Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk zoek met spoed kapster omgeving utrecht amsterdam Graag



29-10-2006, 20:30
ik zoek een goeie betaalbaare kapster wie weet waar ik moet zij

30-10-2006, 11:49



Citaat door lady_Cinderella:
ik zoek een goeie betaalbaare kapster wie weet waar ik moet zij
Kapster Malikaaa vind ik zelf keiiii goedddd! Wat je maar wilt tovert ze in een mum van tijd voor je & ze blijft me elke keer verbazen.

Ze heeft een zaak in Slotervaart- Amsterdam!




Als je het adres wilt, hoor ik het wel van je.

30-10-2006, 13:24

Citaat door lela_Hanan:
Kapster Malikaaa vind ik zelf keiiii goedddd! Wat je maar wilt tovert ze in een mum van tijd voor je & ze blijft me elke keer verbazen.

Ze heeft een zaak in Slotervaart- Amsterdam!




Als je het adres wilt, hoor ik het wel van je.
hoe duur kost het knippen van je haar ik wil en me haar knippen en me pony w

30-10-2006, 13:35

Citaat door lady_Cinderella:
hoe duur kost het knippen van je haar ik wil en me haar knippen en me pony w

Bij mij is het 16 euro omdat ik lang haar heb, maar als je gewoon kort haar hebt..is dat ietsje voordeliger

30-10-2006, 13:38



Citaat door lady_Cinderella:
ik zoek een goeie betaalbaare kapster wie weet waar ik moet zij


Papatya in Utrecht is ook een hele goede kapperszaak, ze zijn gevestigd aan de Vleutenseweg.......

30-10-2006, 14:06

Citaat door lela_Hanan:
Bij mij is het 16 euro omdat ik lang haar heb, maar als je gewoon kort haar hebt..is dat ietsje voordeliger

ik heb me haar tot me schouders maar me pony moet geknipt worden is gegroeit en me haar heb ik ik in marokko laten knippen maar zie dat het scheef is geknipt maar mensen zien dat niet hoe duur gaat dit me kosten ?? en wara kom je vandaan?

30-10-2006, 14:16

Citaat door lady_Cinderella:
ik heb me haar tot me schouders maar me pony moet geknipt worden is gegroeit en me haar heb ik ik in marokko laten knippen maar zie dat het scheef is geknipt maar mensen zien dat niet hoe duur gaat dit me kosten ?? en wara kom je vandaan?



Ik denk dat het je ongeveer 13 euro zal gaan kosten, maar zeker weet ik het niet! Ik vind haar over het algemeen heel goedkoop vergeleken met andere kapsalons. She's the best!

Maaruh ik ben van Amsterdam...


30-10-2006, 16:01

Citaat door lela_Hanan:
Ik denk dat het je ongeveer 13 euro zal gaan kosten, maar zeker weet ik het niet! Ik vind haar over het algemeen heel goedkoop vergeleken met andere kapsalons. She's the best!

Maaruh ik ben van Amsterdam...


oke waar is het kaperzaakje in amsterdam

30-10-2006, 16:02

Citaat door GAMMA2006:
Papatya in Utrecht is ook een hele goede kapperszaak, ze zijn gevestigd aan de Vleutenseweg.......

zei is duur man mijn vriendine heeft vorige week haar haar bij laten knippen heel klein stukje en haar pony scheef laten knippen zeg maar een look en dat was 30 euro zei heeft echt kort haar 30 euro is duur maar het rusultaat is wel erg mooie geworden

30-10-2006, 17:41

Citaat door lady_Cinderella:
zei is duur man mijn vriendine heeft vorige week haar haar bij laten knippen heel klein stukje en haar pony scheef laten knippen zeg maar een look en dat was 30 euro zei heeft echt kort haar 30 euro is duur maar het rusultaat is wel erg mooie geworden
Ik mijn haar ook vorige week daar laten knippen en heb maar 16 euro betaald en ik heb haar tot aan mijn middel..........