Bekijk volle/desktop versie : Wat als je vader geen hand wil vragen voor je?



Pagina's : [1] 2 3

30-10-2006, 12:03
je bent een man, jongen en je pa vertikt het om haar hand voor je te vragen, hij is het er niet mee eens, hij wil haar niet in de familie...!

wat doe je, als jij weet dat zij bent a ness is en haar wilt, niemand anders?

30-10-2006, 12:05


dit is moeilijk......hangt ervan af hoe makkelijk die pa te overtuigen is......zit jij in die situatie

30-10-2006, 12:07

Citaat door Zidane_098:
dit is moeilijk......hangt ervan af hoe makkelijk die pa te overtuigen is......zit jij in die situatie

Nee, ik ben een meisje, maar een close iemand wel… hij is NIET te overtuigen en heeft wollah gezworen niet te gaan!

30-10-2006, 12:07

Citaat door senneh-oogje:
je bent een man, jongen en je pa vertikt het om haar hand voor je te vragen, hij is het er niet mee eens, hij wil haar niet in de familie...!

wat doe je, als jij weet dat zij bent a ness is en haar wilt, niemand anders?



Iemand anders mee laten gaan.Je oom of zo.

30-10-2006, 12:08


Een jongen mag Zonder ouders een hand gaan vragen!


heb ik gehoord Allah 3llem!

30-10-2006, 12:09

Citaat door samia_maroc:
Iemand anders mee laten gaan.Je oom of zo.



maar ik vindt dat hschouma, zonder vader gaan, kijk als je geen ouders heb, dan is het ander verhaal, maar als je vader niet eens wil dat je gelukkig bent, wat voor vader ben je dan?

30-10-2006, 12:09

Citaat door senneh-oogje:
je bent een man, jongen en je pa vertikt het om haar hand voor je te vragen, hij is het er niet mee eens, hij wil haar niet in de familie...!

wat doe je, als jij weet dat zij bent a ness is en haar wilt, niemand anders?


je moet het blijven proberen, tot dat je je vader overhaalt

30-10-2006, 12:11

Citaat door Tamqeyast:
Een jongen mag Zonder ouders een hand gaan vragen!


heb ik gehoord Allah 3llem!



hij schijt in zijn broek

30-10-2006, 12:12
Als vader nee zegt, is het ook nee. Zonder discussie. Je vader wil niet voor niets dat meisjje dan niet in de famillie hebben. Hij heeft meer ervaring en inzicht daarin, ik zou zeggen: vader, ik accepteer je mening en zoek een andere geschikte vrouw. Meer wegen leiden naar rome.

30-10-2006, 12:13

Citaat door koning2006:
je moet het blijven proberen, tot dat je je vader overhaalt



Gaat niet om mij hoor, maar zijn vader heeft wollah gezworen, hij zegt ik lijk wel gek!

30-10-2006, 12:13

Citaat door senneh-oogje:
hij schijt in zijn broek



tjaa!

30-10-2006, 12:14

Citaat door Tamqeyast:
Een jongen mag Zonder ouders een hand gaan vragen!


heb ik gehoord Allah 3llem!



de ouders van het meisje zal dat niet accepteren. zelfs als hij geen ouders heeft, dan kan hij beter een familielid meenemen. zo alleen gaan toon je geen respect.

30-10-2006, 12:14



Citaat door senneh-oogje:
je bent een man, jongen en je pa vertikt het om haar hand voor je te vragen, hij is het er niet mee eens, hij wil haar niet in de familie...!

wat doe je, als jij weet dat zij bent a ness is en haar wilt, niemand anders?



Ook al is 't het beste meisje in de wereld, en het beste meisje voor mij, maar wanneer mijn moeder haar niet als schoondochter wilt dan houdt het op.
Ik zou sowieso niet om haar hand gaan vragen. Wat zal haar vader wel denken? Jongen komt alleen om mijn dochter vragen zonder zijn ouder(s). De familie is een puinhoop zal hij wel wel denken, en terecht.
Als de ouder(s) het niet eens zijn met mijn kandidate, geef ik hun de opdracht om een geschikte meid te gaan zoeken, en daar kijk ik daarna naar.

30-10-2006, 12:15

Citaat door miss___sara:
de ouders van het meisje zal dat niet accepteren. zelfs als hij geen ouders heeft, dan kan hij beter een familielid meenemen. zo alleen gaan toon je geen respect.



Tjaa!

30-10-2006, 12:15
Dan heb je pech

Pagina's : [1] 2 3