Bekijk volle/desktop versie : Hoezo kritisch gesprek met Wouter Bos!! Waarom niet onder elkaar...



29-10-2006, 16:33
Hoofdpijn...

Gek he, dat mannen binnen het sexgebied opeens ook hoofdpijn krijgen is het om hun partnes terug te pakken en hen laten voelen hoe het is om afgewijzen te worden? of is het zo dat mannen tegenwoordig vrouwlijke kwalen krijgen.... of zijn ze bang dat ze ehhhh niet goed genoeg zijn.

- Het is maar een discussie punt (HEREN niets persoonlijk) Je mag alles uit de kast halen!!!

29-10-2006, 22:05


Geen zin in discussie, dames en heren jammer jammer jammer.... Wij marokkanen zullen nooit and never veranderen....

29-10-2006, 22:55

Citaat door vuurtorenK:
Hoofdpijn...

Gek he, dat mannen binnen het sexgebied opeens ook hoofdpijn krijgen is het om hun partnes terug te pakken en hen laten voelen hoe het is om afgewijzen te worden? of is het zo dat mannen tegenwoordig vrouwlijke kwalen krijgen.... of zijn ze bang dat ze ehhhh niet goed genoeg zijn.

- Het is maar een discussie punt (HEREN niets persoonlijk) Je mag alles uit de kast halen!!!

29-10-2006, 23:06
Laat me raden, je bent een feminist.

30-10-2006, 10:02



Citaat door Mr Atlas:
Laat me raden, je bent een feminist.
Nee, dat ben ik niet maar omdat in het algemeen van onze samenleving een probleem is.. Probeer ik juist hierover te praten met jullie....

Dus meneer men praat over problemen "intiem problemen"wilt niet zeggen dat diegene een feminist is.

30-10-2006, 10:38

Citaat door vuurtorenK:
Hoofdpijn...

Gek he, dat mannen binnen het sexgebied opeens ook hoofdpijn krijgen is het om hun partnes terug te pakken en hen laten voelen hoe het is om afgewijzen te worden? of is het zo dat mannen tegenwoordig vrouwlijke kwalen krijgen.... of zijn ze bang dat ze ehhhh niet goed genoeg zijn.

- Het is maar een discussie punt (HEREN niets persoonlijk) Je mag alles uit de kast halen!!!

hoe oud ben je?

30-10-2006, 11:00

Citaat door aziri:
hoe oud ben je?
oud genoeg om met jou discussie aan te gaan.

30-10-2006, 11:08

Citaat door een_belgje:
Hallo VuurtorenK,

(vreemde nick : ben jij een vurige roodharige misschien?)

Het eerste, laten voelen? Neuh! zo zitten wij niet in elkaar!

Het tweede, vrouwelijke kwaaltjes... tja, studies hebben wel uitgewezen dat iedereen, dus ook mannen, veel vrouwelijke hormonen binnenkrijgen sinds de vrouwen massaal de pil slikken; dus volgens mij krijgen wij stilaan ook ons maandelijks humeurtje;

En bang dat ze niet goed genoeg zijn? Dat veronderstelt dat je een vergelijkingsbasis hebt!
Wat steek jij allemaal uit in jouw vuurtorentje?
wat ik in mijn vuurtorentje steek!! dat blijft een geheim tot wij bij een conclusie komen over dit onderwerp. Ik ga niet discrimineren om dat ik een vrouw ben, nee ik probeer juist de middenweg te vinden.

- Niet alleen vrouwen slikken de pil, men is bezig om de pil ook voor de mannen op de markt te laten komen.
- hahaha, maandelijks humeurtje dat wil ik je wel besparen, aangezien mannen niet echt tegen de pijn kunnen.
- Of ik een vergelijkbasis heb, tja aangezien meeste vrouwen klagen dat hun partner niet goed zijn in bed dan vraag ik me af hoe dat komt

30-10-2006, 11:34

Citaat door vuurtorenK:
Hoofdpijn...

Gek he, dat mannen binnen het sexgebied opeens ook hoofdpijn krijgen is het om hun partnes terug te pakken en hen laten voelen hoe het is om afgewijzen te worden? of is het zo dat mannen tegenwoordig vrouwlijke kwalen krijgen.... of zijn ze bang dat ze ehhhh niet goed genoeg zijn.

- Het is maar een discussie punt (HEREN niets persoonlijk) Je mag alles uit de kast halen!!!


Is dit niet een beetje erg achterhaald en most of all een te onvooruitzichtelijk dispuut!

30-10-2006, 11:46

Citaat door appearing:
Is dit niet een beetje erg achterhaald en most of all een te onvooruitzichtelijk dispuut!
vind je?? of wil je mening niet vertellen

30-10-2006, 11:47

Citaat door een_belgje:


Geen probleem, hoor : gesteld dat, dan zit ik toch al lang in mijn menopauze...
geen prettig gevoel

30-10-2006, 12:20

Citaat door vuurtorenK:
vind je?? of wil je mening niet vertellen


Nee, je maakt een voorbarige conclusie of hoor jij alleen wat jou het beste uitkomt? Dan verklaart dat ook waarom jij nog hangt aan dit achterhaalde, .

30-10-2006, 12:56



Citaat door appearing:
Nee, je maakt een voorbarige conclusie of hoor jij alleen wat jou het beste uitkomt? Dan verklaart dat ook waarom jij nog hangt aan dit achterhaalde, .
Ik heb nog geen conclusie getrokken lady, het is een open onderwerp en ieder mag zijn/haar mening over zeggen. Ben je er niet mee eens dan hoeft gij ook niet erop te reageren. Lady niets is verplicht!! alles mag

_ ik heb nog niets gehoord
- En ik hang niet in de lucht, ik sta nog steeds met beide benen op de grond

30-10-2006, 13:11

Citaat door vuurtorenK:
Ik heb nog geen conclusie getrokken lady, het is een open onderwerp en ieder mag zijn/haar mening over zeggen. Ben je er niet mee eens dan hoeft gij ook niet erop te reageren. Lady niets is verplicht!! alles mag

_ ik heb nog niets gehoord
- En ik hang niet in de lucht, ik sta nog steeds met beide benen op de grond


Je doet zeker eer aan je naam maar ben ik toch nu van mening dat passionné je beter zou passen, .

30-10-2006, 15:46

Citaat door appearing:
Zo-zo, vurige woordjes! Je doet zeker eer aan je naam maar ben ik toch nu van mening dat "passionné" je beter zou passen, .
dank je wel, voel me vereerd. Maar in vuurtorenK all incl.