik dit te horen .

snap je me ik houd het voor me maar omdat het over al op kalenders en intranet staat komen ze naar je toe.

ik vind dat het een persoonlijke keuze is ik ben daar niet aangenomen om mijn verjaardag te vieren met iedereen.

wat bedoel je met dat iedereen moelijk doet ik of mijn collegas

30-10-2006, 20:51

Citaat door sssalima:
Jij,

je weet dat Hollanders het leuk en aardig willen doen, en er zijn Hollanders die het ook goed snappen als je zegt ik vier me verjaardag niet. Je had hun gewoon moeten uitleggen en niet meteen bij de admi, gaan melden dat vind ik echt onzin sorry dat ik het zeg...Stel je eens voor dat jouw collega zegt joh dus verjaardag mag niet is haram, je maakt er zo groot punt van maar je werkt wel met mannen? dan zit je met je mond vol tanden...



ok jij vind dat ik er geen groot punt vanmoet maken maar dat heb ik ook niet gedaan ik heb zowel vorig jaar als dit jaar gewoon aangegeven dat ik geen verjaardagen vier en toen kwam er een nl collega en die zei waarom haal je het er niet af ik ok daar heb ik niet eens aan gedact dus ik heb niet moelijk gedaan naar mijn idee en heb ook niet geeist dat het eraf moet

Ik heb het gevraagd of het mogelijk is ik weet dat er zelfs nl collegas geen zin hebben in al dat gedoe met verjaardagen en die zelfs vrij nemen om er geen last van te hebben.

ik vraag iets en ipv een atwoord ja of nee krijg ik een discussie en een gesprek . Ik mag toch wel vragen of het mogelijk is of vind je van niet ik heb het niet geeist als het niet kan heb ik er ook geen moeite mee maar een gesprek hier extra voor vind ik persoonlijk wel ver gaan

maar jah gair inshallah no hard feelings oegti

30-10-2006, 20:52
nou miss toch wel een beetje hard feelings...

30-10-2006, 21:04

Citaat door sssalima:
Ghair insch Allah Moge Allaah Subhane wa ta3la voor jouw het gemakkelijk maken...Ameen..



amien oegti

voor alle moslims inshallah amien

we proberen allemaal ons best te doen en soms lukt het wat beter dan de andere keer gair inshaallah