Bekijk volle/desktop versie : Ik weet het allemaal niet meer!!!



Pagina's : [1] 2

29-10-2006, 21:47
Asalaam oe 3leikoem broeders en zusters,

Ik heb jullie hulp nodig... Ik ga nu al 4 jaar om met een jongen, maar deze jongen woont in Marokko. Dus ik zie hem alleen in de zomer voor een paar weken, de rest van het jaar hou ik wekelijks contact met hem via de telefoon en msn. De laatste tijd gaat het niet zo lekker tussen ons. Deze jongen wil trouwen, maar ik vind dat ik daar te jong voor ben. Ik ben nu 17 jaar en ben over ongeveer een halfjaar 18 jaar. Hij wil best wachten totdat ik 18 jaar ben en dan de volgende zomer trouwen. Hij is namelijk van mening dat we niet juist bezig zijn. En ik weet dondersgoed dat hij gelijk heeft. Dit kan zo niet langer doorgaan. Maar daar komt bij dat mijn ouders ontzettend veel problemen aan hun hoofd hebben. Ik vind dat ik ze niet moet lastig vallen met mijn problemen. Want mn moeder en me vader ook wel een beetje mogen de familie van mn vriend niet. Dat terwijl het onze buren zijn. Niemand weet van onze relatie af behalve mn zusje. Deze jongen heeft geen ouders meer, sterker nog hij heeft nooit zn moeder gekend. Zn vader stierf 3 jaar geleden. En zo zijn we eigenlijk naar elkaar toegetrokken. Ik hou zielsveel van hem, maar het enige wat me tegen houd is van mn familie. De ene zal er niet achter staan en de andere vind dat ik nog te jong ben. Ik heb verder heel veel problemen aan mn hoofd. Deze jongen heeft een hart van goud, hij heeft ook heel veel sabr met mij gehad in het verleden en nu nog steeds. Elke dag vraag ik me af waarom hij nog bij mij blijft. Dat terwijl ik hem zoveel pijn doen, elke keer als hij mij vraagt wil je met me trouwen, wijs ik hem weer af. En wat is de reden? Ik vind dat ik nog veels te jong ben, maar mijn hart is wel klaar voor. Alleen ben ik er ontzettend bang voor om afgewezen te worden door mijn familie. Hij vind dat ik het altijd kan proberen, maar ik schijt in me broek. Hij is het zat dat ik zoveel problemen heb en hij wil nu ook is het zeggen over mij hebben, hij wil mij beschermen tegen iedereen die mij pijn doet. Mensen ik weet niet wat ik moet doen, ik zit zo in een dilemma!!!! Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe jullie hierover denken? Ik zou jullie eewig dankbaar zijn!!! Help me please, want ik kan het verder met niemand bespreken.......

29-10-2006, 21:53



Citaat door Whomaroc:
Asalaam oe 3leikoem broeders en zusters,

Ik heb jullie hulp nodig... Ik ga nu al 4 jaar om met een jongen, maar deze jongen woont in Marokko. Dus ik zie hem alleen in de zomer voor een paar weken, de rest van het jaar hou ik wekelijks contact met hem via de telefoon en msn. De laatste tijd gaat het niet zo lekker tussen ons. Deze jongen wil trouwen, maar ik vind dat ik daar te jong voor ben. Ik ben nu 17 jaar en ben over ongeveer een halfjaar 18 jaar. Hij wil best wachten totdat ik 18 jaar ben en dan de volgende zomer trouwen. Hij is namelijk van mening dat we niet juist bezig zijn. En ik weet dondersgoed dat hij gelijk heeft. Dit kan zo niet langer doorgaan. Maar daar komt bij dat mijn ouders ontzettend veel problemen aan hun hoofd hebben. Ik vind dat ik ze niet moet lastig vallen met mijn problemen. Want mn moeder en me vader ook wel een beetje mogen de familie van mn vriend niet. Dat terwijl het onze buren zijn. Niemand weet van onze relatie af behalve mn zusje. Deze jongen heeft geen ouders meer, sterker nog hij heeft nooit zn moeder gekend. Zn vader stierf 3 jaar geleden. En zo zijn we eigenlijk naar elkaar toegetrokken. Ik hou zielsveel van hem, maar het enige wat me tegen houd is van mn familie. De ene zal er niet achter staan en de andere vind dat ik nog te jong ben. Ik heb verder heel veel problemen aan mn hoofd. Deze jongen heeft een hart van goud, hij heeft ook heel veel sabr met mij gehad in het verleden en nu nog steeds. Elke dag vraag ik me af waarom hij nog bij mij blijft. Dat terwijl ik hem zoveel pijn doen, elke keer als hij mij vraagt wil je met me trouwen, wijs ik hem weer af. En wat is de reden? Ik vind dat ik nog veels te jong ben, maar mijn hart is wel klaar voor. Alleen ben ik er ontzettend bang voor om afgewezen te worden door mijn familie. Hij vind dat ik het altijd kan proberen, maar ik schijt in me broek. Hij is het zat dat ik zoveel problemen heb en hij wil nu ook is het zeggen over mij hebben, hij wil mij beschermen tegen iedereen die mij pijn doet. Mensen ik weet niet wat ik moet doen, ik zit zo in een dilemma!!!! Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe jullie hierover denken? Ik zou jullie eewig dankbaar zijn!!! Help me please, want ik kan het verder met niemand bespreken.......


