Bekijk volle/desktop versie : Neggafa Chaimae..!



Pagina's : [1] 2 3

29-10-2006, 17:38
Salaam,wie kan me helpen voor meer informatie over neggafa chaimae..Ik wil graag weten kwa jurken en sieraden enz...IS ZE EEN GOEIE NEGGAFA..Alleen serieuse reacties graag...


Alvast bedankt..!!

29-10-2006, 18:20


Niemand die iets over neggafa chaimae kan vertellen...Is ze niet zoo bekend dan..?

29-10-2006, 18:43
Als je negaffa Chaimae uit Zeist bedoeld, kan ik je zeggen dat ze hele mooie jurken en sieraden heeft. Ze is ook goed kwa opmaken enz.
Mijn buurmeisje had haar als negaffa en ze zag er tbarkellah heel mooi uit..
Ze is trouwens ook heel lief!!

29-10-2006, 18:43
ey meid

ik heb haar dit weekend meegemaakt... en ze heeft tbarallah mooie jurken....en hoe ze de bruid op maakt egt mooi.......


pm me maar als je de telefoon nummer enzo wilt....

liefs

29-10-2006, 20:15


Shoekran meid...we hebben haar nummer enz al maar wilde alleen paar reacties over haar als ze goed is...en zo te horen van je is ze oke..

29-10-2006, 20:29
nou ik vind haar helemaal niets...
niet zozeer ''haar'' werk ( alleen haar dochters maken op enz zij zit alleen te bellen)
ze komt ook nog eens niet op tijd..mijn vriendin zat gewoon te janken omdat we safi dachten die komt niet meer...

29-10-2006, 20:30
Ze is echtt topppieeeee kwa kleding en make-up enzoo me schoonzus heeft haar ook gehad maar je moet goeie afspraken met haar makennnn..

30-10-2006, 00:17
Ze kan best wel goed opmaken,ze heeft ook wel mooie sieraden en allerlei soorten 3malia ...
alleen vind ik haar een hoge neus hebben ze denkt dat ze alles is omdat iedereen goed over haar praat..
ze geeft je niet veel aandacht en tijdens het rondleiden dan laat ze over aan haar assistenten...dan is er een ene assistente met boshaar die komt dan iedere keer te voorschijn op de camera en fotos ... dat is egt verpest .. nou dan spreek ik hier over eigen ervaring ...... en zelfs op een mijn vriendin"s trouwdag had ze z3ma zo genaamd een jurk vergeten nou toen moest me nicht maar een gare jurk aan van haar die ze zelf niet wilde .... nou was egt balen

ik wil niet haar zwart maken maar vertel hier alleen wat ik van haar vind en dingen die egt gebeurt zijn..
Dan heb ik het over neggafa chaimae uit zeist...

groetjes maysa

30-10-2006, 00:33
Kan je beter bij marokkaanse trouwpartijen vragen maar in elk geval.

Ze is goed qua opmaak en jurken zijn niet echt denderend.
Maar als je haar neemt zorg dan dat ZIJ zelf komt en niet haar dochter.

30-10-2006, 00:36
k vind haar ook niet zo denderend.

ze doet altijd van dezelfde kapsels warbij je altijd van die hangende krulletjes krijgt in een staart volgens mij doet ze dat bij elke bruid.

en haar jurken vind ik nou ook niet echt mooi

30-10-2006, 14:35
Chaima is een toppie negaFFA ze heeft hele mooie
jurken prachtigggggg en gwn heel mooi de moeite waard om haar op te zoeken in Zeist

30-10-2006, 14:40
jah je moet goeie afspraken maken met dr..maar dat is met alles zo.....

ik heb haar meegemaakt en ze was eerder dan dat we hadden afgesproken en dat is alleen maar beter...en haar dochter helpt haar alleen met de spullen pakken..chaima kleed de bruid aan doet haar haar en ook nog eens make up.....en wat ook goed is van dr ze doet elke x weer een andere kapsel en dat is niet bij elke negaffa zo......

30-10-2006, 15:15


het is echt een topper.ik heb haar op meerdere trouwfeesten meegemaakt en ze maakte van de bruid echt een prinses.ze heeft prachtige jurken en ze kan echt goed opmaken.

30-10-2006, 15:41
Ik vind haar een arrogante @@&$^@x@ om haar niet zo voor iedereen uit te schelden...

Wat je moet doen is zeer goede afspraken met haar maken.... want anders komt ze die natuurlijk niet na... Ervoor zorgen dat ze de JUISTE spullen haalt... en haar zeggen wat jij wil en niet wat zij denkt dat jij wil!!!

Mijn schoonzus heeft r gehaald... ze heeft r wel goed opgemaakt (maar ze heeft een aantal jurken die ze iedereen laat zien en door iedereen laat aantrekken op de feest...

Ze kwam ten eerste te laat!!!! rond 6 uur pas.... en had de verkeerde 3emeria meegenomen... voor de bruid een andere en de bruidegom een andere... ze had ook geen jelebba's voor de mannen die de 3emeria dragen gehaald en noem maar op.... dan vraagt ze niet eens om een normale bedrag... ik vind persoonlijk dat ze haar letterlijk en figuurlijk heeft genaait..... dus dat betekent dus ook afdingen etc... en ze is meer met zichzelf bezig dan de bruid... dan heb ik t dus over een bruidloft van dichtbij!

Al deze moeite.... waarom??? zoek dan gelijk een negeffa waar iedereen goed over praat en waarvan je positieve dingen hoort qua afspraken etc.

30-10-2006, 15:42

Citaat door shie_oua7da:
Ik vind haar een arrogante @@&$^@x@ om haar niet zo voor iedereen uit te schelden...

Wat je moet doen is zeer goede afspraken met haar maken.... want anders komt ze die natuurlijk niet na... Ervoor zorgen dat ze de JUISTE spullen haalt... en haar zeggen wat jij wil en niet wat zij denkt dat jij wil!!!

Mijn schoonzus heeft r gehaald... ze heeft r wel goed opgemaakt (maar ze heeft een aantal jurken die ze iedereen laat zien en door iedereen laat aantrekken op de feest...

Ze kwam ten eerste te laat!!!! rond 6 uur pas.... en had de verkeerde 3emeria meegenomen... voor de bruid een andere en de bruidegom een andere... ze had ook geen jelebba's voor de mannen die de 3emeria dragen gehaald en noem maar op.... dan vraagt ze niet eens om een normale bedrag... ik vind persoonlijk dat ze haar letterlijk en figuurlijk heeft genaait..... dus dat betekent dus ook afdingen etc... en ze is meer met zichzelf bezig dan de bruid... dan heb ik t dus over een bruidloft van dichtbij!

Al deze moeite.... waarom??? zoek dan gelijk een negeffa waar iedereen goed over praat en waarvan je positieve dingen hoort qua afspraken etc.


dan nog het lef hebben om te zeggen dat ze de zaal niet kon vinden.... mensen die werken of moeten werken zoeken de zaal niet pas op het moment dat ze er moeten zijn... maar gaan vooraf, kijken voor een routebeschrijving of eventueel navigatie..... dan heb ik t over een kleine afstand van zeist naar amsterdam

Pagina's : [1] 2 3