Bekijk volle/desktop versie : ‘Ik heb van een Marokkaanse moeder toestemming gekregen ....



Pagina's : [1] 2 3 4

29-10-2006, 14:04
...................Om een relatie te beginnen met haar dochter...!
Natuurlijk ging er eerst een gesprek vooraf deze moeder zei ;

‘Na een slechte ervaring met aangetrouwde familie, geef ik mijn dochters nu honderd procent keuzevrijheid. Ze mogen trouwen met de Marokkaan van hun keuze, als ze maar toestemming krijgen van mij .. ze zag dat ik een goeie jongen was en stemde mee in ’

Geen schijnheilig gedoe, domme testen,ik doe het gelijk goed..
leer de schoonmoeder kennen en je bent dicht bij de een verloving .

( Wij zijn inmiddels verloofd en gaan volgendjaar trouwen .)

Ik wilde nog wat kwijt over de voordeel van een meid uit Hollanda ;

Ze spreekt de taal en ik kan met haar een mooie toekomst opbouwen. De jongens van hier gebruiken vaak de smoes dat de meiden uit Hollanda te vrij zijn. Maar het heeft niets met vrijheid te maken. Meiden uit Nederland zijn onafhankelijk; als meneer vreemdgaat, dan kan hij zijn spullen pakken en opdonderen. Vrouwen uit Marokko zijn niet ‘netter’, maar ze pikken gewoon meer. Een boerin uit het Rifgebergte is al blij als er water uit de kraan komt. Hij onderhoudt haar en kan daar- naast doen waar hij zin in heeft. Een vrouw uit Marokko nemen is pure gemakszucht.’


Jullie mening

29-10-2006, 14:07



Citaat door Tame_mocro:
...................Om een relatie te beginnen met haar dochter...!
Natuurlijk ging er eerst een gesprek vooraf deze moeder zei ;

‘Na een slechte ervaring met aangetrouwde familie, geef ik mijn dochters nu honderd procent keuzevrijheid. Ze mogen trouwen met de Marokkaan van hun keuze, als ze maar toestemming krijgen van mij .. ze zag dat ik een goeie jongen was en stemde mee in ’

Geen schijnheilig gedoe, domme testen,ik doe het gelijk goed..
leer de schoonmoeder kennen en je bent dicht bij de een verloving .

( Wij zijn inmiddels verloofd en gaan volgendjaar trouwen .)

Ik wilde nog wat kwijt over de voordeel van een meid uit Hollanda ;

Ze spreekt de taal en ik kan met haar een mooie toekomst opbouwen. De jongens van hier gebruiken vaak de smoes dat de meiden uit Hollanda te vrij zijn. Maar het heeft niets met vrijheid te maken. Meiden uit Nederland zijn onafhankelijk; als meneer vreemdgaat, dan kan hij zijn spullen pakken en opdonderen. Vrouwen uit Marokko zijn niet ‘netter’, maar ze pikken gewoon meer. Een boerin uit het Rifgebergte is al blij als er water uit de kraan komt. Hij onderhoudt haar en kan daar- naast doen waar hij zin in heeft. Een vrouw uit Marokko nemen is pure gemakszucht.’


Jullie mening



Helemaal mee eens!

29-10-2006, 14:07
Rotte appels heb je overal...
Of ze nou in Hollanda wonen of Marokko....

29-10-2006, 14:11

Citaat door Afrowoman:
Rotte appels heb je overal...
Of ze nou in Hollanda wonen of Marokko....



precies.

29-10-2006, 14:11



Citaat door Rotterdam78:
Helemaal mee eens!




29-10-2006, 14:15

Citaat door Afrowoman:
Rotte appels heb je overal...
Of ze nou in Hollanda wonen of Marokko....[/FONT]



[FONT="Comic Sans MS"]Dus het doet je niks dat de gemiddelde Marokkaanse man slecht over Marokkaanse meiden denkt en vervolgens begint te roepen dat er geen goede meiden meer bestaan in Hollanda.?!

29-10-2006, 14:16

Citaat door Tame_mocro:
Dus het doet je niks dat de gemiddelde Marokkaanse man slecht over Marokkaanse meiden denkt en vervolgens begint te roepen dat er geen goede meiden meer bestaan in Hollanda.?!
[/FONT]



[FONT="Comic Sans MS"]Nee...doet me niks

29-10-2006, 14:18

Citaat door Tame_mocro:
Dus het doet je niks dat de gemiddelde Marokkaanse man slecht over Marokkaanse meiden denkt en vervolgens begint te roepen dat er geen goede meiden meer bestaan in Hollanda.?!


Trouwens tegen mannen willen ik zeggen 'een goeie meid moet je verdienen' .!



een gedachte kun je altijd aanvechten door een mening. dat de gemiddelde (marokkaanse) man een mening niet waardeert kunnen wij ook niets aan doen. maar ghier inshaallah, veel plezier/ succes met je relatie.

29-10-2006, 14:19

Citaat door Afrowoman:
Nee...doet me niks


!!

29-10-2006, 14:19
Trouwen met een niet-Marokkaanse. Voorkomt een hoop gezeur, hoofdpijn, en je bespaart een hoop import-kosten (eventueel)..

29-10-2006, 14:19

Citaat door Afrowoman:
Nee...doet me niks
[/FONT]


[FONT="Comic Sans MS"]
Duidelijk .

29-10-2006, 14:20

Citaat door 180cc!:
Trouwen met een niet-Marokkaanse. Voorkomt een hoop gezeur, hoofdpijn, en je bespaart een hoop import-kosten (eventueel)..


leuk om dat te horen.

29-10-2006, 14:21



Citaat door Tame_mocro:

Duidelijk . [/FONT]



[FONT="Comic Sans MS"]

Jah, iedereen weet van zichzelf, of hij/zij goed bezig is of niet...
Dus het maakt niet uit, wat anderen zeggen...
Jij weet beter...

29-10-2006, 14:22

Citaat door miss___sara:
een gedachte kun je altijd aanvechten door een mening. dat de gemiddelde (marokkaanse) man een mening niet waardeert kunnen wij ook niets aan doen. maar ghier inshaallah, veel plezier/ succes met je relatie.



Dank U.

Dat is waar een mening vloeit uit een gedachte van iemand,
helaas zijn ze koppig en vast beraden of eerder Dom en ontwettend .

29-10-2006, 14:23

Citaat door 180cc!:
Trouwen met een niet-Marokkaanse. Voorkomt een hoop gezeur, hoofdpijn, en je bespaart een hoop import-kosten (eventueel)..



Lijkt me wel lastig opzich....
Cultuur verschil is te groot..

Dat denk ik dan he

Pagina's : [1] 2 3 4