Bekijk volle/desktop versie : Narutard...heb even je hulp nodig



Pagina's : [1] 2 3

29-10-2006, 19:29
Assalaam alaikom Narutard,

Heb laast direct x 9.0 geinstalleerd en die videokaart ge-update: Diamond Speedstar A50/A70 . deze heb ik gevonden en dit is gelukt.
De draw test gingen goed alleen de Direct Draw 3D functioneerd niet = niet bechikbaar geeft de pc aan.
Ik wil graag weten welke laatste versie stuurprogramma hiervan ik moet updaten of downloaden. Heb er wel eentje uitgeprobeerd de : star.VGA-WIN-31.DRIVER. EXE en die deed het niet...... dus voor die 3D.... maar op die site die je mij gaf zie ik door de bomen het bos niet meer. weet jij welke ik moet hebben?

Salaam.....

29-10-2006, 19:32



Citaat door zaytoen:
Assalaam alaikom Narutard,

Heb laast direct x 9.0 geinstalleerd en die videokaart ge-update: Diamond Speedstar A50/A70 . deze heb ik gevonden en dit is gelukt.
De draw test gingen goed alleen de Direct Draw 3D functioneerd niet = niet bechikbaar geeft de pc aan.
Ik wil graag weten welke laatste versie stuurprogramma hiervan ik moet updaten of downloaden. Heb er wel eentje uitgeprobeerd de : star.VGA-WIN-31.DRIVER. EXE en die deed het niet...... dus voor die 3D.... maar op die site die je mij gaf zie ik door de bomen het bos niet meer. weet jij welke ik moet hebben?

Salaam.....

ik had je toen 2 directe links gegeven 1 naar a70 en 1 naar die a50

29-10-2006, 20:41
Ja heb ook in eerste instantie voor de A70 gekozen ,zag later dus op de site dat ze bij elkaar horen......wat nu?

29-10-2006, 20:42

Citaat door zaytoen:
Ja heb ook in eerste instantie voor de A70 gekozen ,zag later dus op de site dat ze bij elkaar horen......wat nu?

die a50 installeren

29-10-2006, 20:44


Ik ga effe proberen.....

29-10-2006, 21:20

Citaat door Narutard:
die a50 installeren



Daar ben ik weer. Ik weet het: maar doe echt m'n best hoor! Ik heb gewoon nog niet zo veel verstand van computers, ik probeer het onder de knie te krijgen...

Maar... ik heb het gedownload en geinstalleerd. en...nee hoor niet alles is gelukt blijkbaar. pc bij installatie van A50 aan dat er een versie conflict is, bla bla do you want keep this file op ja gedrukt later geeft t'ie aan dat A50 is geinstalleert

Tests uitgevoerd er staat:

3D 8 met hardwareversnellingniet getest omdat beeldschermprogramma dit niet ondersteunt, mogelijknieuwere stuurprogrammaverkrijgen viahardwarefabrikant.

3D 7 gelukt
3D 8 API wordt niet ondersteunt door het beeldschermprogramma(DDI-versie te laag)
3D 9 API wordt niet ondersteunt door het beeldschermprogramma(DDI-versie te laag)

Onderhand vind ik het ook maar tja wil wel dat spelletje en webcam het gaan doen.....

Weet jij wat ik er mee moet? Denk je van: Is het ook ok.

Salaam

29-10-2006, 21:26

Citaat door zaytoen:
Daar ben ik weer. Ik weet het: maar doe echt m'n best hoor! Ik heb gewoon nog niet zo veel verstand van computers, ik probeer het onder de knie te krijgen...

Maar... ik heb het gedownload en geinstalleerd. en...nee hoor niet alles is gelukt blijkbaar. pc bij installatie van A50 aan dat er een versie conflict is, bla bla do you want keep this file op ja gedrukt later geeft t'ie aan dat A50 is geinstalleert

Tests uitgevoerd er staat:

3D 8 met hardwareversnellingniet getest omdat beeldschermprogramma dit niet ondersteunt, mogelijknieuwere stuurprogrammaverkrijgen viahardwarefabrikant.

3D 7 gelukt
3D 8 API wordt niet ondersteunt door het beeldschermprogramma(DDI-versie te laag)
3D 9 API wordt niet ondersteunt door het beeldschermprogramma(DDI-versie te laag)

Onderhand vind ik het ook maar tja wil wel dat spelletje en webcam het gaan doen.....

Weet jij wat ik er mee moet? Denk je van: Is het ook ok.

Salaam

heb je nog de link naar jouw topic van toen kan ik eff opnieuw kieke

29-10-2006, 21:43

Citaat door zaytoen:
Ja heb ook in eerste instantie voor de A70 gekozen ,zag later dus op de site dat ze bij elkaar horen......wat nu?


foutje: ik bedoel hier op pc zelf, op site staan ze onder mekaar...

www. dmmdownload.com/legacy.php dat is die site van Diamond Multimedia Systems,Inc. of bedoel je dit niet met je vraag naar de link?

29-10-2006, 22:08
zie pagina 7 topic: "Wie weet hier iets van?"

29-10-2006, 22:15
ik vind het echt vaag Ls
jouw videokaart ding heet a50/a70 maar dat zijn beide losse drivers....

ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is.
weet je zeker dat je video kaart zo heet?

29-10-2006, 22:51

Citaat door Narutard:
ik vind het echt vaag Ls
jouw videokaart ding heet a50/a70 maar dat zijn beide losse drivers....

ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is.
weet je zeker dat je video kaart zo heet?



ik heb al een paar keer gekeken...
computertaal ...om van te worden...

zal nog een keer kijken!

29-10-2006, 22:58
Laat anders een screenshot zien is wat makkelijker voor Narutard.

29-10-2006, 23:13


Is dat een afbeelding?Ja t'is een idee maar ik ben een beginneling! dus hoe moet ik dat doen????

Salaam

29-10-2006, 23:34
een screenshot maken met prinscreen (meestal rechtsboven op je toetsenbord) en dan plakken in paint en dat opslaan

29-10-2006, 23:45
Heb nog een keer gekeken bij dxdiag en bij beeldschermadapters overal waar ik kijk, staat diamond speedstar A50/A70...

Pagina's : [1] 2 3