Bekijk volle/desktop versie : Mijn baby is extreem rechts...........



30-10-2006, 12:59


Sinds een tijdje ligt de baby in mijn buik helemaal aan de rechterkant van mijn buik. Hoe erg ik ook druk naar het midden toe, hij of zij blijft helemaal rechts van mijn buik liggen. Ook als ik op mijn linkerzij ga liggen. Eigenwijs?? nou en of< maar vraag me af waarom dat zo is. Of is het gewoon een voorkeursligging.

Voelt wel heel irritant zeg.

30-10-2006, 13:06


Elk baby ligt anders bij mij was ie elke keer ergens anders te vinden dan rechts dan links hoever ben je al?

Insania

Mabrouk nog met je zwangerschap

30-10-2006, 13:13
ik las extreemrechts.. ik dacht je baby houd van hakenkruisen ofzo whahaha

30-10-2006, 13:14

Citaat door Insania:
Elk baby ligt anders bij mij was ie elke keer ergens anders te vinden dan rechts dan links hoever ben je al?

Insania

Mabrouk nog met je zwangerschap



ik ben 32 weken, is pijnlijk joh. al die porren rechts, terwijl ik links nog zoveel ruimte heb.

30-10-2006, 13:14


Sharif die lag ook heel vaak rechts..totdat mijn rechterzij er pijn van deed! Maar het is onschuldig...Misschien ligt ie daar het lekkerst

30-10-2006, 13:15

Citaat door noä:
ik las extreemrechts.. ik dacht je baby houd van hakenkruisen ofzo whahaha



ewa ik zeg je eerlijk, ik weet niet wat ie allemaal daarbinnen aan het uitspoken is.

30-10-2006, 13:16

Citaat door TheBomb:
ik ben 32 weken, is pijnlijk joh. al die porren rechts, terwijl ik links nog zoveel ruimte heb.


Heb je het aan de VK gevraagd?

Ik had ook gelezen dat er bepaalde houdingen bestonden om je baby goed te krijgen, weet niet meer zo goed vanaf welke week dat was. Het was vooral bedoeld voor babies die niet op tijd goed indalen (of hoe dat ook heet) dus met hun hoofdje naar beneden

Ik heb zelf (nog) geen kinderen, maar lees er wel veel over, maar je blijft mee aan ervaringen hebben


btw, misschien 22 november de juiste stem uitbrengen

30-10-2006, 13:25

Citaat door TheBomb:
ewa ik zeg je eerlijk, ik weet niet wat ie allemaal daarbinnen aan het uitspoken is.




mijn zusje is ook zwanger.. en haar baby beweegt heel veel.. dan ligt ze (het is een meisje) links dan rechts dan zit ze met haar billetjes naar buiten gedrukt of dan zie je in 1 x een voetje... haar buik heeft soms echt een rare vorm..

30-10-2006, 13:26

Citaat door hounaidatje:
Heb je het aan de VK gevraagd?

Ik had ook gelezen dat er bepaalde houdingen bestonden om je baby goed te krijgen, weet niet meer zo goed vanaf welke week dat was. Het was vooral bedoeld voor babies die niet op tijd goed indalen (of hoe dat ook heet) dus met hun hoofdje naar beneden

Ik heb zelf (nog) geen kinderen, maar lees er wel veel over, maar je blijft mee aan ervaringen hebben


btw, misschien 22 november de juiste stem uitbrengen



je kunt je baby wakker maken door aan de zijkant van je buik te drukken.. dan gaat hij/zij meestal bewegen..

30-10-2006, 13:39
Ja, ik had dat ook met mijn zoontje.. heel erg.. dan zul jij ook wel een jongetje krijgen...

30-10-2006, 13:46

Citaat door Aliyyah:
Ja, ik had dat ook met mijn zoontje.. heel erg.. dan zul jij ook wel een jongetje krijgen...



Jongetjes hebben voorkeur voor rechts?? Dat dacht ik ook wel ergens gelezen te hebben ja.

WEllah soms duw ik zo hard dat mijn man boos wordt.....

31-10-2006, 08:08
mijne is extreemlinks ....en ik weet wat je beddoeld (irritant)

31-10-2006, 08:55


Die van mij ligt ook alleen maar rechts, heb weet ik veel hoe vaak hem of haar proberen weg te duwen, maar wallow, hij of zij heeft zich vast genesteld, het ergste is waneer de baby schopt, me ribben doen gewoon pijn, een wonder dat ik geen blauwe plekken van heb gekregen

31-10-2006, 13:12

Citaat door Aliyyah:
Ja, ik had dat ook met mijn zoontje.. heel erg.. dan zul jij ook wel een jongetje krijgen...


Ik krijg inchallah ook een zoontje en hij ligt al ook altijd aan de rechterkant, als ik wakker wordt voel ik ineens een grote bobbel aan de rechterkant en de linkerkant is dan leeg om het zo maar te zeggen. Maar er is geen dag voorbij gegaan dat hij ''niet'' aan de rechterkant lig.