Hij gebruikt je voor papieren dom kind. hou je bezig met school ofzo

29-10-2006, 21:54
hmm... waarom hij nog bij je blijft?! misschien omdat hij denkt dat jij zijn reddende engel bent die hem hierheen kan halen..
ZOals als jij zelf zegt je bent jong, te veel rotzooi aan je kop.. dus waarom meer shit op je schouders halen?!
mijn advies.: laat hem gaan en geniet van je leven hier..

succes!

gr Happy1

29-10-2006, 21:55

Citaat door mister_anoniem:
Hij gebruikt je voor papieren dom kind. hou je bezig met school ofzo



wrm zo hard domme schoft

29-10-2006, 21:55


Je kent hem niet, en die jongen heeft hier voor een tijdje gewoond. Hij heeft het daar ontzettend goed!!! Maar hij vind het hier helemaal niks , dus dat het om de papaieren gaat, dat denk ik niet. Als hij kan terug komen wanneer hij wil. Maar toch bedankt voor de reactie...

29-10-2006, 21:56

Citaat door happy1:
wrm zo hard domme schoft


is de waarheid raar wijf

29-10-2006, 21:57

Citaat door mister_anoniem:
Hij gebruikt je voor papieren dom kind. hou je bezig met school ofzo


so jij bent erg




maar hij heeft gelijk

29-10-2006, 21:57

Citaat door mister_anoniem:
is de waarheid raar wijf



dat ontken ik ook niet hoewel je dat niet zeker weet.. maar wrm zo hard rare belg

29-10-2006, 22:02

Citaat door Whomaroc:
Asalaam oe 3leikoem broeders en zusters,

Ik heb jullie hulp nodig... Ik ga nu al 4 jaar om met een jongen, maar deze jongen woont in Marokko. Dus ik zie hem alleen in de zomer voor een paar weken, de rest van het jaar hou ik wekelijks contact met hem via de telefoon en msn. De laatste tijd gaat het niet zo lekker tussen ons. Deze jongen wil trouwen, maar ik vind dat ik daar te jong voor ben. Ik ben nu 17 jaar en ben over ongeveer een halfjaar 18 jaar. Hij wil best wachten totdat ik 18 jaar ben en dan de volgende zomer trouwen. Hij is namelijk van mening dat we niet juist bezig zijn. En ik weet dondersgoed dat hij gelijk heeft. Dit kan zo niet langer doorgaan. Maar daar komt bij dat mijn ouders ontzettend veel problemen aan hun hoofd hebben. Ik vind dat ik ze niet moet lastig vallen met mijn problemen. Want mn moeder en me vader ook wel een beetje mogen de familie van mn vriend niet. Dat terwijl het onze buren zijn. Niemand weet van onze relatie af behalve mn zusje. Deze jongen heeft geen ouders meer, sterker nog hij heeft nooit zn moeder gekend. Zn vader stierf 3 jaar geleden. En zo zijn we eigenlijk naar elkaar toegetrokken. Ik hou zielsveel van hem, maar het enige wat me tegen houd is van mn familie. De ene zal er niet achter staan en de andere vind dat ik nog te jong ben. Ik heb verder heel veel problemen aan mn hoofd. Deze jongen heeft een hart van goud, hij heeft ook heel veel sabr met mij gehad in het verleden en nu nog steeds. Elke dag vraag ik me af waarom hij nog bij mij blijft. Dat terwijl ik hem zoveel pijn doen, elke keer als hij mij vraagt wil je met me trouwen, wijs ik hem weer af. En wat is de reden? Ik vind dat ik nog veels te jong ben, maar mijn hart is wel klaar voor. Alleen ben ik er ontzettend bang voor om afgewezen te worden door mijn familie. Hij vind dat ik het altijd kan proberen, maar ik schijt in me broek. Hij is het zat dat ik zoveel problemen heb en hij wil nu ook is het zeggen over mij hebben, hij wil mij beschermen tegen iedereen die mij pijn doet. Mensen ik weet niet wat ik moet doen, ik zit zo in een dilemma!!!! Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe jullie hierover denken? Ik zou jullie eewig dankbaar zijn!!! Help me please, want ik kan het verder met niemand bespreken.......


17 jaar.....ga naar school joh en hou je niet bezig met liefde...hij heeft wel een zwak plekje gevonden bij je he. dat je veel problemen hebt en hij je wil beschermen. als je met hem trouwt dan heb je pas problemen en moet je tegenwoordig niet 21 zijn om iemand hier naar toe te halen?? en 120% inkomsten hebben??

je bent misschien 20 jaar bij je ouders maar je moet als alles goed gaat een jaartje of 40 a 50 of misschien meer doorbrengen met je man dus het is niet een spelletje hoor
trouwen is niet het einde.....maar het begin van een hele lange weg

29-10-2006, 22:02

Citaat door happy1:
wrm zo hard domme schoft


Hij heeft wel gelijk...

29-10-2006, 22:03
FF voor de duidelijkheid: hij heeft al papieren mensen! Het gaat hem dus echt niet om die dooie papiertjes. Zo dom ben ik nou ook weer niet....

29-10-2006, 22:05
Rood.

29-10-2006, 22:05


Sorry maar dat snap ik dus niet, woont hij in Nederland of een andere land dat ook in Europa is..?

29-10-2006, 22:08
Kijk, hij woont in Marokko en heeft een tijdje in Nederland gewoond. Hij is nu terug gegaan naar Marokko, omdat hij het hier helemaal niks vind. Hij heeft het daar namelijk ontzettend goed. Ja mensen, die mensen bestaan ook in Marokko, die het in Europa helemaal niks vinden hoe gek het ook klinkt. Dus zodoende.

29-10-2006, 22:11

Citaat door Whomaroc:
FF voor de duidelijkheid: hij heeft al papieren mensen! Het gaat hem dus echt niet om die dooie papiertjes. Zo dom ben ik nou ook weer niet....





als je niet tegen commentaar kan plaats dan geen toppic he. ik was mijn reactie nog aan het schrijven voordat jij de eerste keer vertelde over zijn papieren

Pagina's : [1] 2